Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Hier ook 4-6 indien gewenst maar ik krijg ze niet op. Heb iets van 40 vrije dagen met 32 uur p week genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Voor jezelf beginnenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad
Kan ook niet echt in finance helaas
Ik wil ook een keer 6 weken
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.
Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden
Lastige kinderenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Nee wat is er danquote:
Jaquote:
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste wordenquote:
Stukje infantiel om fantasy te kijken.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Wij hebben een sabbatical in de CAOquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad
Kan ook niet echt in finance helaas
Ik wil ook een keer 6 weken
Frans van Financequote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad
Kan ook niet echt in finance helaas
Ik wil ook een keer 6 weken
Ohquote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Pans Labyrinth genot. Wel film maar okquote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |