Het is hier geen Alexaquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
CAN 4 (+6)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat is de stand in deze groep eigenlijk?
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellen
Dat denk ik wel, ik denk niet dat het met onze financiële middelen een hoop slechter kan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hopelijk wordt alles komend seizoen weer wat beter.
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaatquote:
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.
dat is gewoon zijn love language, laat hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Maar de plaatjes van @GGMM waren gewoon heel leukquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
ik schrik hiervanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort domme vragen niet op Facebook stellen
Het zijn allebei Islamitische landenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ahmed denk ik aan een Qatarees.
Als je er nu niet 6/7 in had verwerkt was ik het met je eens geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
De vraag gewoon beantwoorden was ook minder werk dan hem hier stellenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag gewoon beantwoorden is minder werk, mispunt.
IJskoude 7-up met een drupje grenadine siroopquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat drinken jullie bij de wedstrijd van Bosnië?
Ik aan een grote bestelling bij de frituur.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Ahmed denk ik aan een Qatarees.
Sowieso gewoon de tussenstanden tonen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Om ruzies te voorkomen zou de NOS gewoon de tussenstand in de poule voortdurend in beeld moeten tonen
fijn, dan zal ik dat blijven doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je mag mij wel alles vragen hoor Mortaxx
Kleine moeite groot plezier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
Zijn ze nog steedsquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de plaatjes van @:ggmm waren gewoon heel leuk
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belgquote:
is Peter vandenbempt. Samen met Joos de beste commentatorquote:
Precies, het is gewoon net als een kwast om mee te verven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijven
Andersom hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belg
Bosnie - Quatar bij de NOS (zonder geluid)
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?quote:
You Can Call Me Alquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?
Vogel zelfs.quote:
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |