abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:23:05 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121383
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Voor de wedstrijd al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221121384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
Ellie Lust @Zipportal
  maandag 22 juni 2026 @ 20:23:31 #103
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor de wedstrijd al besproken.
Wvttk
pi_221121387
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Anschluss was al in '39
  maandag 22 juni 2026 @ 20:23:46 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121388
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
pi_221121390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
[poll=10051]
Bedankt voor deze poll beste GGMM.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:24:08 #107
35723 crew  GGMM
pi_221121392
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet echt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:11 #108
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
pi_221121396
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En zelfs Shakira met een IQ van 147 gaat dus voor de bijl.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:27 #110
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121397
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Is echt
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:29 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121398
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit die songfestivalwinnaar?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:24:33 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121400
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
:')
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:24:50 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121403
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
45+ wisten ze juist Argentinië op waarde te schatten.
pi_221121404
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit echt Shakira?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:03 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121405
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dit die songfestivalwinnaar?
We vragen het aan @Greys
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:11 #116
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121406
Sha-Wie-ra?
Man man man.. wat een bouwput.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:18 #117
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121409
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is dit echt Shakira?
Jup.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:25:48 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121410
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:01 #119
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121411
Mijn hemel wat bezielt die mensen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:30 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121414
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
Dat is correct en tevens juist
pi_221121416
Fluit maar af.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:26:46 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121420
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is correct en tevens juist
Laura Loomer
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:26:53 #123
35723 crew  GGMM
pi_221121421
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Fluit maar af.
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121425
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Ik ben ook wat afgehaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:17 #125
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121426
saai, nogmaals.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:25 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121427
Oostenrijk mist een leider

Zoals.. hehehehe
pi_221121429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Het kakt een beetje in
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef xzaz het volgende:

[..]
Laura Loomer
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:49 #129
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121431
Tijd voor de 1-1
  maandag 22 juni 2026 @ 20:27:59 #130
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121432
Kleine ruimte, dan kan je niemand beter aan de bal hebben dan _O_ Lionel Messi _O_
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:05 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121434
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
ach ach Felagund
pi_221121435
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Tijd voor de 1-1
Liever niet voor m’n punten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:10 #133
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121436
Hoop voor Gregoritsch dat ie al kinderen heeft
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:14 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121439
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Motherless is weer online
pi_221121441
1.55m genot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:46 #136
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121443
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Liever niet voor m’n punten
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:28:47 #137
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121444
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Motherless is weer online
Je hebt de servers in België aangesloten?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121447
Ole Ole
pi_221121448
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
ach ach Felagund
Mis ik iets?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:20 #140
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121449
oh keeper.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:25 #141
194695 franklop
Fran knock
pi_221121450
Dat is een corner op zich
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221121452
Jeetje, scheids.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:33 #143
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121453
Wat een kut scheids zeg. Is dit een Belg?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:29:36 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121454
Die scheids kan er niks van.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:39 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121455
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wordt

;(
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:29:40 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221121457
Scheids is niet in topvorm vandaag.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:46 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121458
Dit niet zien _O-
pi_221121459
Dit was een corner.

VAR weer weg?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:53 #150
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
Je zal wel weer iets stouts hebben gelezen op dat profiel...
  maandag 22 juni 2026 @ 20:30:01 #151
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121461
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je hebt de servers in België aangesloten?
If I say anything I'm in trouble.gif
pi_221121464
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wel iets maar laten we het gezellig houden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:31:10 #153
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121465
oe
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:31:18 #154
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121469
kop goed dan :(
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:31:29 #155
35723 crew  GGMM
pi_221121470
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121471
Messi levert wel weer
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:31:40 #157
842 Zorro
Z
pi_221121472
Arnautovic komt, de 1-1 komt eraan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:31:50 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121474
arnautovicgod
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:31:57 #159
842 Zorro
Z
pi_221121475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
*23:00
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:32:03 #160
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121477
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot.
pi_221121478
We zijn in minuut 67
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121479
Arnautovic :D .
  maandag 22 juni 2026 @ 20:32:06 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121480
Arnautovic *O*
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:32:19 #164
35723 crew  GGMM
pi_221121483
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef Zorro het volgende:

[..]
*23:00
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:32:21 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121484
Alaba eruit jeetje
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:32:41 #166
842 Zorro
Z
pi_221121485
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Ik niet (Ik heb vakantie)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:32:53 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121486
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221121488
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Matig excuus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:33:09 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121489
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Maak je wel even een mooi plaatje?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:33:26 #170
35723 crew  GGMM
pi_221121494
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maak je wel even een mooi plaatje?
Vanzelfsprekend :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:33:33 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221121495
We gaan hydrateren.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221121496
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Wij kijken enkel series met enig niveau
  maandag 22 juni 2026 @ 20:33:57 #173
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121497
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Mod abuse tr gemacht.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:34:20 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mod abuse tr gemacht.
Doorgezet naar @onlogisch
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:34:21 #175
35723 crew  GGMM
pi_221121501
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121504
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Klein stukje toch wel?

Ik 6 de wekker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:34:59 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mod abuse tr gemacht.
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:00 #178
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121506
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Ik ga zo kijken of ik zonder gevaar om in mijn eigen overkokende bloed te stikken buiten een luchtje kan scheppen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:04 #179
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121509
Macarenagenot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:24 #180
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Dat is een film.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:35:26 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121514
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:35:29 #182
35723 crew  GGMM
pi_221121515
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Het zit diep
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:35:47 #183
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121518
Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie)
pi_221121519
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Dat heb je verkeerd gelezen want die heb ik juist niet genot
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:35:56 #185
35723 crew  GGMM
pi_221121521
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat is een film.
dan heb ik niks gezegd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:03 #186
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Het zit diep
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:36:07 #187
35723 crew  GGMM
pi_221121523
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie)
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:12 #188
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121524
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
Hoe lang kost het jou om die laptop op schoot te trekken in bed dan?
pi_221121526
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
Werken op uur en tijd en niet op output :')
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:36:25 #190
35723 crew  GGMM
pi_221121527
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
Ja dit was humor op te lachen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121528
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Platvoet en z'n vriendjes _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:45 #192
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121529
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Zou ook om 22:00 zijn maar nu de FIFA dynamic timing heeft ingevoerd hebben ze de wedstrijd verplaatst naar een moment dat er het meeste mensen naar kunnen kijken wereldwijd (dus meer reclame-inkomsten).
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:47 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121530
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geniet er lekker van :)
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:36:54 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:
Scheids is niet in topvorm vandaag.
Zijn bankrekening daarintegen wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221121532
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zijn bankrekening daarintegen wel.
Daarintegen :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221121533
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:37:33 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121536
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:37:39 #198
842 Zorro
Z
pi_221121537
Ik eet een appel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221121539
Je zult voor zo'n ziekwedstrijd een kapitaal hebben betaald voor een kaartje.

Man, man, man.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:38:06 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Kwam een beetje zo uit, afgelopen 2 jaar ook wel heel weinig vakantie gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')