Wat kijk je op scherm 3?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bosnie op scherm 1
Canada op scherm 2!
wij zijn tegen AIquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil je plaatjes gerust overnemen als je me de prompt doorstuurt? Gemaakt met chatGPT?
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil je plaatjes gerust overnemen als je me de prompt doorstuurt? Gemaakt met chatGPT?
Was je dezelfde persoon die vroeger had gezegd:quote:
Waarom zou je überhaupt wedstrijden van Feyenoord afgelopen seizoen willen terugkijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle goals van Ueda in 25/26.
Gohquote:
die debiele plaatjes hou je maar op facebookquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was je dezelfde persoon die vroeger had gezegd:
We zijn tegen internet
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt wedstrijden van Feyenoord afgelopen seizoen willen terugkijken
Ik had niet verwacht dat het zou lukkenquote:
Sodeju hier schrik ik vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die debiele plaatjes hou je maar op facebook
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |