abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:16:51 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121280
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121282
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
Hahahahaahahahahaha
pi_221121284
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
Hahahahahahahahaa
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:18 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121286
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
De machtige kuifarend van Gjilan

Echt een toernooivoetballer ook.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:28 #30
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121288
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Shakira, Shakira *O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:29 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221121289
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:35 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121290
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:17:50 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121293
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221121294
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @Coco
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:18:07 #35
35723 crew  GGMM
pi_221121298
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121299
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Bedankt vriend.

Dit doet mij weer goed.
pi_221121300
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Helaas niet geklikt.
pi_221121302
Jordanie heeft wel mazzel als Argentinie met het B team komt de laatste pot.
pi_221121304
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
1 keer was genoeg vanavond ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:18:37 #40
35723 crew  GGMM
pi_221121306
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:38 #41
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121307
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:39 #42
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121308
Celebs in beeld nemen die elkaar aflebberen op de tribune. :{
pi_221121310
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Wat een partijdige lul is dat zeg
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:43 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121311
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:45 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121312
Weer ontsnapt een Argentijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:18:48 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:18:57 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:03 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121318
Het is toch onvoorstelbaar waar die Argentijnen allemaal mee wegkomen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 20:19:05 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121320
Dit is geel
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:19:12 #50
35723 crew  GGMM
pi_221121321
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')