Dit is niet echtquote:
Is echtquote:Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Is dit echt Shakira?quote:
Laura Loomerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegdquote:
Ik ben ook wat afgehaakt.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Het kakt een beetje inquote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast.quote:
ach ach Felagundquote:Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Liever niet voor m’n puntenquote:
Motherless is weer onlinequote:Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen.quote:
Mis ik iets?quote:
If I say anything I'm in trouble.gifquote:Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je hebt de servers in België aangesloten?
*23:00quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
wtfquote:
Ik niet (Ik heb vakantie)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Matig excuus.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Maak je wel even een mooi plaatje?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Vanzelfsprekendquote:
Wij kijken enkel series met enig niveauquote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebtquote:Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Klein stukje toch wel?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Ik ga zo kijken of ik zonder gevaar om in mijn eigen overkokende bloed te stikken buiten een luchtje kan scheppen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd
Dat is een film.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Het zit diepquote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Dat heb je verkeerd gelezen want die heb ik juist niet genotquote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
dan heb ik niks gezegdquote:
Geniet er lekker vanquote:
Ja dit was humor op te lachenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
Platvoet en z'n vriendjesquote:Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Zou ook om 22:00 zijn maar nu de FIFA dynamic timing heeft ingevoerd hebben ze de wedstrijd verplaatst naar een moment dat er het meeste mensen naar kunnen kijken wereldwijd (dus meer reclame-inkomsten).quote:Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.quote:
Zijn bankrekening daarintegen wel.quote:
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Kwam een beetje zo uit, afgelopen 2 jaar ook wel heel weinig vakantie gehad.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |