abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221121542
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
je bent nog langzamer dan de fipo van @Coco
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:38:11 #202
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121543
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.

Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden *O*
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:38:21 #203
35723 crew  GGMM
pi_221121544
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121545
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Hier ook 4-6 indien gewenst maar ik krijg ze niet op. Heb iets van 40 vrije dagen met 32 uur p week genot.

Stukje werken in België genot
pi_221121546
Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:38:32 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121548
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
What can change the nature of a man?
pi_221121549
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Voor jezelf beginnen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:38:40 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121550
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.

Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden *O*
;)
What can change the nature of a man?
pi_221121551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Lastige kinderen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:39:19 #210
35723 crew  GGMM
pi_221121554
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? _O_
Nee wat is er dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121558
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
Forge of empires?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:39:40 #212
35723 crew  GGMM
pi_221121559
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Forge of empires?
Ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121560
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:48 #214
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121561
die had er zo ingekund.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:39:54 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121562
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gangbang bij je moeder
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:55 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121563
:')
pi_221121564
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
pi_221121565
:G .
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:58 #219
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121566
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121568
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Frans van Finance
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121569
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
die had er zo ingekund.
Dat zegt je vriendin ook weleens, of niet?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:40:15 #222
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121571
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:40:21 #223
35723 crew  GGMM
pi_221121573
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Oh
Ja ik zie nog wel even hoe ik dat doe. Ik kan niet zomaar vrij nemen dan helaas
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
pi_221121576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')