abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:03:49 #151
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121911
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Messi heeft groeihormoon gebruikt. Anders was hij dus 1.40m ofzo geworden.

CHEATER
Hij had wielrenner moeten worden.
What can change the nature of a man?
pi_221121913
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?

Van Dijk? :')
pi_221121916
Messi laat je lelijke inktbeen eens zien
  maandag 22 juni 2026 @ 21:04:40 #154
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121918
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221121919
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?

Van Dijk? :')
Wout Weghorst
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 21:04:45 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
"We have the rockets!"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:04:49 #157
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121922
Ronaldo vloekt nu
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 21:04:59 #158
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221121923
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Bijna 39 jaar en gewoon even vijf doelpunten maken in de eerste wedstrijden op het WK. Fenomeen _O_
Er zijn veel haters maar Messi doet gewoon zijn goddelijke ding.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 21:05:19 #159
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?

Van Dijk? :')
Hadden we Nigel de Jong nog maar, die had hem even vakkundig uit kunnen schakelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221121928
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
Theo Janssen is viezdik
Veel getraind in de snackbar?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 21:05:25 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221121929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?

Van Dijk? :')
Woutgod achterin zetten voor de elleboog.
pi_221121930
Bij die laatste goal was de pass van Messi mooi, en zijn balaanname daarna was verdraaid artistiek.

Maar verder begrijp ik eigenlijk niet waarom ik deze pot ben blijven kijken.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:05:33 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221121932
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..

Tsja
Als je wordt aangenomen om te scoren....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 juni 2026 @ 21:05:56 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221121935
Stil op de bank gaan zitten bij de tv en genieten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 juni 2026 @ 21:06:03 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221121936
Erg jammer dit.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:06:04 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121937
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:05 schreef Toby56 het volgende:
Bij die laatste goal was de pass van Messi mooi, en zijn balaanname daarna was verdraaid artistiek.

Maar verder begrijp ik eigenlijk niet waarom ik deze pot ben blijven kijken.
Voor dit topic :)
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 21:06:19 #167
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121939
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
Zo dom ben je toch niet echt.
pi_221121940
Baai VAR
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:06:42 #169
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121943
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 21:06:55 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121946
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)
pi_221121949
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor dit topic :)
Zeldzaam mooi inderdaad.

Ik ga diep tevreden een tukje doen.

De pot van vanavond is me te laat.
Ik wens de volhouders veel plezier!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221121950
Wimmer is geen winner
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:07:26 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121951
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zeldzaam mooi inderdaad.

Ik ga diep tevreden een tukje doen.

De pot van vanavond is me te laat.
Ik wens de volhouders veel plezier!
:W
What can change the nature of a man?
pi_221121953
40-45% minder
pi_221121958
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
40-45% minder
Voor de Belg kijkers, dit zeiden ze in de NOS studio over hoeveel minder Argentinie zou zijn zonder Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 21:09:42 #176
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121964
We zijn bevoorrecht om de beste voetballer aller tijden zelfs op deze leeftijd nog te zien schitteren.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 21:10:01 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221121967
Messi fappers
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221121970
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.

Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Het is gepruts van de leiding.

Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.

Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.

En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.

Als er van een speler als Messi kan worden genoten, dan geniet ik.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:10:30 #179
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121973
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:09 schreef Durmada het volgende:
We zijn bevoorrecht om de beste voetballer aller tijden zelfs op deze leeftijd nog te zien schitteren.
Mwah, ik zie liever een leuke wedstrijd dan Messi.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221121976
Theo autist wilde zsm uit de kleedkamer
  maandag 22 juni 2026 @ 21:11:13 #181
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)
Schept wel een precedent.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 21:11:18 #182
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121980
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Dit is 100% waterdicht de waarheid.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:21 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Schept wel een precedent.
ik bedoel dat Messie dan niet meedoet de voglende
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:12:39 #184
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121990
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Zo dom ben je toch niet echt.
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121995
Hopelijk wordt Noorwegen Senegal wat, Frankrijk Irak zal wel een inmaakpartij worden
  maandag 22 juni 2026 @ 21:13:05 #186
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121996
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.

Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Het is gepruts van de leiding.

Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.

Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.

En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.

Als er van een speler als Messi kan worden genoten, dan geniet ik.
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 21:13:24 #187
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121998
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.

Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Het is gepruts van de leiding.

Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.

Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.

En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.
De FIFA heeft er belang bij dat topspelers als Messi, CR7, Kane, Mbappe geen wedstrijden missen.
Messi had rood kunnen (moeten?) hebben. CR7 had geschorst moeten zijn wegens zijn rode kaart. Maar je wil de beste spelers ook in actie zien, dus worden zij eerder gespaard. Eerlijk ? Nee. Maar ja, de FIFA is al jaren niet eerlijk geweest.
AZ
ALKMAAR
pi_221122002
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:11 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dit is 100% waterdicht de waarheid.
Ik aarzelde wel even toen ik het schreef.

Messi verdiende rood, en de arbiter had 'm moeten geven. Hij deed dat niet.

In Messi's plaats zou ik ook niet hebben geroepen: hé schijts, dit is rood, ik geef m'n aanvoerdersband aan Martinef en vertrek zelf wel naar de kleedkamer.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:14:20 #189
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122005
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk wordt Noorwegen Senegal wat, Frankrijk Irak zal wel een inmaakpartij worden
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijken
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 21:15:08 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221122011
Yes, goed voorspeld :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221122014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.
Dat is verderfelijk handelen van de arbitrage.
Net als 4 jaar terug.
Misschien zit de FIFA erachter, wie zal het zeggen.

Ik ga Messi daar echter niet om haten.

Ik zou flinker willen zijn en de FIFA dermate willen haten dat ik dit WK helemaal niet kijk.
Helaas lukt me dat niet.
De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:15:40 #192
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221122017
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:15:53 #193
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221122018
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef Durmada het volgende:

[..]
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijken
Als @capuchon_jongen baas wordt van de FIFA krijgen we de mogelijkheid om wedstrijden tegen betaling vooruit te kunnen kijken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:20:09 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221122042
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.
Dat is verderfelijk handelen van de arbitrage.
Net als 4 jaar terug.
Misschien zit de FIFA erachter, wie zal het zeggen.

Ik ga Messi daar echter niet om haten.

Ik zou flinker willen zijn en de FIFA dermate willen haten dat ik dit WK helemaal niet kijk.
Helaas lukt me dat niet.
De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.
Hij is wel degene die de overtreding begaat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221122060
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Hij is wel degene die de overtreding begaat.
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.
Dus dan zou ik aan iedere topspeler een hekel moeten hebben.

Die sop is me de kool niet waard.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221122063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
*Elke andere speler behalve Jahanbaksh gisteren, Circati tegen Amerika, Bernardo tegen Congo, Cubas tegen Amerika en Hakimi tegen Brazilië dan toch in ieder geval.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:24:19 #197
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122094
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.
Dus dan zou ik iedere topspeler moeten haten.

Die sop is me de kool niet waard.
Het was ook vooral ongelukkig, en het zag er smerig uit. Maar bewust was het niet denk ik.

Er had rood gegeven kunnen worden, was terecht geweest. Maar geel had ik ook kunnen billijken. Ik ben in ieder geval blij dat we Messi gewoon nog kunnen zien schitteren.
AZ
ALKMAAR
pi_221122098
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.
Wat was de eerste?
pi_221122102
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:24 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wat was de eerste?
Vorig WK.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221122113
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:25 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Vorig WK.
Welke rode kaart had hij daar moeten krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')