abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:36 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121248
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:40 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121250
Niet meteen vlaggen voor drie meter buitenspel :')
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:40 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121251
fipo
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:15:41 #4
35723 crew  GGMM
pi_221121252
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:42 #5
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121253
Ja
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121254
Sepo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:46 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121256
sepo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:15:47 #8
35723 crew  GGMM
pi_221121257
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
Hahahahaha _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:47 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121258
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:56 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121260
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
_O-
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:56 #11
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Huh doet er ook een Pool mee?
Wel een Zuidpool.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:01 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121262
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
We zitten met een stel slome duikelaars als leiding.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:05 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121263
Er wordt hier MASSAAL GEFAALD!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:07 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121265
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221121266
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
HAHHAAHAHAHAH
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
goede poging, volgende keer lukt het!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:11 #16
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121268
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:15 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121269
Ik vind het jammer dat @Scrummie er niet bij is
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121270
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221121271
Shakira, Shakira *O*
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:16:23 #20
842 Zorro
Z
pi_221121273
Belgische commentator heeft een geloofwaardig complot ontdekt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:23 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121274
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
HAHHAAHAHAHAH
[..]
goede poging, volgende keer lukt het!
wtf
What can change the nature of a man?
pi_221121275
Belg met een complottheorie.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:34 #23
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121276
Ik pak de volgende wel boys papa laat wel zien hoe het moet.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:36 #24
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221121278
Tijd voor de 2-0
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:16:43 #25
35723 crew  GGMM
pi_221121279
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat @:scrummie er niet bij is
Eens die zien we maar weinig
Zelfs niet tijdens de wedstrijden van de USA (die hij tegenwoordig support neem ik aan)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:51 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121280
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121282
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
Hahahahaahahahahaha
pi_221121284
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
Hahahahahahahahaa
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:18 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121286
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
De machtige kuifarend van Gjilan

Echt een toernooivoetballer ook.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:28 #30
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121288
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Shakira, Shakira *O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:29 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221121289
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:35 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121290
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:50 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121293
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221121294
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @Coco
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:18:07 #35
35723 crew  GGMM
pi_221121298
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121299
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Bedankt vriend.

Dit doet mij weer goed.
pi_221121300
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Helaas niet geklikt.
pi_221121302
Jordanie heeft wel mazzel als Argentinie met het B team komt de laatste pot.
pi_221121304
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
1 keer was genoeg vanavond ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:18:37 #40
35723 crew  GGMM
pi_221121306
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:38 #41
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121307
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:39 #42
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121308
Celebs in beeld nemen die elkaar aflebberen op de tribune. :{
pi_221121310
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Wat een partijdige lul is dat zeg
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:43 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121311
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:45 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121312
Weer ontsnapt een Argentijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:18:48 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:57 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:03 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121318
Het is toch onvoorstelbaar waar die Argentijnen allemaal mee wegkomen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:05 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121320
Dit is geel
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:19:12 #50
35723 crew  GGMM
pi_221121321
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121323
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
Gras is groen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:19:22 #52
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121324
OEH
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:23 #53
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121325
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Hij vindt Ueda heel goed. _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:23 #54
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121326
Oeeeeee
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:29 #55
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121327
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
1 keer was genoeg vanavond ;(
Excuus :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:19:45 #56
35723 crew  GGMM
pi_221121328
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Exuus :@
Exuus _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:51 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121330
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
twitter

Dagjesvolked
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221121331
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
pi_221121332
OE
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121333
Ah
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121334
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Dat was niet zo'n hele goede wedstrijd dit jaar!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:20:19 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121335
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij vindt Ueda heel goed. _O- _O- _O-
Topscorer van NL en twee goals al dit WK.

Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:20:20 #63
35723 crew  GGMM
pi_221121336
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je bent een goed mens
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:20:21 #64
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121337
saai
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:20:25 #65
35723 crew  GGMM
pi_221121338
Ed
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:20:27 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121339
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Die heb ik al een paar keer gepost.

In een spoiler.
What can change the nature of a man?
pi_221121340
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.
pi_221121341
De

[ Bericht 100% gewijzigd door Felagund op 22-06-2026 20:20:37 ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:20:47 #69
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121345
Was dat Shakira? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:20:49 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121346
Goeij.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:20:52 #71
842 Zorro
Z
pi_221121347
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef Felagund het volgende:
De
Kroket
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221121348
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.
Nummer 1 in de single top 100. Rutger god
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:21:00 #73
35723 crew  GGMM
pi_221121349


Nee, deze telt niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:21:08 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121350
Felagund verpest het.
What can change the nature of a man?
pi_221121352
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, deze telt niet.
Sinds wanneer kun je niet meer ninja-editen? :(
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:21:36 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121353
Otamendi, nog zo'n klootzak.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:21:38 #77
35723 crew  GGMM
pi_221121354
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121355
Jaaa Shakira met twee zoons? :P
pi_221121356
Altijd tegen mij. Bij het inposten viel alles.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221121357
Lekkere Colombiaanse in beeld.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:21:46 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121358
Leuk de Belg maakt een Pique grap.
What can change the nature of a man?
pi_221121359
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
pi_221121360
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Topscorer van NL en twee goals al dit WK.

Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo.
Twee uitstekende goals zelfs. En een geweldige assist (die hij nog nooit bij Feyenoord heeft gegeven trouwens)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:22:03 #84
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121363
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Lekkere Colombiaanse in beeld.
Stukje drugs in de flamoes.
What can change the nature of a man?
pi_221121364
wie was dat?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121367
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Zeg dat ja
pi_221121368
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
NOOIT GEZIEN.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:20 #88
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121369
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
pi_221121370
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Zou je haar wel doen?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:28 #90
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221121371
Shakiragenot
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:29 #91
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121372
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Stukje drugs in de flamoes.
Dat is cultuur.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:30 #92
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121373
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Onherkenbaar.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:22:35 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121374
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
Christina Aguilera
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:37 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121375
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Waarom doen vrouwen dat toch?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:43 #95
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121376
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Bekende vrouwen durven niet meer oud te worden > gwen stefani, madonna..
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:22:44 #96
35723 crew  GGMM
pi_221121377
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
De mensen hier zijn volwassen

(lol)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121378
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Zou je haar wel doen?
Ik heb haar knieën nog niet goed kunnen beoordelen.
pi_221121379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Onherkenbaar.
Stukje dubbelganger
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:48 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121380
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Nogal ja.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:22:48 #100
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121381
Mijn hont heeft een scheet gelaten

Bah
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:23:05 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121383
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Voor de wedstrijd al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221121384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
Ellie Lust @Zipportal
  maandag 22 juni 2026 @ 20:23:31 #103
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor de wedstrijd al besproken.
Wvttk
pi_221121387
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Anschluss was al in '39
  maandag 22 juni 2026 @ 20:23:46 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121388
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
pi_221121390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
[poll=10051]
Bedankt voor deze poll beste GGMM.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:24:08 #107
35723 crew  GGMM
pi_221121392
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet echt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:11 #108
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
pi_221121396
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En zelfs Shakira met een IQ van 147 gaat dus voor de bijl.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:27 #110
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121397
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Is echt
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:29 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121398
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit die songfestivalwinnaar?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:24:33 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121400
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
:')
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:50 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121403
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
45+ wisten ze juist Argentinië op waarde te schatten.
pi_221121404
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit echt Shakira?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:03 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121405
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dit die songfestivalwinnaar?
We vragen het aan @Greys
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:11 #116
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121406
Sha-Wie-ra?
Man man man.. wat een bouwput.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:18 #117
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121409
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is dit echt Shakira?
Jup.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:48 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121410
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:01 #119
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121411
Mijn hemel wat bezielt die mensen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:30 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121414
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
Dat is correct en tevens juist
pi_221121416
Fluit maar af.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:46 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121420
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is correct en tevens juist
Laura Loomer
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:26:53 #123
35723 crew  GGMM
pi_221121421
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Fluit maar af.
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121425
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Ik ben ook wat afgehaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:17 #125
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121426
saai, nogmaals.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:25 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121427
Oostenrijk mist een leider

Zoals.. hehehehe
pi_221121429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Het kakt een beetje in
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef xzaz het volgende:

[..]
Laura Loomer
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:49 #129
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121431
Tijd voor de 1-1
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:59 #130
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121432
Kleine ruimte, dan kan je niemand beter aan de bal hebben dan _O_ Lionel Messi _O_
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:05 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121434
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
ach ach Felagund
pi_221121435
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Tijd voor de 1-1
Liever niet voor m’n punten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:10 #133
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121436
Hoop voor Gregoritsch dat ie al kinderen heeft
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:14 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121439
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Motherless is weer online
pi_221121441
1.55m genot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:46 #136
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121443
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Liever niet voor m’n punten
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:47 #137
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121444
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Motherless is weer online
Je hebt de servers in België aangesloten?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121447
Ole Ole
pi_221121448
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
ach ach Felagund
Mis ik iets?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:20 #140
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121449
oh keeper.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:25 #141
194695 franklop
Fran knock
pi_221121450
Dat is een corner op zich
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221121452
Jeetje, scheids.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:33 #143
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121453
Wat een kut scheids zeg. Is dit een Belg?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:29:36 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121454
Die scheids kan er niks van.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:39 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121455
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wordt

;(
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:29:40 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221121457
Scheids is niet in topvorm vandaag.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:46 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121458
Dit niet zien _O-
pi_221121459
Dit was een corner.

VAR weer weg?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:53 #150
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
Je zal wel weer iets stouts hebben gelezen op dat profiel...
  maandag 22 juni 2026 @ 20:30:01 #151
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121461
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je hebt de servers in België aangesloten?
If I say anything I'm in trouble.gif
pi_221121464
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wel iets maar laten we het gezellig houden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:31:10 #153
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121465
oe
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:31:18 #154
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121469
kop goed dan :(
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:31:29 #155
35723 crew  GGMM
pi_221121470
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121471
Messi levert wel weer
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:31:40 #157
842 Zorro
Z
pi_221121472
Arnautovic komt, de 1-1 komt eraan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:31:50 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121474
arnautovicgod
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:31:57 #159
842 Zorro
Z
pi_221121475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
*23:00
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:32:03 #160
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121477
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot.
pi_221121478
We zijn in minuut 67
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121479
Arnautovic :D .
  maandag 22 juni 2026 @ 20:32:06 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121480
Arnautovic *O*
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:32:19 #164
35723 crew  GGMM
pi_221121483
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef Zorro het volgende:

[..]
*23:00
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:32:21 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121484
Alaba eruit jeetje
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:32:41 #166
842 Zorro
Z
pi_221121485
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Ik niet (Ik heb vakantie)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:32:53 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121486
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221121488
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Matig excuus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:33:09 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121489
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Maak je wel even een mooi plaatje?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:33:26 #170
35723 crew  GGMM
pi_221121494
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maak je wel even een mooi plaatje?
Vanzelfsprekend :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:33:33 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221121495
We gaan hydrateren.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221121496
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Wij kijken enkel series met enig niveau
  maandag 22 juni 2026 @ 20:33:57 #173
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121497
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Mod abuse tr gemacht.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:34:20 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mod abuse tr gemacht.
Doorgezet naar @onlogisch
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:34:21 #175
35723 crew  GGMM
pi_221121501
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121504
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Klein stukje toch wel?

Ik 6 de wekker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:34:59 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mod abuse tr gemacht.
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:00 #178
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121506
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Ik ga zo kijken of ik zonder gevaar om in mijn eigen overkokende bloed te stikken buiten een luchtje kan scheppen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:04 #179
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121509
Macarenagenot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:24 #180
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Dat is een film.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:35:26 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121514
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:35:29 #182
35723 crew  GGMM
pi_221121515
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Het zit diep
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:47 #183
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121518
Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie)
pi_221121519
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Dat heb je verkeerd gelezen want die heb ik juist niet genot
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:35:56 #185
35723 crew  GGMM
pi_221121521
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat is een film.
dan heb ik niks gezegd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:03 #186
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Het zit diep
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:36:07 #187
35723 crew  GGMM
pi_221121523
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie)
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:12 #188
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121524
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
Hoe lang kost het jou om die laptop op schoot te trekken in bed dan?
pi_221121526
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
Werken op uur en tijd en niet op output :')
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:36:25 #190
35723 crew  GGMM
pi_221121527
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
Ja dit was humor op te lachen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121528
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Platvoet en z'n vriendjes _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:45 #192
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121529
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Zou ook om 22:00 zijn maar nu de FIFA dynamic timing heeft ingevoerd hebben ze de wedstrijd verplaatst naar een moment dat er het meeste mensen naar kunnen kijken wereldwijd (dus meer reclame-inkomsten).
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:47 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121530
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geniet er lekker van :)
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:54 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:
Scheids is niet in topvorm vandaag.
Zijn bankrekening daarintegen wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221121532
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zijn bankrekening daarintegen wel.
Daarintegen :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221121533
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:37:33 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121536
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:37:39 #198
842 Zorro
Z
pi_221121537
Ik eet een appel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221121539
Je zult voor zo'n ziekwedstrijd een kapitaal hebben betaald voor een kaartje.

Man, man, man.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:38:06 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Kwam een beetje zo uit, afgelopen 2 jaar ook wel heel weinig vakantie gehad.
pi_221121542
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
je bent nog langzamer dan de fipo van @Coco
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:38:11 #202
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121543
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.

Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden *O*
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:38:21 #203
35723 crew  GGMM
pi_221121544
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121545
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Hier ook 4-6 indien gewenst maar ik krijg ze niet op. Heb iets van 40 vrije dagen met 32 uur p week genot.

Stukje werken in België genot
pi_221121546
Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:38:32 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121548
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
What can change the nature of a man?
pi_221121549
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Voor jezelf beginnen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:38:40 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121550
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.

Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden *O*
;)
What can change the nature of a man?
pi_221121551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Lastige kinderen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:39:19 #210
35723 crew  GGMM
pi_221121554
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? _O_
Nee wat is er dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121558
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
Forge of empires?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:39:40 #212
35723 crew  GGMM
pi_221121559
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Forge of empires?
Ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121560
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:48 #214
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121561
die had er zo ingekund.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:39:54 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121562
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gangbang bij je moeder
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:55 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121563
:')
pi_221121564
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
pi_221121565
:G .
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:58 #219
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121566
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121568
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Frans van Finance
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121569
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
die had er zo ingekund.
Dat zegt je vriendin ook weleens, of niet?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:40:15 #222
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121571
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:40:21 #223
35723 crew  GGMM
pi_221121573
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Oh
Ja ik zie nog wel even hoe ik dat doe. Ik kan niet zomaar vrij nemen dan helaas
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
pi_221121576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!
pi_221121577
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:40:47 #227
35723 crew  GGMM
pi_221121578
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Waarom zou ik daar bij willen zijn
Ik weet niet wat jij met jouw moeder doet, maar je bent een smeerlap.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:40:50 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121579
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Wij ook.

Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
pi_221121580
Nektattoo tokkie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:02 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121581
Laimer trapt in Argentijnse spelletjes met dank aan zwak fluitende scheids
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:08 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121582
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Dat is toch niet op 30 juni?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:16 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121583
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde :)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:26 #233
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121584
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:41:32 #234
35723 crew  GGMM
pi_221121585
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch niet op 30 juni?
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft

DAN GA IK LACHEN
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:41:36 #235
842 Zorro
Z
pi_221121587
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Grote Gele M M
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:59 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121588
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft

DAN GA IK LACHEN
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:42:31 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221121593
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde :)
Ik hou ook van mijn werkgever.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:42:39 #238
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121595
Zou voor mijn pool heel interessant zijn mocht Oostenrijk nu nog een keer scoren
AZ
ALKMAAR
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:42:41 #239
842 Zorro
Z
pi_221121596
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Dit gaat hilarisch worden
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221121597
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch niet op 30 juni?
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:43:08 #241
842 Zorro
Z
pi_221121600
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:

[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
Ssssst
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:43:09 #242
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121601
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:

[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
Dus 30 juni.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:11 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121603
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:11 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121604
Oh nee niet ik zit zelf mis. (kutflex)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:26 #245
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121605
Je telt de nieuwe dag vanaf 00:00 lieverd.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:43:28 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121606
@maxi-mus glijdt uit
What can change the nature of a man?
pi_221121607
Au hoofd.
pi_221121609
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
Eerder een morbide parabel genot.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:37 #249
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121610
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dus 30 juni.
Dat dus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:43:39 #250
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121611
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:44:01 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121613
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
Nu hoor je bij de club van capu en dombo.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:44:02 #252
842 Zorro
Z
pi_221121614
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dus 30 juni.
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:02 #253
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121615
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:44:12 #254
35723 crew  GGMM
pi_221121617
Ach maxi-mus

Je bent ook wel toe aan vakantie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:44:20 #255
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121618
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
We leven in Nederland.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:26 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121620
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:31 #257
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121621
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Contant geld mee.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:45 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121622
en toen liep de stream vast
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:52 #259
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121623
Hopelijk worden we tweede dan in de groep :) Dat is een stuk betere tijd
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:01 #260
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121625
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Hoi, welkom bij de sport die voetbal heet. Veel plezier.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:02 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121626
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ach maxi-mus

Je bent ook wel toe aan vakantie
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:04 #262
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121627
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Dat is omdat de tegenstander geen vat kan krijgen op Lionel Messi.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:45:14 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121629
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221121630
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Gaan wel weer ver komen :Y
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:45:39 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121632
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Hopelijk tegen Nederland.

Wout erin.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:49 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121634
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:05 #267
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121635
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:16 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121637
Waarom kijken we hier nog naar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:46:34 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221121640
De eerste wedstrijd waar er weer veel spelers op de grond liggen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:46:35 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121641
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
Wie van de grote landen heeft overtuigd?
What can change the nature of a man?
pi_221121643
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kijken we hier nog naar
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:54 #272
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121645
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Gelukkig valt dat te verzetten. 3 uur is sowieso een kuttijd.
pi_221121648
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:02 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121649
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
oh ja dat wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221121650
Geen zorgen jongens ik ben er. Oostenrijk mag dus scoren.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #276
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121653
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Welkom terug.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Wat heb je gehaald?
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #278
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121655
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal. :@
AZ
ALKMAAR
pi_221121656
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Speelt Meffi daar ook?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221121658
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:31 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121661
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
pi_221121662
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat heb je gehaald?
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
pi_221121663
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Coco het volgende:

[..]
We leven in Nederland.
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
pi_221121665
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
pi_221121667
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wekker om 6 _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121668
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wajonggoden.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:53 #287
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121670
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:56 #288
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121671
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Nee was een mooie.
pi_221121674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Dat wordt dus de wekker om 3u zetten, kun je in een keer doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:48:32 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121677
één van de saaiste 2e helften die ik dit WK heb gezien.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:48:34 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121678
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Missi penalty.
What can change the nature of a man?
pi_221121682
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Is dat voor vast of heb je meetings?
pi_221121686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Missi penalty.
Ronaldo dus toch de GOAT
pi_221121691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Om 5u dat zijn pas de ekte.
pi_221121692
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Is dat voor vast of heb je meetings?
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:40 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121693
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
Ik sta dit toe.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:43 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221121694
Ik kijk nu ook :)
pi_221121698
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ronaldo dus toch de GOAT
Penaldo
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:49:53 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121699
Zaadpot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:50:00 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121701
Gaat Frankrijk - Irak leuker worden?
What can change the nature of a man?
pi_221121702
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Dan zal Argentinie zo wel de 2-0 maken
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:51:59 #302
35723 crew  GGMM
pi_221121741
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Iemand quote me en ik ging kijken :(
:W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')