Door een plunderend en verkrachtend volk te vereren? Is dat hun pleziertje? Ik vind het abject en infaam.quote:
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Argentinië zonder Messi stelt ook weinig voor he.
Typischquote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..
Tsja
Zou maar ff onderduiken daar in Belgenland btw:quote:
Dumfries trapt hem naar de kinderopvangquote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |