Hij had wielrenner moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Messi heeft groeihormoon gebruikt. Anders was hij dus 1.40m ofzo geworden.
CHEATER
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
Wout Weghorstquote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?
Van Dijk?
Er zijn veel haters maar Messi doet gewoon zijn goddelijke ding.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Bijna 39 jaar en gewoon even vijf doelpunten maken in de eerste wedstrijden op het WK. Fenomeen
Hadden we Nigel de Jong nog maar, die had hem even vakkundig uit kunnen schakelen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Van Dijk?
Veel getraind in de snackbar?quote:
Woutgod achterin zetten voor de elleboog.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Van Dijk?
Als je wordt aangenomen om te scoren....quote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..
Tsja
Voor dit topicquote:Op maandag 22 juni 2026 21:05 schreef Toby56 het volgende:
Bij die laatste goal was de pass van Messi mooi, en zijn balaanname daarna was verdraaid artistiek.
Maar verder begrijp ik eigenlijk niet waarom ik deze pot ben blijven kijken.
Zo dom ben je toch niet echt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Zeldzaam mooi inderdaad.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeldzaam mooi inderdaad.
Ik ga diep tevreden een tukje doen.
De pot van vanavond is me te laat.
Ik wens de volhouders veel plezier!
Voor de Belg kijkers, dit zeiden ze in de NOS studio over hoeveel minder Argentinie zou zijn zonder Messiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |