abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:44:01 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121613
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
Nu hoor je bij de club van capu en dombo.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:44:02 #252
842 Zorro
Z
pi_221121614
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dus 30 juni.
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:02 #253
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121615
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:44:12 #254
35723 crew  GGMM
pi_221121617
Ach maxi-mus

Je bent ook wel toe aan vakantie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:44:20 #255
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121618
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
We leven in Nederland.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:26 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121620
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:31 #257
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121621
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Contant geld mee.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:45 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121622
en toen liep de stream vast
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:44:52 #259
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121623
Hopelijk worden we tweede dan in de groep :) Dat is een stuk betere tijd
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:01 #260
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121625
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Hoi, welkom bij de sport die voetbal heet. Veel plezier.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:02 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121626
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ach maxi-mus

Je bent ook wel toe aan vakantie
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:04 #262
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121627
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Dat is omdat de tegenstander geen vat kan krijgen op Lionel Messi.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:45:14 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121629
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221121630
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Gaan wel weer ver komen :Y
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:45:39 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121632
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Hopelijk tegen Nederland.

Wout erin.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:45:49 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121634
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:05 #267
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121635
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:16 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121637
Waarom kijken we hier nog naar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:46:34 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221121640
De eerste wedstrijd waar er weer veel spelers op de grond liggen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:46:35 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121641
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
Wie van de grote landen heeft overtuigd?
What can change the nature of a man?
pi_221121643
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kijken we hier nog naar
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:46:54 #272
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121645
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Gelukkig valt dat te verzetten. 3 uur is sowieso een kuttijd.
pi_221121648
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:02 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121649
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
oh ja dat wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221121650
Geen zorgen jongens ik ben er. Oostenrijk mag dus scoren.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #276
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121653
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Welkom terug.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Wat heb je gehaald?
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #278
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121655
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal. :@
AZ
ALKMAAR
pi_221121656
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Speelt Meffi daar ook?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221121658
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:31 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121661
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
pi_221121662
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat heb je gehaald?
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
pi_221121663
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Coco het volgende:

[..]
We leven in Nederland.
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
pi_221121665
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
pi_221121667
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wekker om 6 _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121668
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wajonggoden.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:53 #287
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121670
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:56 #288
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121671
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Nee was een mooie.
pi_221121674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Dat wordt dus de wekker om 3u zetten, kun je in een keer doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:48:32 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121677
één van de saaiste 2e helften die ik dit WK heb gezien.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:48:34 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121678
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Missi penalty.
What can change the nature of a man?
pi_221121682
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Is dat voor vast of heb je meetings?
pi_221121686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Missi penalty.
Ronaldo dus toch de GOAT
pi_221121691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Om 5u dat zijn pas de ekte.
pi_221121692
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Is dat voor vast of heb je meetings?
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:40 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121693
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
Ik sta dit toe.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:43 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221121694
Ik kijk nu ook :)
pi_221121698
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ronaldo dus toch de GOAT
Penaldo
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:49:53 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121699
Zaadpot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:50:00 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121701
Gaat Frankrijk - Irak leuker worden?
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')