Die Irakezen zijn toch wel knallen gewend?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, gaat aardig los daar. Mensen mogen het stadion ook nog niet in.
Met die act ben ik ook wel een beetje klaar.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fans van Noorwegen zouden. daar geen probleem mee hebben, die roeien zo het stadion in
quote:Like Alert
22-06-2026 @ 20:56:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #5"
En gas geven.quote:
Hier moet ik je het antwoord schuldig op blijven maar dat kun je niet maken lijkt mij.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Zeer onwaarschijnlijk. De ploegen hebben allemaal een uitgebreide planning voorafgaand een wedstrijd.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat Frankrijk pas om half 1 begint, dan zou je 2 potjes tegelijk hebben. Of begint Noorwegen dan ook later?
Gun die mensen hun pleziertjequote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Met die act ben ik ook wel een beetje klaar.
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Irakezen zijn toch wel knallen gewend?
Command & Conquerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |