Hahahahahaquote:
Wel een Zuidpool.quote:
wtfquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HAHHAAHAHAHAH
[..]
goede poging, volgende keer lukt het!
Eens die zien we maar weinigquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat @:scrummie er niet bij is
quote:
De machtige kuifarend van Gjilanquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
In deze chat vergeven wequote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Bedankt vriend.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Helaas niet geklikt.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
1 keer was genoeg vanavondquote:
Volgens mij bestaan die mensen helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Wat een partijdige lul is dat zegquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraatquote:
Hij vindt Ueda heel goed.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Exuusquote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Dat was niet zo'n hele goede wedstrijd dit jaar!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Je bent een goed mensquote:
Die heb ik al een paar keer gepost.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Kroketquote:
Nummer 1 in de single top 100. Rutger godquote:Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.
Sinds wanneer kun je niet meer ninja-editen?quote:
Twee uitstekende goals zelfs. En een geweldige assist (die hij nog nooit bij Feyenoord heeft gegeven trouwens)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topscorer van NL en twee goals al dit WK.
Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo.
De mensen hier zijn volwassenquote:
Dit is niet echtquote:
Is echtquote:Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Is dit echt Shakira?quote:
Laura Loomerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegdquote:
Ik ben ook wat afgehaakt.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Het kakt een beetje inquote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast.quote:
ach ach Felagundquote:Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Liever niet voor m’n puntenquote:
Motherless is weer onlinequote:Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen.quote:
Mis ik iets?quote:
If I say anything I'm in trouble.gifquote:Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je hebt de servers in België aangesloten?
*23:00quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
wtfquote:
Ik niet (Ik heb vakantie)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Matig excuus.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Maak je wel even een mooi plaatje?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Vanzelfsprekendquote:
Wij kijken enkel series met enig niveauquote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebtquote:Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Klein stukje toch wel?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Ik ga zo kijken of ik zonder gevaar om in mijn eigen overkokende bloed te stikken buiten een luchtje kan scheppen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Dat is een film.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Het zit diepquote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Dat heb je verkeerd gelezen want die heb ik juist niet genotquote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
dan heb ik niks gezegdquote:
Geniet er lekker vanquote:
Ja dit was humor op te lachenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
Platvoet en z'n vriendjesquote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook om 22:00 zijn maar nu de FIFA dynamic timing heeft ingevoerd hebben ze de wedstrijd verplaatst naar een moment dat er het meeste mensen naar kunnen kijken wereldwijd (dus meer reclame-inkomsten).quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.quote:
Zijn bankrekening daarintegen wel.quote:
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Kwam een beetje zo uit, afgelopen 2 jaar ook wel heel weinig vakantie gehad.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Hier ook 4-6 indien gewenst maar ik krijg ze niet op. Heb iets van 40 vrije dagen met 32 uur p week genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Voor jezelf beginnenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad
Kan ook niet echt in finance helaas
Ik wil ook een keer 6 weken
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.
Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden
Lastige kinderenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Nee wat is er danquote:
Jaquote:
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste wordenquote:
Stukje infantiel om fantasy te kijken.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Wij hebben een sabbatical in de CAOquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Frans van Financequote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ohquote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Pans Labyrinth genot. Wel film maar okquote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Waarom zou ik daar bij willen zijnquote:
Dat is toch niet op 30 juni?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugdequote:
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeftquote:
Grote Gele M Mquote:
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft
DAN GA IK LACHEN
Ik hou ook van mijn werkgever.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde
Dit gaat hilarisch wordenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00quote:
Ssssstquote:Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00
Dus 30 juni.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Eerder een morbide parabel genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRYquote:Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
Nu hoor je bij de club van capu en dombo.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juniquote:
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
We leven in Nederland.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
Contant geld mee.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Hoi, welkom bij de sport die voetbal heet. Veel plezier.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ach maxi-mus
Je bent ook wel toe aan vakantie
Dat is omdat de tegenstander geen vat kan krijgen op Lionel Messi.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
Gaan wel weer ver komenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen wordenquote:
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.quote:
Wie van de grote landen heeft overtuigd?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
oh ja dat welquote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
Welkom terug.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Wat heb je gehaald?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Speelt Meffi daar ook?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Wekker om 6quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wajonggoden.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
Nee was een mooie.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Missi penalty.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Om 5u dat zijn pas de ekte.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport.quote:
Ik sta dit toe.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |