abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #276
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121653
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Welkom terug.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Wat heb je gehaald?
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:12 #278
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121655
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal. :@
AZ
ALKMAAR
pi_221121656
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Speelt Meffi daar ook?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221121658
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:31 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121661
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
pi_221121662
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat heb je gehaald?
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
pi_221121663
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Coco het volgende:

[..]
We leven in Nederland.
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
pi_221121665
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
pi_221121667
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wekker om 6 _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121668
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wajonggoden.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:53 #287
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121670
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:47:56 #288
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121671
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Nee was een mooie.
pi_221121674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Dat wordt dus de wekker om 3u zetten, kun je in een keer doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:48:32 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121677
één van de saaiste 2e helften die ik dit WK heb gezien.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:48:34 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121678
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Missi penalty.
What can change the nature of a man?
pi_221121682
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Is dat voor vast of heb je meetings?
pi_221121686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Missi penalty.
Ronaldo dus toch de GOAT
pi_221121691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Om 5u dat zijn pas de ekte.
pi_221121692
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Is dat voor vast of heb je meetings?
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:40 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121693
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
Ik sta dit toe.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:43 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221121694
Ik kijk nu ook :)
pi_221121698
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ronaldo dus toch de GOAT
Penaldo
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:49:53 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121699
Zaadpot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:50:00 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121701
Gaat Frankrijk - Irak leuker worden?
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')