Hahahahahaquote:
Wel een Zuidpool.quote:
wtfquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HAHHAAHAHAHAH
[..]
goede poging, volgende keer lukt het!
Eens die zien we maar weinigquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat @:scrummie er niet bij is
quote:
De machtige kuifarend van Gjilanquote:Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
In deze chat vergeven wequote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Bedankt vriend.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Helaas niet geklikt.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
1 keer was genoeg vanavondquote:
Volgens mij bestaan die mensen helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Wat een partijdige lul is dat zegquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraatquote:
Hij vindt Ueda heel goed.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Exuusquote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Dat was niet zo'n hele goede wedstrijd dit jaar!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Je bent een goed mensquote:
Die heb ik al een paar keer gepost.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Kroketquote:
Nummer 1 in de single top 100. Rutger godquote:Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.
Sinds wanneer kun je niet meer ninja-editen?quote:
Twee uitstekende goals zelfs. En een geweldige assist (die hij nog nooit bij Feyenoord heeft gegeven trouwens)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topscorer van NL en twee goals al dit WK.
Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo.
De mensen hier zijn volwassenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |