abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:23:05 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121383
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Voor de wedstrijd al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221121384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
Ellie Lust @Zipportal
  maandag 22 juni 2026 @ 20:23:31 #103
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor de wedstrijd al besproken.
Wvttk
pi_221121387
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Anschluss was al in '39
  maandag 22 juni 2026 @ 20:23:46 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121388
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
pi_221121390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
[poll=10051]
Bedankt voor deze poll beste GGMM.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:24:08 #107
35723 crew  GGMM
pi_221121392
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet echt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:11 #108
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
pi_221121396
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En zelfs Shakira met een IQ van 147 gaat dus voor de bijl.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:27 #110
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121397
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Is echt
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:29 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121398
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit die songfestivalwinnaar?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:24:33 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121400
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
:')
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:50 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121403
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
45+ wisten ze juist Argentinië op waarde te schatten.
pi_221121404
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit echt Shakira?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:03 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121405
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dit die songfestivalwinnaar?
We vragen het aan @Greys
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:11 #116
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121406
Sha-Wie-ra?
Man man man.. wat een bouwput.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:18 #117
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121409
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is dit echt Shakira?
Jup.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:48 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121410
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:01 #119
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121411
Mijn hemel wat bezielt die mensen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:30 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121414
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
Dat is correct en tevens juist
pi_221121416
Fluit maar af.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:46 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121420
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is correct en tevens juist
Laura Loomer
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:26:53 #123
35723 crew  GGMM
pi_221121421
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Fluit maar af.
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121425
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Ik ben ook wat afgehaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:17 #125
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121426
saai, nogmaals.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:25 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121427
Oostenrijk mist een leider

Zoals.. hehehehe
pi_221121429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Het kakt een beetje in
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef xzaz het volgende:

[..]
Laura Loomer
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:49 #129
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121431
Tijd voor de 1-1
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:59 #130
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121432
Kleine ruimte, dan kan je niemand beter aan de bal hebben dan _O_ Lionel Messi _O_
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:05 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121434
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
ach ach Felagund
pi_221121435
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Tijd voor de 1-1
Liever niet voor m’n punten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:10 #133
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121436
Hoop voor Gregoritsch dat ie al kinderen heeft
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:14 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121439
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Motherless is weer online
pi_221121441
1.55m genot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:46 #136
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121443
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Liever niet voor m’n punten
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:47 #137
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121444
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Motherless is weer online
Je hebt de servers in België aangesloten?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121447
Ole Ole
pi_221121448
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
ach ach Felagund
Mis ik iets?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:20 #140
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121449
oh keeper.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:25 #141
194695 franklop
Fran knock
pi_221121450
Dat is een corner op zich
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221121452
Jeetje, scheids.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:33 #143
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121453
Wat een kut scheids zeg. Is dit een Belg?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:29:36 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121454
Die scheids kan er niks van.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:39 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121455
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wordt

;(
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:29:40 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221121457
Scheids is niet in topvorm vandaag.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:46 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121458
Dit niet zien _O-
pi_221121459
Dit was een corner.

VAR weer weg?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:53 #150
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
Je zal wel weer iets stouts hebben gelezen op dat profiel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')