quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Zong Jan Vennegoor ook mee?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het Bosnische en Herzegovijns volkslied.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Coco heeft een betere smaak.quote:
In België is er een wansmaak. (behalve bier en friet)quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Coco heeft een betere smaak.
Maar ik kijk Bosnie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Maar ik kijk Bosnië - Herzegovinaquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Duits bier is beter. En onze wafels zij ook beter dan die van de Belgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
In België is er een wansmaak. (behalve bier en friet)
Dat is ook een logisch resultaat, beide ploegen hebben aan 1 punt genoeg om door te gaan. Ik hoop dat het niet zo'n wedstrijd wordt waar beide ploegen geen risico durven te nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durft het trouwens bijna niet te zeggen.
Maar ik heb 1-1 voorspeld bij Zwitserland - Canada.
Ik ga sowieso niet naar n smerige schopploeg kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Je gaat toch geen Qatar kijken als er ook Canada Zwitserland is
Misschien een leuk idee voor een topic!!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk voetbalstadion keertje geen NFL bunker
Gewoon hele WK doorgaan bitte.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Bosnië op TV, Zwitserland op de laptopquote:
Dit is een serieuze aantijgingquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.
Wat kijk je op scherm 3?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bosnie op scherm 1
Canada op scherm 2!
wij zijn tegen AIquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil je plaatjes gerust overnemen als je me de prompt doorstuurt? Gemaakt met chatGPT?
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil je plaatjes gerust overnemen als je me de prompt doorstuurt? Gemaakt met chatGPT?
Was je dezelfde persoon die vroeger had gezegd:quote:
Waarom zou je überhaupt wedstrijden van Feyenoord afgelopen seizoen willen terugkijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle goals van Ueda in 25/26.
Gohquote:
die debiele plaatjes hou je maar op facebookquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was je dezelfde persoon die vroeger had gezegd:
We zijn tegen internet
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt wedstrijden van Feyenoord afgelopen seizoen willen terugkijken
Ik had niet verwacht dat het zou lukkenquote:
Sodeju hier schrik ik vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die debiele plaatjes hou je maar op facebook
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
Het is hier geen Alexaquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
CAN 4 (+6)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellen
Dat denk ik wel, ik denk niet dat het met onze financiële middelen een hoop slechter kan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hopelijk wordt alles komend seizoen weer wat beter.
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaatquote:
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.
dat is gewoon zijn love language, laat hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Maar de plaatjes van @GGMM waren gewoon heel leukquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
ik schrik hiervanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellen
Het zijn allebei Islamitische landenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ahmed denk ik aan een Qatarees.
Als je er nu niet 6/7 in had verwerkt was ik het met je eens geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
De vraag gewoon beantwoorden was ook minder werk dan hem hier stellenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.
IJskoude 7-up met een drupje grenadine siroopquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat drinken jullie bij de wedstrijd van Bosnië?
Ik aan een grote bestelling bij de frituur.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ahmed denk ik aan een Qatarees.
Sowieso gewoon de tussenstanden tonen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Om ruzies te voorkomen zou de NOS gewoon de tussenstand in de poule voortdurend in beeld moeten tonen
fijn, dan zal ik dat blijven doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je mag mij wel alles vragen hoor Mortaxx
Kleine moeite groot plezier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
Zijn ze nog steedsquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de plaatjes van @:ggmm waren gewoon heel leuk
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belgquote:
is Peter vandenbempt. Samen met Joos de beste commentatorquote:
Precies, het is gewoon net als een kwast om mee te verven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijven
Andersom hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belg
Bosnie - Quatar bij de NOS (zonder geluid)
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?quote:
You Can Call Me Alquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?
Vogel zelfs.quote:
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |