zwi - bosquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bos
Johan Vogelquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:12 schreef superniger het volgende:
Er speelde ooit een goede Zwitser bij AC Milan.
Lekker koningbaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Goedenavond liefie’s. Ik kijk nu ook.
Zwitserland Canada,quote:
Druppels?quote:
Cancellaraquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Geen doelpunt!quote:
Fabian?quote:
Nkufoquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Heinzquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Federerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Chapuisatquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Nou bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Näsenbar het volgende:
Messi is vandaag 39 geworden zag ik tijdens het samenstellen van mijn vorige post. Ik feliciteer u allen.
Wat bekijk je op de derde scherm?quote:
Dan zijn wij het eens.quote:
FOK natuurlijk slimmerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Shaqiri, Nkufo en Yakin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Deze post nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Martin Feigenwinterquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Er bestaan geen domme vragenquote:
Hulde, toppunt van wansmaak.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek lasquote:
Zeg dat ook welke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt dat ik de juist wedstrijd heb gekozen
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt dat ik de juist wedstrijd heb gekozen
Had het net te laat door maar had al op "invoeren " gedruktquote:
Zuberbühler.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Zwitserland - Canadaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek las
Ass invaders 3.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Jojo is erquote:
wel benieuwd naar je setupquote:
Is Matthijs de ligtquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dit een dropshipper die stoer doet op bali?
Gewoon een bureau met 2 computerschermen en een tv op wat afstandquote:
Er was ooit bij Twente een talent uit Kazachstan, Javadov, op proef waar we verder nooit meer iets van hebben vernomen. Hij en Nkufo zaten naar verluidt altijd samen te schaken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek las
Wat een ontzettend leuk feitje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er was ooit bij Twente een talent uit Kazachstan, Javadov, op proef waar we verder nooit meer iets van hebben vernomen. Hij en Nkufo zaten naar verluidt altijd samen te schaken.
Compleet random anekdote maar ik vond het zo'n mooi beeld dat het me is bijgebleven
Maar je hebt een Switch en kijkt naar de Mario movie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een bureau met 2 computerschermen en een tv op wat afstand
Niets bijzonders, ben geen gamer (en ben ouder dan 16)
Gebruik het gerust als je binnenkort een dame in de kroeg hiermee wilt gaan versieren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk feitje.
Stop met dit pestgedragquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je hebt een Switch en kijkt naar de Mario movie.
Hier kan ik weinig mee zonder pics.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een 55 inch TV Zwi - Can
Dan een laptop 15 inch Bos - Qat
en dan pc scherm FOK
Sorry geen zinquote:
Maar als ze niet hydrateren verliezen ze automatisch het tempo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland v Canada tot nu toe het beste voorbeeld van hoe vervelend hydration breaks zijn.
Lekker tempo zat er in de pot.
Gelukkig worden al m'n screenshots automatisch op m'n pc opgeslagenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [Live Eredivisie #1593] Kramerinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |