Kleine moeite groot plezier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je dit uit je hoofd wist. Je bent gewoon de dienstmeid van Mortaxx nu door het voor hem te googlen.
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
Zijn ze nog steedsquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de plaatjes van @:ggmm waren gewoon heel leuk
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belgquote:
is Peter vandenbempt. Samen met Joos de beste commentatorquote:
Precies, het is gewoon net als een kwast om mee te verven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onzin Ik heb wel eens een uur bezig geweest op chatgpt om een perfect plaatje te genereren. Dat gaat de nieuwe kunst zijn. het zo goed mogelijk omschrijven
Andersom hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Zwitserland - Canada bij de Belg
Bosnie - Quatar bij de NOS (zonder geluid)
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?quote:
You Can Call Me Alquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete lied van Paul Simon?
Vogel zelfs.quote:
Peter Vandenbempt bij Zwi - Bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |