abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221121847
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dan zal Argentinie zo wel de 2-0 maken
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:40 #102
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121849
Je vraagt je echt af wat er mis is met die gasten. Of het eoa genetisch defect is waardoor ze "voetbal" zien als "oh mekaar kapot schoppen is prima" :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:44 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121851
Argentinië zonder Messi stelt ook weinig voor he.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:59:56 #104
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121854
THE GOAT _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:58 #105
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121855
Goal nummer 4 die niet had mogen vallen.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:00:00 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121856
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Lekker maat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:00:04 #107
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221121857
Jaaaa toch nog
  maandag 22 juni 2026 @ 21:00:09 #108
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121858
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch weer Messi.
vuile hoerenzoon
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:00:10 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121859
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
THE GOAT _O_
Hij niet mogen spelen beste capu.
What can change the nature of a man?
pi_221121860
CR7 pinkt weer een traantje weg.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 21:00:17 #111
842 Zorro
Z
pi_221121861
Afgezet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 21:00:18 #112
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121862
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gun die mensen hun pleziertje
Door een plunderend en verkrachtend volk te vereren? Is dat hun pleziertje? Ik vind het abject en infaam.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221121863
Argentinië is niks zonder Messi
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 21:00:25 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121864
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..

Tsja
pi_221121865
Oostenrijk je halve kont staat open in de verdediging
pi_221121866
Wel de mooiste goal uit z'n carričre.

Een waardig slot op deze onbehoorlijk slechte wedstrijd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221121867
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Argentinië zonder Messi stelt ook weinig voor he.
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:00:45 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221121868
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..

Tsja
Typisch
What can change the nature of a man?
pi_221121870
Verdediging bestaat uit Mr. Bean en Benny Hill
pi_221121871
Dit gaat de FIFA niet meer weggeven. We noteren een nieuwe wereldtitel voor Argentinië.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:01:00 #121
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121872
Geef de beker maar alvast aan Messi. Dat is wat de FIFA wil zien.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:01:02 #122
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121874
Weer een nieuwe Ferrari voor Infantino.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 21:01:05 #123
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121875
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
THE GOAT _O_
Zou maar ff onderduiken daar in Belgenland btw:

https://nos.nl/artikel/26(...)t-europese-commissie
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121876
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dus, een Nigeltje op Messi als wij hen tegenkomen
Dumfries trapt hem naar de kinderopvang
  maandag 22 juni 2026 @ 21:01:08 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121877
Commentator dacht dat het al klaar was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')