abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:36 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121248
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:40 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121250
Niet meteen vlaggen voor drie meter buitenspel :')
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:40 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121251
fipo
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:15:41 #4
35723 crew  GGMM
pi_221121252
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:42 #5
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121253
Ja
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121254
Sepo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:46 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121256
sepo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:15:47 #8
35723 crew  GGMM
pi_221121257
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
Hahahahaha _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:47 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121258
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:56 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121260
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
_O-
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:56 #11
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Huh doet er ook een Pool mee?
Wel een Zuidpool.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:01 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121262
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
We zitten met een stel slome duikelaars als leiding.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:05 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121263
Er wordt hier MASSAAL GEFAALD!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:07 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121265
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221121266
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
HAHHAAHAHAHAH
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
goede poging, volgende keer lukt het!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:11 #16
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121268
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:15 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121269
Ik vind het jammer dat @Scrummie er niet bij is
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121270
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221121271
Shakira, Shakira *O*
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:16:23 #20
842 Zorro
Z
pi_221121273
Belgische commentator heeft een geloofwaardig complot ontdekt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:23 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121274
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
HAHHAAHAHAHAH
[..]
goede poging, volgende keer lukt het!
wtf
What can change the nature of a man?
pi_221121275
Belg met een complottheorie.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:34 #23
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121276
Ik pak de volgende wel boys papa laat wel zien hoe het moet.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:16:36 #24
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221121278
Tijd voor de 2-0
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:16:43 #25
35723 crew  GGMM
pi_221121279
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat @:scrummie er niet bij is
Eens die zien we maar weinig
Zelfs niet tijdens de wedstrijden van de USA (die hij tegenwoordig support neem ik aan)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:51 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121280
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121282
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
Hahahahaahahahahaha
pi_221121284
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
Hahahahahahahahaa
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:18 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121286
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
De machtige kuifarend van Gjilan

Echt een toernooivoetballer ook.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:28 #30
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121288
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Shakira, Shakira *O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:29 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221121289
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:35 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121290
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:50 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121293
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221121294
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @Coco
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:18:07 #35
35723 crew  GGMM
pi_221121298
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121299
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Bedankt vriend.

Dit doet mij weer goed.
pi_221121300
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Helaas niet geklikt.
pi_221121302
Jordanie heeft wel mazzel als Argentinie met het B team komt de laatste pot.
pi_221121304
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
1 keer was genoeg vanavond ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:18:37 #40
35723 crew  GGMM
pi_221121306
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:38 #41
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121307
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:39 #42
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121308
Celebs in beeld nemen die elkaar aflebberen op de tribune. :{
pi_221121310
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Wat een partijdige lul is dat zeg
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:43 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121311
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:45 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121312
Weer ontsnapt een Argentijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:18:48 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:57 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:03 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121318
Het is toch onvoorstelbaar waar die Argentijnen allemaal mee wegkomen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:05 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121320
Dit is geel
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:19:12 #50
35723 crew  GGMM
pi_221121321
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')