8 julijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:12 schreef 100Spokes het volgende:
Ah het einde van de groepsfase is in zicht ze gaan nu tegelijk spelen. Wanneer is de eerste rust dag? Dat wordt afkicken...
Akkoordquote:
quote:
quote:De Noorse boskat is een langharig kattenras. Van nature komt dit fenotype van de huiskat als eeuwenoud landras voor in het gebied van oorsprong, Noorwegen, zonder dat de mens zich aanvankelijk met de ontwikkeling bemoeid heeft.
De Noorse Boskat is een populair ras in Nederland. Het is, zeker in de winter, een stoer uitziende halflangharige kat die in veel verschillende kleuren voorkomt. De Noorse Boskat staat erom bekend vriendelijk, speels en nieuwsgierig te zijn.
Dat valt wel vies tegen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 19.00 - 22.00 - 1.00 schema is
En onze binnensteden voor middernacht al naar de tering geholpen hebben?quote:
Iedereen weet dat 99% van de gokkers stopt vlak voordat ze hun grote winst pakken. Je bent gewoon bang.quote:
Ok Geerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb hier de kracht niet meer voor.
Klopt want wij fokkers zitten toch binnen hele avondquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
Wat moet ik doen tot 21:00quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had wel om 19:00 mogen beginnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Dank je wel vriendjequote:
Jij gelooft niet in starters and finishers?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Als Manzambi niet in de basis staat kunnen we Yakin niet meer serieus nemen.
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in starters and finishers?
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweestquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
Je bent Colombia - Congo vergeten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk vanaf deze ronde niet meer doen omdat elk land nu minimaal één keer aan de beurt is geweest
Ik heb nog wel even overwogen om voor deze wedstrijden één grote chaotische "Jan van Haasteren-afbeelding" te maken van de vier landen, maar door al die chaos zaten er dermate veel AI-fouten in dat ik me begon te irriteren toen dacht ik het is leuk geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien over 2 jaar bij het EK, AI zal dan nog wel iets verder ontwikkeld zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Beide. (2 schermen)quote:
Net zei je 2quote:
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willen jullie niet zo stokeren bij Coco?
Heel jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Precies, en het blijft educatief.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel jammer.
Eigenlijk kan hij prima doorgaan omdat elke wedstrijd weer een wedstrijd op zich is. En we hebben Colombia en Congo nooit gezien.
Waaaat???????quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat GGMM gestopt is met de plaatjes?
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.quote:
Ja zie hierboven hoe ik op dit nieuw reageerquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker als je nu bijvoorbeeld Bosnie en Qatar tegenover elkaar zou zetten, daar zou je nu echt wat van opsteken.
Maar dit wordt ons totaal ontnomen. Ben benieuwd hoe @:Pisces29 op dit nieuw gaat reageren...
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm![]()
![]()
![]()
Oh, die wou ik juist wel gaan kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Maar die ik ga juist wel primair kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zelf het op 1 kanaal houden en een beetje schakelen? Niemand heeft toch zin om Bosnië - Qatar helemaal te gaan zitten kijken..
Nee en soms veranderen details? Of is dit de hitte die dit denkt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij dit wel verplicht want hij beweert dat we elk land gezien hebben.
EN DIT IS NIET ZO
Kan die vent nog steeds geen Engelsquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Messi brabbelt weer wat in dat filmpje.
Canada is 1 van de mooiste volksliederenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, Bosnië - Qatar aangezet omdat de volksliederen mooier zijn dan die andere twee. Daarna kan ik wel weer schakelen
Neequote:Op woensdag 24 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Canada is 1 van de mooiste volksliederen
Nou vooruitquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Doe het dan tot 28/29 juni. De zestiende finales @:ggmm![]()
![]()
![]()
Je begrijpt de passie en de ziel niet van een volkslied.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind bijna ieder volkslied stom.
Wat ONTZETTEND leuk weer!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |