Door een plunderend en verkrachtend volk te vereren? Is dat hun pleziertje? Ik vind het abject en infaam.quote:
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Argentinië zonder Messi stelt ook weinig voor he.
Typischquote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..
Tsja
Zou maar ff onderduiken daar in Belgenland btw:quote:
Dumfries trapt hem naar de kinderopvangquote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomen
Argentineiquote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vrijwaar alle Duitsers van enige animositeit op het voetbalveld, weljaar, zelfs de Portugezen.Argentinei is de vijand.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
Wie hebben Messi als topscorer
gekozen?
IK heb die op scoritoquote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
Wie hebben Messi als topscorer
gekozen?
Achterin jaquote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Mag Messi mee in het vliegtuig van de vader van Maxima?
Ik weet van nix.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niet hierom kijken we WK, hierom haten we Argentinie
En een rode kaart.. oh wacht.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Bijna 39 jaar en gewoon even vijf doelpunten maken in de eerste wedstrijden op het WK. Fenomeen
altijd dat gezeur van die rode kaartquote:
deze heb ik niet eerder gezienquote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |