Welkom terug.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Wat heb je gehaald?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Speelt Meffi daar ook?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Wekker om 6quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wajonggoden.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
Nee was een mooie.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Missi penalty.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Om 5u dat zijn pas de ekte.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport.quote:
Ik sta dit toe.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |