Waarom zou ik daar bij willen zijnquote:
Dat is toch niet op 30 juni?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugdequote:
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeftquote:
Grote Gele M Mquote:
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft
DAN GA IK LACHEN
Ik hou ook van mijn werkgever.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde
Dit gaat hilarisch wordenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00quote:
Ssssstquote:Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00
Dus 30 juni.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Eerder een morbide parabel genot.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRYquote:Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |