Ze krijgen waarschijnlijk wel een relatief makkelijke route richting de finalequote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon met rust joh.
Het is niet echt een Blitzkrieg nu nee.quote:
Die kon wel leiding geven.quote:
Wij liepen toen ook wel genadeloos in de val.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Kon wel eens later worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mij herpakken.
Tot 23u
Godver.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zou ook nog wel even gas geven in de slotfase.
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?quote:
En leidingen leggen.quote:
De ICE flink bezig geweest?quote:
Lijkt mij niet toch.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?quote:
Commercie zegt ja, fuck de fansquote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |