abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:50:07 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121704
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:50:11 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121705
fipo
What can change the nature of a man?
pi_221121706
Topickaap
pi_221121707
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Coco het volgende:
fipo
Ach jongen toch.
pi_221121708
Sepo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:50:31 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121710
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal. :@
Kun je ook niets aan doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221121711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
Kingflopland
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 20:50:37 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221121712
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 20:50:38 #9
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121713
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 20:50:40 #10
842 Zorro
Z
pi_221121714
Oostenrijk mist een type Goikoetxea
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:50:41 #11
35723 crew  GGMM
pi_221121715
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:50:44 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ach jongen toch.
:?
What can change the nature of a man?
pi_221121717
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Coco het volgende:
Gaat Frankrijk - Irak leuker worden?
Nee
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221121718
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
_O-
  maandag 22 juni 2026 @ 20:50:49 #15
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121719
Iemand quote me en ik ging kijken :(
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:50:53 #16
35723 crew  GGMM
pi_221121721
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
Ach Pisces stop hier nou mee je kan dit helemaal niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121722
chukwuemeka
pi_221121725
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Zorro het volgende:
Oostenrijk mist een type Goikoetxea
Toni Polster
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:51:09 #19
35723 crew  GGMM
pi_221121727
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ach jongen toch.
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121728
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je weet dat er een kraan in je keuken zit toch
Ik zit niet in de bouw.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:51:21 #21
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121729
Dit is niet het Oostenrijk dat wij twee jaar geleden tegenkwamen.
pi_221121730
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentinië overtuigt echt totaal niet dit tweede bedrijf.
Hoeven niet zo nodig, FIFA helpt ze toch wel naar minimaal de kwartfinale.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:51:23 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121731
dombo maakt fout na fout na fout
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:51:24 #24
35723 crew  GGMM
pi_221121732
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef Coco het volgende:
fipo
Lekker maat, je verdient hem
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 20:51:52 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121738
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hoeven niet zo nodig, FIFA helpt ze toch wel naar minimaal de kwartfinale.
Weinig hulp nodig ook met zo'n lollerroute.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')