If I say anything I'm in trouble.gifquote:Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je hebt de servers in België aangesloten?
*23:00quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
wtfquote:
Ik niet (Ik heb vakantie)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Matig excuus.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Maak je wel even een mooi plaatje?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Vanzelfsprekendquote:
Wij kijken enkel series met enig niveauquote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebtquote:Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |