Nou bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Näsenbar het volgende:
Messi is vandaag 39 geworden zag ik tijdens het samenstellen van mijn vorige post. Ik feliciteer u allen.
Wat bekijk je op de derde scherm?quote:
Dan zijn wij het eens.quote:
FOK natuurlijk slimmerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Shaqiri, Nkufo en Yakin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Deze post nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Martin Feigenwinterquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Er bestaan geen domme vragenquote:
Hulde, toppunt van wansmaak.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch het toppunt van nietskunnerigheid. Al die nep plaatjes, teksten en liedjes. Er is niets meer echt, niets meer authentiek. Het moet allemaal met een prompt van 6/7 woorden en dan doen alsof je wat gepresteerd hebt. Ik walg van dat soort mensen. Je bent minder dan middelmaat
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek lasquote:
Zeg dat ook welke.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt dat ik de juist wedstrijd heb gekozen
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt dat ik de juist wedstrijd heb gekozen
Had het net te laat door maar had al op "invoeren " gedruktquote:
Zuberbühler.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste Zwitserse voetballer ooit?
Zwitserland - Canadaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek las
Ass invaders 3.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bekijk je op de derde scherm?
Jojo is erquote:
wel benieuwd naar je setupquote:
Is Matthijs de ligtquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dit een dropshipper die stoer doet op bali?
Gewoon een bureau met 2 computerschermen en een tv op wat afstandquote:
Er was ooit bij Twente een talent uit Kazachstan, Javadov, op proef waar we verder nooit meer iets van hebben vernomen. Hij en Nkufo zaten naar verluidt altijd samen te schaken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nkufo werd in de voetballerij als een zwerverige filosoof gezien, omdat hij wel eens een boek las
Wat een ontzettend leuk feitje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er was ooit bij Twente een talent uit Kazachstan, Javadov, op proef waar we verder nooit meer iets van hebben vernomen. Hij en Nkufo zaten naar verluidt altijd samen te schaken.
Compleet random anekdote maar ik vond het zo'n mooi beeld dat het me is bijgebleven
Maar je hebt een Switch en kijkt naar de Mario movie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een bureau met 2 computerschermen en een tv op wat afstand
Niets bijzonders, ben geen gamer (en ben ouder dan 16)
Gebruik het gerust als je binnenkort een dame in de kroeg hiermee wilt gaan versieren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk feitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |