abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:52:19 #31
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Ze krijgen waarschijnlijk wel een relatief makkelijke route richting de finale
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 20:52:23 #32
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121748
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.
Hier gaat iets mis.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121750
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Coco het volgende:
dombo maakt fout na fout na fout
Laat mij gewoon met rust joh.
pi_221121752
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Duitsland, Engeland en Spanje.
Spanje Kaapverdie gemist zeker
  maandag 22 juni 2026 @ 20:52:43 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221121753
Zou graag de match momentum stats nog even zien.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:52:47 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121754
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Laat mij gewoon met rust joh.
Stel je niet zo aan.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:52:49 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121756
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
Oostenrijk mist een type Hitler
Het is niet echt een Blitzkrieg nu nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 20:52:55 #38
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121759
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
:W
vuige ratten :-)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:53:03 #39
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121761
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
Oostenrijk mist een type Hitler
Die kon wel leiding geven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221121762
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
Oostenrijk mist een type Hitler
Dat was een beste afmaker :-(
pi_221121763
Arnautovic nog geschroeid?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:53:43 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121765
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
Wij liepen toen ook wel genadeloos in de val.
pi_221121766
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan.
Ik ga mij herpakken.

Tot 23u
  maandag 22 juni 2026 @ 20:53:45 #44
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121768
Komt ie aan, Hitlers Kwartiertje
pi_221121769
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die kon wel leiding geven.
Die zou ook nog wel even gas geven in de slotfase.
pi_221121770
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch


Een situatieschets. @RamboDirk
  maandag 22 juni 2026 @ 20:53:54 #47
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121771
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Dat was een beste afmaker :-(
Gas op die lolly.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:54:04 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121772
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga mij herpakken.

Tot 23u
Kon wel eens later worden.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:54:20 #49
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121774
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die zou ook nog wel even gas geven in de slotfase.
Godver.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121776
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kon wel eens later worden.
Onweer?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:54:42 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121779
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kon wel eens later worden.
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221121780
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Onweer?
Straten staan al blank daar.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:54:57 #53
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121781
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die kon wel leiding geven.
En leidingen leggen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:55:02 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Onweer?
Yes, gaat aardig los daar. Mensen mogen het stadion ook nog niet in.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:55:12 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121786
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Straten staan al blank daar.
De ICE flink bezig geweest?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 20:55:12 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121787
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?
Lijkt mij niet toch.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:55:31 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121789
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De ICE flink bezig geweest?
Te warm voor ICE.
What can change the nature of a man?
pi_221121791
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Straten staan al blank daar.
Fans van Noorwegen zouden daar geen probleem mee hebben, die roeien zo het stadion in
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:56:10 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121795
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Lijkt mij niet toch.
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221121796
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Commercie zegt ja, fuck de fans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')