zwi - bosquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bos
Johan Vogelquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:12 schreef superniger het volgende:
Er speelde ooit een goede Zwitser bij AC Milan.
Lekker koningbaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Goedenavond liefie’s. Ik kijk nu ook.
Zwitserland Canada,quote:
Druppels?quote:
Cancellaraquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Geen doelpunt!quote:
Fabian?quote:
Nkufoquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Heinzquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Federerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Chapuisatquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Nou bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Näsenbar het volgende:
Messi is vandaag 39 geworden zag ik tijdens het samenstellen van mijn vorige post. Ik feliciteer u allen.
Wat bekijk je op de derde scherm?quote:
Dan zijn wij het eens.quote:
FOK natuurlijk slimmerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Shaqiri, Nkufo en Yakin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Deze post nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Martin Feigenwinterquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Er bestaan geen domme vragenquote:
Hulde, toppunt van wansmaak.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |