Kun je ook niets aan doen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal.
Je weet dat er een kraan in je keuken zit tochquote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
Neequote:
Ach Pisces stop hier nou mee je kan dit helemaal nietquote:
quote:
Ik zit niet in de bouw.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Hoeven niet zo nodig, FIFA helpt ze toch wel naar minimaal de kwartfinale.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Lekker maat, je verdient hemquote:
Weinig hulp nodig ook met zo'n lollerroute.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeven niet zo nodig, FIFA helpt ze toch wel naar minimaal de kwartfinale.
Eerste ook niet toch?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland, Engeland en Spanje.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie van de grote landen heeft overtuigd?
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
Nou zegquote:
Ze krijgen waarschijnlijk wel een relatief makkelijke route richting de finalequote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon met rust joh.
Het is niet echt een Blitzkrieg nu nee.quote:
Die kon wel leiding geven.quote:
Wij liepen toen ook wel genadeloos in de val.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Kon wel eens later worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mij herpakken.
Tot 23u
Godver.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zou ook nog wel even gas geven in de slotfase.
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?quote:
En leidingen leggen.quote:
De ICE flink bezig geweest?quote:
Lijkt mij niet toch.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?quote:
Commercie zegt ja, fuck de fansquote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Die Irakezen zijn toch wel knallen gewend?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, gaat aardig los daar. Mensen mogen het stadion ook nog niet in.
Met die act ben ik ook wel een beetje klaar.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fans van Noorwegen zouden. daar geen probleem mee hebben, die roeien zo het stadion in
quote:Like Alert
22-06-2026 @ 20:56:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #5"
En gas geven.quote:
Hier moet ik je het antwoord schuldig op blijven maar dat kun je niet maken lijkt mij.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Zeer onwaarschijnlijk. De ploegen hebben allemaal een uitgebreide planning voorafgaand een wedstrijd.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gun die mensen hun pleziertjequote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Met die act ben ik ook wel een beetje klaar.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Irakezen zijn toch wel knallen gewend?
Command & Conquerquote:
Gefeliciteerdquote:
Door een plunderend en verkrachtend volk te vereren? Is dat hun pleziertje? Ik vind het abject en infaam.quote:
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Argentinië zonder Messi stelt ook weinig voor he.
Typischquote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..
Tsja
Zou maar ff onderduiken daar in Belgenland btw:quote:
Dumfries trapt hem naar de kinderopvangquote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomen
Argentineiquote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vrijwaar alle Duitsers van enige animositeit op het voetbalveld, weljaar, zelfs de Portugezen.Argentinei is de vijand.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
Wie hebben Messi als topscorer
gekozen?
IK heb die op scoritoquote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
Wie hebben Messi als topscorer
gekozen?
Achterin jaquote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Mag Messi mee in het vliegtuig van de vader van Maxima?
Ik weet van nix.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niet hierom kijken we WK, hierom haten we Argentinie
En een rode kaart.. oh wacht.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Bijna 39 jaar en gewoon even vijf doelpunten maken in de eerste wedstrijden op het WK. Fenomeen
altijd dat gezeur van die rode kaartquote:
deze heb ik niet eerder gezienquote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Hij had wielrenner moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Messi heeft groeihormoon gebruikt. Anders was hij dus 1.40m ofzo geworden.
CHEATER
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
Wout Weghorstquote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?
Van Dijk?
Er zijn veel haters maar Messi doet gewoon zijn goddelijke ding.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Bijna 39 jaar en gewoon even vijf doelpunten maken in de eerste wedstrijden op het WK. Fenomeen
Hadden we Nigel de Jong nog maar, die had hem even vakkundig uit kunnen schakelen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Van Dijk?
Veel getraind in de snackbar?quote:
Woutgod achterin zetten voor de elleboog.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Van Dijk?
Als je wordt aangenomen om te scoren....quote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..
Tsja
Voor dit topicquote:Op maandag 22 juni 2026 21:05 schreef Toby56 het volgende:
Bij die laatste goal was de pass van Messi mooi, en zijn balaanname daarna was verdraaid artistiek.
Maar verder begrijp ik eigenlijk niet waarom ik deze pot ben blijven kijken.
Zo dom ben je toch niet echt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Zeldzaam mooi inderdaad.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeldzaam mooi inderdaad.
Ik ga diep tevreden een tukje doen.
De pot van vanavond is me te laat.
Ik wens de volhouders veel plezier!
Voor de Belg kijkers, dit zeiden ze in de NOS studio over hoeveel minder Argentinie zou zijn zonder Messiquote:
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Mwah, ik zie liever een leuke wedstrijd dan Messi.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:09 schreef Durmada het volgende:
We zijn bevoorrecht om de beste voetballer aller tijden zelfs op deze leeftijd nog te zien schitteren.
Schept wel een precedent.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)
Dit is 100% waterdicht de waarheid.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.quote:
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.
Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."
Het is gepruts van de leiding.
Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.
Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.
En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.
Als er van een speler als Messi kan worden genoten, dan geniet ik.
De FIFA heeft er belang bij dat topspelers als Messi, CR7, Kane, Mbappe geen wedstrijden missen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.
Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Het is gepruts van de leiding.
Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.
Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.
En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.
Ik aarzelde wel even toen ik het schreef.quote:
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijkenquote:Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk wordt Noorwegen Senegal wat, Frankrijk Irak zal wel een inmaakpartij worden
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.
Als @capuchon_jongen baas wordt van de FIFA krijgen we de mogelijkheid om wedstrijden tegen betaling vooruit te kunnen kijken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijken
Hij is wel degene die de overtreding begaat.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.
Dat is verderfelijk handelen van de arbitrage.
Net als 4 jaar terug.
Misschien zit de FIFA erachter, wie zal het zeggen.
Ik ga Messi daar echter niet om haten.
Ik zou flinker willen zijn en de FIFA dermate willen haten dat ik dit WK helemaal niet kijk.
Helaas lukt me dat niet.
De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij is wel degene die de overtreding begaat.
*Elke andere speler behalve Jahanbaksh gisteren, Circati tegen Amerika, Bernardo tegen Congo, Cubas tegen Amerika en Hakimi tegen Brazilië dan toch in ieder geval.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het was ook vooral ongelukkig, en het zag er smerig uit. Maar bewust was het niet denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.
Dus dan zou ik iedere topspeler moeten haten.
Die sop is me de kool niet waard.
Wat was de eerste?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.
Het maffe is dat Messi eigenlijk minder bepalend leek voor Argentinië toen hij nog echt de zeer fitte Grote Man Van Barcelona was. Maar toen kreeg hij vaak dubbele mandekking op zo'n toernooi.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het was ook vooral ongelukkig, en het zag er smerig uit. Maar bewust was het niet denk ik.
Er had rood gegeven kunnen worden, was terecht geweest. Maar geel had ik ook kunnen billijken. Ik ben in ieder geval blij dat we Messi gewoon nog kunnen zien schitteren.
Dikke hands.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke rode kaart had hij daar moeten krijgen?
Wie weet. maar toch had ie hem alvast moeten hebben :-)quote:Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dan zou Messi wel anders gespeeld hebben.
Hij had er 2 moeten krijgen.quote:
En nu hij zijn wereldkampioenschap binnen heeft, zal hij wellicht ook wat vrijer kunnen spelen. De druk was altijd immens natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het maffe is dat Messi eigenlijk minder bepalend leek voor Argentinië toen hij nog echt de zeer fitte Grote Man Van Barcelona was. Maar toen kreeg hij vaak dubbele mandekking op zo'n toernooi.
Nu sjokt-ie als een bejaarde over het veld en lijken tegenstanders te denken: wie is die zielige oude meneer? Nou ja, laat maar een beetje rondsjokken. En daar weet Meffi wel raad mee.
Klopt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:31 schreef Caland het volgende:
MessiGod
Die aanname voorafgaand aan zijn tweede goal is echt belachelijk.
quote:In de negende minuut van de wedstrijd
miste Messi een strafschop en ook dat
betekende een WK-record.Het was al zijn
derde misser (in zeven pogingen) en dat
deed niemand hem voor.Ghanees Asamoah
Gyan miste twee keer vanaf elf meter.
Alsof ze nu niet verwachten wereldkampioen te worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
En nu hij zijn wereldkampioenschap binnen heeft, zal hij wellicht ook wat vrijer kunnen spelen. De druk was altijd immens natuurlijk.
Die reflex lijkt bijna onmogelijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:31 schreef Caland het volgende:
MessiGod
Die aanname voorafgaand aan zijn tweede goal is echt belachelijk.
Maar de druk is er af, tuurlijk willen ze wereldkampioen worden. Maar het is Messi nu al gelukt, dus zal hij vrijer spelen. En zo blijkt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet verwachten wereldkampioen te worden.
Dat is leuk voor Messi maar de druk is er niet af. Als ze er in de volgende ronde eruit gaan is het gewoon een afgang.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar de druk is er af, tuurlijk willen ze wereldkampioen worden. Maar het is Messi nu al gelukt, dus zal hij vrijer spelen. En zo blijkt.
Tuurlijk, maar zijn WK-titel is binnen. Een held zal het altijd blijven.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is leuk voor Messi maar de druk is er niet af. Als ze er in de volgende ronde eruit gaan is het gewoon een afgang.
Dat zeker.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zijn WK-titel is binnen. Een held zal het altijd blijven.
Nee nee nee. Zo erg ben ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als @:capuchon_jongen baas wordt van de FIFA krijgen we de mogelijkheid om wedstrijden tegen betaling vooruit te kunnen kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |