Kun je ook niets aan doen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal.
Je weet dat er een kraan in je keuken zit tochquote:Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
Neequote:
Ach Pisces stop hier nou mee je kan dit helemaal nietquote:
quote:
Ik zit niet in de bouw.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Hoeven niet zo nodig, FIFA helpt ze toch wel naar minimaal de kwartfinale.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Lekker maat, je verdient hemquote:
Weinig hulp nodig ook met zo'n lollerroute.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeven niet zo nodig, FIFA helpt ze toch wel naar minimaal de kwartfinale.
Eerste ook niet toch?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland, Engeland en Spanje.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie van de grote landen heeft overtuigd?
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
Nou zegquote:
Ze krijgen waarschijnlijk wel een relatief makkelijke route richting de finalequote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
tactrsch. zo laat mogelijk scoren anders zetten ze weer aan.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon met rust joh.
Het is niet echt een Blitzkrieg nu nee.quote:
Die kon wel leiding geven.quote:
Wij liepen toen ook wel genadeloos in de val.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Kon wel eens later worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mij herpakken.
Tot 23u
Godver.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zou ook nog wel even gas geven in de slotfase.
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?quote:
En leidingen leggen.quote:
De ICE flink bezig geweest?quote:
Lijkt mij niet toch.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dan andere wedstrijden ook uitstellen?
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?quote:
Commercie zegt ja, fuck de fansquote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Die Irakezen zijn toch wel knallen gewend?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, gaat aardig los daar. Mensen mogen het stadion ook nog niet in.
Met die act ben ik ook wel een beetje klaar.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fans van Noorwegen zouden. daar geen probleem mee hebben, die roeien zo het stadion in
quote:Like Alert
22-06-2026 @ 20:56:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #5"
En gas geven.quote:
Hier moet ik je het antwoord schuldig op blijven maar dat kun je niet maken lijkt mij.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Zeer onwaarschijnlijk. De ploegen hebben allemaal een uitgebreide planning voorafgaand een wedstrijd.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gun die mensen hun pleziertjequote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Met die act ben ik ook wel een beetje klaar.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Irakezen zijn toch wel knallen gewend?
Command & Conquerquote:
Gefeliciteerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |