Jaquote:
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste wordenquote:
Stukje infantiel om fantasy te kijken.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Wij hebben een sabbatical in de CAOquote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad
Kan ook niet echt in finance helaas
Ik wil ook een keer 6 weken
Frans van Financequote:Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad
Kan ook niet echt in finance helaas
Ik wil ook een keer 6 weken
Ohquote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Pans Labyrinth genot. Wel film maar okquote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Waarom zou ik daar bij willen zijnquote:
Dat is toch niet op 30 juni?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugdequote:
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeftquote:
Grote Gele M Mquote:
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft
DAN GA IK LACHEN
Ik hou ook van mijn werkgever.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde
Dit gaat hilarisch wordenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |