abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 15:48:19 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221127818
Het is zover. Op naar de ontknopingen van de groepen, waarbij iedere groep weer zijn eigen interessante dynamiek kent. Te beginnen met groep B, 1 van de 2 groepen waar we om 21:00 beginnen. Het vervelende is dat we alle andere groepen later aftrappen, dit zijn 4 vrij matige dagen in het speelschema wat dat betreft. Na zondag maar 1 potje in de zestiende finale wordt het schema snel beter (al eindigen de wedstrijden dan wel geregeld DIEP IN DE NACHT doordat ze mogelijk 3 uur duren), dus het is vooral even doorbijten.

De eerste groep die beslist gaat worden is Groep B. In principe wel de groep van de eerste 3 waar de spanning nog het meest aanwezig is, dus een redelijke keus om daar voor te gaan vandaag. De spanning is er nog voor groepswinst en voor een plek als beste nummer 3 door het verloop. Er zijn namelijk twee setjes van twee ploegen die een vergelijkbaar toernooiverloop kennen.

Als eerste Zwitserland. Zij begonnen met een gelijkspel tegen Qatar. Dat is niet goed, al vertekende het spelbeeld wel wat. Zwitserland was dominant en kreeg 100% kansen, maar vergat ze te maken. In de tweede wedstrijd tegen Bosnië was het 70 minuten lang dan weer arren moedig. Maar ja, in de laatste 20 minuten een goal, een rode kaart mee en nog 3 goals. Bosnië scoorde wel een prachtige tegengoal, maar toen was het allang beslist.

Canada kende een vergelijkbaar lot. 1-1 tegen Bosnië, dat me voetballend tegenviel maar ook met tegenhouden moeite had. Bosnië scoorde echter wel uit een corner en Canada deed pas laat in de wedstrijd wat terug. Tegen Qatar was er echter een klinkende 6-0 zege. Hier viel de eerste goal een stuk sneller, zagen we ook daarna een rode kaart en dus nog 5 goals. Door een doodschop op Koné, die de rest van het WK vanuit bed kan bekijken met zijn dubbele beenbreuk, ging Qatar zelfs met 9 man van het veld.

Zwitserland - Canada lijkt daardoor een wedstrijd om plek 1 en 2 in de groep, al kan het in theorie nog dat een van hen derde wordt als het doelsaldoverschil wordt weggepoetst door Bosnië (in het geval van Canada) of Qatar (in het geval van Zwitsserland). Dat verschil is behoorlijk door de afgelopen speelronde. Zwitserland lijkt me nog altijd favoriet, al zijn zij bij gelijkspel tweede, winst is dus vereist.

Qatar en Bosnië strijden om 1 plekje als nummer 3, de winnaar pakt die positie. Bosnië wordt derde met een gelijkspel, maar twee punten is natuurlijk zo'n beetje kansloos om door te gaan. Ofwel, twee ploegen die voor de winst zullen gaan. Dat wordt denk ik interessanter dan Zwitserland - Canada, al zal het voetbal wel slechter zijn. Ik heb beide teams voetballend nog weinig goed zien doen namelijk.

In 2000 won Qatar van Bosnië, 10 jaar later was het een gelijkspel. Beide landen zijn door de jaren heen ook wel beter geworden, dus hier valt weinig over te zeggen. Canada en Zwitserland gingen in 2002 samen voor een 1-3. Ook hier geldt dat dat totaal andere tijden waren, met best een matig Zwitserland. Canada speelt in Vancouver, Qatar gaat voor Seattle. Het is daar dus nog lekker vroeg, jeetje. Ik wens ze in ieder geval succes, al zal ik Bosnië en Qatar op basis van hun voetbal niet missen als ze de volgende ronde missen..

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221127954
Ah het einde van de groepsfase is in zicht ze gaan nu tegelijk spelen. Wanneer is de eerste rust dag? Dat wordt afkicken...
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 16:12:53 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221127962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:12 schreef 100Spokes het volgende:
Ah het einde van de groepsfase is in zicht ze gaan nu tegelijk spelen. Wanneer is de eerste rust dag? Dat wordt afkicken...
8 julij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221134162
Bosnie Qatar is allicht spannender voor #3 en dus om te kijken. Maar denk dat het Canada-Zwitserland wordt :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221134706
Boys, ik heb hier niet zoveel zin in.
pi_221134810
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:56:41 #7
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221134827
Ik slinger toch maar Bosnië - Qatar aan denk ik
AZ
ALKMAAR
pi_221135121
Hup Canada.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:01:13 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221135247
Hup Bosnië
Hup Herzegovina
Hup Zwitserland

[ Bericht 3% gewijzigd door Coco op 24-06-2026 14:09:09 ]
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:29:40 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221135425
Wat gaan we kijken? CAN en ZWI gaan uitmaken wie de groep wint. BOS zal wel derde worden, maar heeft aan een gelijkspel waarschijnlijk niet genoeg? BOS - QAT kijken dus maar?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221135478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:01 schreef Coco het volgende:
Hup Bosnïe
Hup Herzegovina
Hup Zwitserland
Akkoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221135861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
BOS - QAT kijken dus maar?


quote:
De Noorse boskat is een langharig kattenras. Van nature komt dit fenotype van de huiskat als eeuwenoud landras voor in het gebied van oorsprong, Noorwegen, zonder dat de mens zich aanvankelijk met de ontwikkeling bemoeid heeft.

De Noorse Boskat is een populair ras in Nederland. Het is, zeker in de winter, een stoer uitziende halflangharige kat die in veel verschillende kleuren voorkomt. De Noorse Boskat staat erom bekend vriendelijk, speels en nieuwsgierig te zijn.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:45:19 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221135953
Lange zit zo tot 21:00 uur.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:46:06 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221135957
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
Lange zit zo tot 21:00 uur.
Jammer dat het geen 19.00 - 22.00 - 1.00 schema is :{
pi_221135973
Al mijn boys zitten op die Unibet
pi_221136050
Blij dat bijna niemand naar dat WK gaat. Een paar doritos chipjes met wat kaassaus erover is daar bijna 20$ :') _O-
pi_221137324
Ik heb hier de kracht niet meer voor.
pi_221137351
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Jammer dat het geen 19.00 - 22.00 - 1.00 schema is :{
Dat valt wel vies tegen.
pi_221137353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Al mijn boys zitten op die Unibet
Gokken is voor tokkies.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2026 @ 17:25:41 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221137866
Beter Marokko om 21 uur gedaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221138044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:25 schreef Paul het volgende:
Beter Marokko om 21 uur gedaan
En onze binnensteden voor middernacht al naar de tering geholpen hebben?

Ben jij even gek zeg!!
pi_221138165
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:02 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Gokken is voor tokkies.
Iedereen weet dat 99% van de gokkers stopt vlak voordat ze hun grote winst pakken. Je bent gewoon bang.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 18:23:45 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221138215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb hier de kracht niet meer voor.
Ok Geer
What can change the nature of a man?
pi_221138232
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2026 @ 18:27:02 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221138239
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
Klopt want wij fokkers zitten toch binnen hele avond _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221138278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
Wat moet ik doen tot 21:00 ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221138409
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:32 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Wat moet ik doen tot 21:00 ;(
Warme deken omslaan en door oververhitting 2 uur KO gaan.
pi_221138542
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
Lange zit zo tot 21:00 uur.
Jammer dat bijna alles in de nacht is, ook de leuke poules.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:33:30 #29
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221138729
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:32 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Wat moet ik doen tot 21:00 ;(
Bekijk deze YouTube-video

De laatste keer dat Brazilië de samba liet zien en in schoonheid stierf. :'(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:33:52 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221138733
Als Manzambi niet in de basis staat kunnen we Yakin niet meer serieus nemen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:35:11 #31
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[..]

Dank je wel vriendje :) Nu weet ik het zeker :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138751
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Als Manzambi niet in de basis staat kunnen we Yakin niet meer serieus nemen.
Jij gelooft niet in starters and finishers?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:42:47 #33
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221138808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Jij gelooft niet in starters and finishers?
Nee.
pi_221139003
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee.
Omdat Murat Yakin niet jouw vertrouwen wil verliezen, heeft hij Manzambi in de basis gezet.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:07:00 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221139045
Van het zotte 2 gelijktijdig laten spelen.
pi_221139073
Van VossenGod. Jammer van zijn oude drankhoofd.
pi_221139088
Sjon "mijn vrouw had ook mooie" van t Schip _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:16:16 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM

:) :) :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:18:20 #40
35723 crew  GGMM
pi_221139121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM

:) :) :)
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:20:08 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139133
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
-O-
What can change the nature of a man?
pi_221139136
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
Je bent Colombia - Congo vergeten.

Dus eigenlijk moeten we opnieuw beginnen. :)
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:21:40 #43
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221139146
Flopwedstrijden
pi_221139184
Zijn we voor Canada of Zwitserland?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:26:23 #45
35723 crew  GGMM
pi_221139186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef Coco het volgende:

[..]
-O-
Ik heb nog wel even overwogen om voor deze wedstrijden één grote chaotische "Jan van Haasteren-afbeelding" te maken van de vier landen, maar door al die chaos zaten er dermate veel AI-fouten in dat ik me begon te irriteren toen dacht ik het is leuk geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien over 2 jaar bij het EK, AI zal dan nog wel iets verder ontwikkeld zijn. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221139198
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:25 schreef franklop het volgende:
Zijn we voor Canada of Zwitserland?
Ja.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221139205
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:25 schreef franklop het volgende:
Zijn we voor Canada of Zwitserland?
Ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221139209
Welke pot gaan we kijken?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:29:07 #49
35723 crew  GGMM
pi_221139213
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke pot gaan we kijken?
Beide. (2 schermen)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:30:19 #50
35723 crew  GGMM
pi_221139228
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221139236
Is er geen schakelprogramma?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:31:45 #52
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke pot gaan we kijken?
2 schermen genot
What can change the nature of a man?
pi_221139248
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:31 schreef superniger het volgende:
Is er geen schakelprogramma?
Het is de NOS die hebben daar de techniek nog niet voor..
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:34:01 #54
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221139254
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:25 schreef franklop het volgende:
Zijn we voor Canada of Zwitserland?
Neutraal.
pi_221139283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:31 schreef Coco het volgende:

[..]
2 schermen genot
1 fok, 1 wedstrijd?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:38:58 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
1 fok, 1 wedstrijd?
3 schermen
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:39:43 #57
35723 crew  GGMM
pi_221139294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:

[..]
3 schermen
Net zei je 2
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:41:30 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Net zei je 2
Het zijn er 3 geworden.
What can change the nature of a man?
pi_221139312
Willen jullie niet zo stokeren bij Coco?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:42:44 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willen jullie niet zo stokeren bij Coco?
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
What can change the nature of a man?
pi_221139328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Heel jammer.

Eigenlijk kan hij prima doorgaan omdat elke wedstrijd weer een wedstrijd op zich is. En we hebben Colombia en Congo nooit gezien.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:43:56 #62
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221139330
Ik ga Zwitserland - Canada kijken. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221139334
Ik heb 1 scherm op de laptop en wissel tussen tabbladen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:45:30 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139343
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Heel jammer.

Eigenlijk kan hij prima doorgaan omdat elke wedstrijd weer een wedstrijd op zich is. En we hebben Colombia en Congo nooit gezien.
Precies, en het blijft educatief.
What can change the nature of a man?
pi_221139344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Waaaat??????? :'( :'( :'( :'( :'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:46:05 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139345
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Waaaat??????? :'( :'( :'( :'( :'(
Ja, benieuwd wat @yvonne ervan vindt.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:46:09 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Waaaat??????? :'( :'( :'( :'( :'(
Ja waarom?? Jammer zeg -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef Coco het volgende:

[..]
Precies, en het blijft educatief.
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.

Maar dit wordt ons totaal ontnomen. Ben benieuwd hoe @Pisces29 op dit nieuw gaat reageren...
pi_221139354
Oh, het is al aangekomen.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:47:27 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, het is al aangekomen.
Ja, ze is ontroostbaar.
What can change the nature of a man?
pi_221139364
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.

Maar dit wordt ons totaal ontnomen. Ben benieuwd hoe @:Pisces29 op dit nieuw gaat reageren...
Ja zie hierboven hoe ik op dit nieuw reageer


:'( :'( :'( :'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja, ze is ontroostbaar.
Hopelijk is GGMM nu gelukkig.
pi_221139380
Hansie is altijd met vakantie tegenwoordig
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221139385
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @GGMM :'( :'( :'( :'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139387
Messi brabbelt weer wat in dat filmpje.
pi_221139389
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
pi_221139393
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm :'( :'( :'( :'(
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.

EN DIT IS NIET ZO
pi_221139395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Oh, die wou ik juist wel gaan kijken.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:08 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Maar die ik ga juist wel primair kijken.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:10 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139404
Vijf landen tegelijk, jeetje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:21 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139406
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vijf landen tegelijk, jeetje
Leuk :)
What can change the nature of a man?
pi_221139407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.

EN DIT IS NIET ZO
Nee en soms veranderen details? Of is dit de hitte die dit denkt? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139408
Philip Kooke troep uut Burgum.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:48 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139411
Kooked.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221139416
Zo, Bosnië - Qatar aangezet omdat de volksliederen mooier zijn dan die andere twee. Daarna kan ik wel weer schakelen :)
pi_221139417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Messi brabbelt weer wat in dat filmpje.
Kan die vent nog steeds geen Engels :')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 20:53:06 #87
284411 crew  heywoodu
pi_221139423
Als je Kooke hoort praten zou je denken dat die Canadees is overleden ipv geblesseerd.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:53:18 #88
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221139424
Hup Bosnië
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:53:40 #89
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221139428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, Bosnië - Qatar aangezet omdat de volksliederen mooier zijn dan die andere twee. Daarna kan ik wel weer schakelen :)
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 20:54:20 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139433
Ik hoor 2 liedjes door elkaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:54:21 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Nee
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:54:33 #92
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221139436
Ik vind bijna ieder volkslied stom.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:55:07 #93
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139441
Feck die volksliederen. Ik schakel wel in als we gaan ballen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:55:22 #94
35723 crew  GGMM
pi_221139443
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm :'( :'( :'( :'(
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub




@Coco @DombohetOlifantje1 @yvonne @Dr_Flash @maxi-mus @Solotovski @DobbyDobby

Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221139445
Ik durft het trouwens bijna niet te zeggen.

Maar ik heb 1-1 voorspeld bij Zwitserland - Canada.
(En 2-0 bij Bosnie - Qatar)
pi_221139447
Mooi blaadje op die vlag
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:55:49 #97
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221139449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind bijna ieder volkslied stom.
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221139451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby

Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Wat ONTZETTEND leuk weer!
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:56:05 #99
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221139452
Prachtig volkslied.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:56:25 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139454
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor 2 liedjes door elkaar.
Dat het Bosnische en Herzegovijns volkslied.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')