Eerste ook niet toch?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Duitsland, Engeland en Spanje.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie van de grote landen heeft overtuigd?
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
Nou zegquote:
Ze krijgen waarschijnlijk wel een relatief makkelijke route richting de finalequote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon met rust joh.
Het is niet echt een Blitzkrieg nu nee.quote:
Die kon wel leiding geven.quote:
Wij liepen toen ook wel genadeloos in de val.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Kon wel eens later worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mij herpakken.
Tot 23u
Godver.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zou ook nog wel even gas geven in de slotfase.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |