Hij had wielrenner moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Messi heeft groeihormoon gebruikt. Anders was hij dus 1.40m ofzo geworden.
CHEATER
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
Wout Weghorstquote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?
Van Dijk?
Er zijn veel haters maar Messi doet gewoon zijn goddelijke ding.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Bijna 39 jaar en gewoon even vijf doelpunten maken in de eerste wedstrijden op het WK. Fenomeen
Hadden we Nigel de Jong nog maar, die had hem even vakkundig uit kunnen schakelen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?
Van Dijk?
Veel getraind in de snackbar?quote:
Woutgod achterin zetten voor de elleboog.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Mocht Nederland Argentinië treffen, wie gaat Messi dan beteugelen?
Van Dijk?
Als je wordt aangenomen om te scoren....quote:Op maandag 22 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele tweede helft lopen sjokken en daar is m..
Tsja
Voor dit topicquote:Op maandag 22 juni 2026 21:05 schreef Toby56 het volgende:
Bij die laatste goal was de pass van Messi mooi, en zijn balaanname daarna was verdraaid artistiek.
Maar verder begrijp ik eigenlijk niet waarom ik deze pot ben blijven kijken.
Zo dom ben je toch niet echt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
altijd dat gezeur van die rode kaart
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Zeldzaam mooi inderdaad.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeldzaam mooi inderdaad.
Ik ga diep tevreden een tukje doen.
De pot van vanavond is me te laat.
Ik wens de volhouders veel plezier!
Voor de Belg kijkers, dit zeiden ze in de NOS studio over hoeveel minder Argentinie zou zijn zonder Messiquote:
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Mwah, ik zie liever een leuke wedstrijd dan Messi.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:09 schreef Durmada het volgende:
We zijn bevoorrecht om de beste voetballer aller tijden zelfs op deze leeftijd nog te zien schitteren.
Schept wel een precedent.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)
Dit is 100% waterdicht de waarheid.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.quote:
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.
Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."
Het is gepruts van de leiding.
Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.
Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.
En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.
Als er van een speler als Messi kan worden genoten, dan geniet ik.
De FIFA heeft er belang bij dat topspelers als Messi, CR7, Kane, Mbappe geen wedstrijden missen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.
Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."
Het is gepruts van de leiding.
Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.
Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.
En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.
Ik aarzelde wel even toen ik het schreef.quote:
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijkenquote:Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk wordt Noorwegen Senegal wat, Frankrijk Irak zal wel een inmaakpartij worden
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.
Als @capuchon_jongen baas wordt van de FIFA krijgen we de mogelijkheid om wedstrijden tegen betaling vooruit te kunnen kijken.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijken
Hij is wel degene die de overtreding begaat.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.
Dat is verderfelijk handelen van de arbitrage.
Net als 4 jaar terug.
Misschien zit de FIFA erachter, wie zal het zeggen.
Ik ga Messi daar echter niet om haten.
Ik zou flinker willen zijn en de FIFA dermate willen haten dat ik dit WK helemaal niet kijk.
Helaas lukt me dat niet.
De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij is wel degene die de overtreding begaat.
*Elke andere speler behalve Jahanbaksh gisteren, Circati tegen Amerika, Bernardo tegen Congo, Cubas tegen Amerika en Hakimi tegen Brazilië dan toch in ieder geval.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Het was ook vooral ongelukkig, en het zag er smerig uit. Maar bewust was het niet denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.
Dus dan zou ik iedere topspeler moeten haten.
Die sop is me de kool niet waard.
Wat was de eerste?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |