quote:
De machtige kuifarend van Gjilanquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
In deze chat vergeven wequote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Bedankt vriend.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Helaas niet geklikt.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
1 keer was genoeg vanavondquote:
Volgens mij bestaan die mensen helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Wat een partijdige lul is dat zegquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |