Ssssstquote:Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00
Dus 30 juni.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Eerder een morbide parabel genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRYquote:Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
Nu hoor je bij de club van capu en dombo.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juniquote:
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
We leven in Nederland.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
Contant geld mee.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Hoi, welkom bij de sport die voetbal heet. Veel plezier.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ach maxi-mus
Je bent ook wel toe aan vakantie
Dat is omdat de tegenstander geen vat kan krijgen op Lionel Messi.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
Gaan wel weer ver komenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen wordenquote:
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.quote:
Wie van de grote landen heeft overtuigd?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |