abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 21:09:42 #176
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121964
We zijn bevoorrecht om de beste voetballer aller tijden zelfs op deze leeftijd nog te zien schitteren.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 21:10:01 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221121967
Messi fappers
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221121970
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.

Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Het is gepruts van de leiding.

Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.

Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.

En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.

Als er van een speler als Messi kan worden genoten, dan geniet ik.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:10:30 #179
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121973
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:09 schreef Durmada het volgende:
We zijn bevoorrecht om de beste voetballer aller tijden zelfs op deze leeftijd nog te zien schitteren.
Mwah, ik zie liever een leuke wedstrijd dan Messi.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221121976
Theo autist wilde zsm uit de kleedkamer
  maandag 22 juni 2026 @ 21:11:13 #181
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
En wat dacht je van de impact op de volgende wedstrijd(en)
Schept wel een precedent.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 21:11:18 #182
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221121980
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Dit is 100% waterdicht de waarheid.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:21 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Schept wel een precedent.
ik bedoel dat Messie dan niet meedoet de voglende
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:12:39 #184
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121990
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Zo dom ben je toch niet echt.
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121995
Hopelijk wordt Noorwegen Senegal wat, Frankrijk Irak zal wel een inmaakpartij worden
  maandag 22 juni 2026 @ 21:13:05 #186
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121996
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.

Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Het is gepruts van de leiding.

Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.

Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.

En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.

Als er van een speler als Messi kan worden genoten, dan geniet ik.
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 21:13:24 #187
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221121998
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Iedere speler maakt wel eens een smerige overtreding, ook topspelers.
Dat hij die kaart niet krijgt is de fout van de arbitrage.

Ik ben daar ook ziek van, want het is klassenjustitie.
Maar ik geloof nooit dat Argentinië & Messi de FIFA en de arbiters hebben bedreigd met "als je Messi een kaart geeft, dan maken we je dood."

Het is gepruts van de leiding.

Jan Wouters mepte ooit Gascoigne een gebroken jukbeen. Met een doffe dreun van z'n elleboog.
Kreeg er niets voor en heel NL juichte.

Of Nigel de Jong in de WK-finale 2010.

En zo zijn er vast honderden (zo niet meer) voorbeelden.
De FIFA heeft er belang bij dat topspelers als Messi, CR7, Kane, Mbappe geen wedstrijden missen.
Messi had rood kunnen (moeten?) hebben. CR7 had geschorst moeten zijn wegens zijn rode kaart. Maar je wil de beste spelers ook in actie zien, dus worden zij eerder gespaard. Eerlijk ? Nee. Maar ja, de FIFA is al jaren niet eerlijk geweest.
AZ
ALKMAAR
pi_221122002
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:11 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dit is 100% waterdicht de waarheid.
Ik aarzelde wel even toen ik het schreef.

Messi verdiende rood, en de arbiter had 'm moeten geven. Hij deed dat niet.

In Messi's plaats zou ik ook niet hebben geroepen: hé schijts, dit is rood, ik geef m'n aanvoerdersband aan Martinef en vertrek zelf wel naar de kleedkamer.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:14:20 #189
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122005
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk wordt Noorwegen Senegal wat, Frankrijk Irak zal wel een inmaakpartij worden
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijken
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 21:15:08 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221122011
Yes, goed voorspeld :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221122014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zal best maar tegenwoordig hebben we ook nog zoiets als de VAR en als zelfs die dan niet ingrijpen geeft dat toch wel te denken.
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.
Dat is verderfelijk handelen van de arbitrage.
Net als 4 jaar terug.
Misschien zit de FIFA erachter, wie zal het zeggen.

Ik ga Messi daar echter niet om haten.

Ik zou flinker willen zijn en de FIFA dermate willen haten dat ik dit WK helemaal niet kijk.
Helaas lukt me dat niet.
De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:15:40 #192
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221122017
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Nee maar je kan er 1 iets over zeggen mar hoor het al 6 dagen MESSI HAD ROOD Moeten hebben blablabla Maar die ene speler van Iran gisteren die de scheenbeen van Trossard bijna in 2 schopte daar hoor je niemand over klagen kreeg niet eens geel.
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:15:53 #193
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221122018
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef Durmada het volgende:

[..]
Noorwegen - Senegal is op voorhand mijn leukste wedstrijd. Maar ik weet nog niet of ik het ga kijken
Als @capuchon_jongen baas wordt van de FIFA krijgen we de mogelijkheid om wedstrijden tegen betaling vooruit te kunnen kijken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:20:09 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221122042
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Daar heeft Messi zelf niets mee te maken.
Dat is verderfelijk handelen van de arbitrage.
Net als 4 jaar terug.
Misschien zit de FIFA erachter, wie zal het zeggen.

Ik ga Messi daar echter niet om haten.

Ik zou flinker willen zijn en de FIFA dermate willen haten dat ik dit WK helemaal niet kijk.
Helaas lukt me dat niet.
De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.
Hij is wel degene die de overtreding begaat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221122060
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Hij is wel degene die de overtreding begaat.
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.
Dus dan zou ik aan iedere topspeler een hekel moeten hebben.

Die sop is me de kool niet waard.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221122063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Elke andere speler ter wereld had daar een rode kaart voor gekregen. Kun je het wel zeuren noemen maar het was gewoon een smerige en gevaarlijke overtreding.
*Elke andere speler behalve Jahanbaksh gisteren, Circati tegen Amerika, Bernardo tegen Congo, Cubas tegen Amerika en Hakimi tegen Brazilië dan toch in ieder geval.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:24:19 #197
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122094
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei: iedere speler op dat niveau heeft wel eens (of vaker) een smerige overtreding gemaakt.
Dus dan zou ik iedere topspeler moeten haten.

Die sop is me de kool niet waard.
Het was ook vooral ongelukkig, en het zag er smerig uit. Maar bewust was het niet denk ik.

Er had rood gegeven kunnen worden, was terecht geweest. Maar geel had ik ook kunnen billijken. Ik ben in ieder geval blij dat we Messi gewoon nog kunnen zien schitteren.
AZ
ALKMAAR
pi_221122098
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Het was de 2e die hij niet kreeg. En een Messi is niet een of andere houthakker maar daarom mag ie er blijkbaar nooit af.
Wat was de eerste?
pi_221122102
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:24 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wat was de eerste?
Vorig WK.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221122113
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:25 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Vorig WK.
Welke rode kaart had hij daar moeten krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')