abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221121558
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
Forge of empires?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:39:40 #212
35723 crew  GGMM
pi_221121559
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Forge of empires?
Ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121560
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:48 #214
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121561
die had er zo ingekund.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:39:54 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121562
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gangbang bij je moeder
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:55 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121563
:')
pi_221121564
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
pi_221121565
:G .
  maandag 22 juni 2026 @ 20:39:58 #219
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121566
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121568
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Frans van Finance
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121569
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
die had er zo ingekund.
Dat zegt je vriendin ook weleens, of niet?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:40:15 #222
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121571
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:40:21 #223
35723 crew  GGMM
pi_221121573
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Oh
Ja ik zie nog wel even hoe ik dat doe. Ik kan niet zomaar vrij nemen dan helaas
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
pi_221121576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!
pi_221121577
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:40:47 #227
35723 crew  GGMM
pi_221121578
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Waarom zou ik daar bij willen zijn
Ik weet niet wat jij met jouw moeder doet, maar je bent een smeerlap.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:40:50 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121579
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Wij ook.

Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
pi_221121580
Nektattoo tokkie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:02 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121581
Laimer trapt in Argentijnse spelletjes met dank aan zwak fluitende scheids
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:08 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121582
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Dat is toch niet op 30 juni?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:16 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121583
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde :)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:26 #233
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121584
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:41:32 #234
35723 crew  GGMM
pi_221121585
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch niet op 30 juni?
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft

DAN GA IK LACHEN
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:41:36 #235
842 Zorro
Z
pi_221121587
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Grote Gele M M
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:41:59 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121588
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft

DAN GA IK LACHEN
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:42:31 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221121593
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde :)
Ik hou ook van mijn werkgever.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:42:39 #238
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121595
Zou voor mijn pool heel interessant zijn mocht Oostenrijk nu nog een keer scoren
AZ
ALKMAAR
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:42:41 #239
842 Zorro
Z
pi_221121596
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Dit gaat hilarisch worden
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221121597
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch niet op 30 juni?
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')