abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:36 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113172
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:40 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113173
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dixons :D.Daar kocht ik ooit mijn eerste iPod.
Ik mijn eerste Dreamcast.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:20:40 #3
35723 crew  GGMM
pi_221113174
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113177
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
fipo
HAHAHAHAHA
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:54 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113179
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:21:00 #6
441859 crew  Lenny77
pi_221113181
Pics van mijn poes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113182
Ik was een groot Lukaku en Kevin fan. Maar het is wel klaar met beide heren qua top.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:07 #8
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113183
Voorzie voor de Belgen een welverdiende 0-0
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:18 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113186
De Belgen veranderen in de 16 steeds in kelderklasse spelers.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:21:19 #10
35723 crew  GGMM
pi_221113187
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113188
Belgie mist een type Depay
pi_221113193
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:

[..]
O+
Praat er maar overheen
pi_221113194
In Iran wint Iran in de return. @RamboDirk
pi_221113195
Die de Bruyne kan echt niet meer
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:21:47 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Poesindoosgenot
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:53 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113198
Tijd voor de 1-0
pi_221113199
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Die de Bruyne kan echt niet meer
Rooie rommel.
pi_221113200
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:22:09 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113203
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Zou leuk zijn als @maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:22:36 #20
441859 crew  Lenny77
pi_221113206
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Coco het volgende:

[..]
Poesindoosgenot
Hoort piet in de doos te zijn
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:22:37 #21
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221113208
3 wissels belgen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221113209
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mijn eerste Dreamcast.
Geniale console.
pi_221113211
3x rommel erin.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:23:00 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113212
Ah daar komt Hans van Aken. Nu gaat het goedkomen @capuchon-jongen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:07 #25
441859 crew  Lenny77
pi_221113213
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:23:20 #26
842 Zorro
Z
pi_221113214
Vanaken erin.
Dit is gespeeld.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:24 #27
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113216
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
nou ja zeg
What can change the nature of a man?
pi_221113217
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Wow
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:23:33 #29
35723 crew  GGMM
pi_221113219
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
sow
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113220
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:59 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113223
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Moet dus aan het baasje liggen.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:03 #32
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113224
penalty!
pi_221113225
Schwalbe
pi_221113226
Die Trossard kan er niet veel van.
pi_221113227
Lijkt een kat op het baasje?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:24:16 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113229
hahahahaha
What can change the nature of a man?
pi_221113231
_O- .
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:24:25 #38
842 Zorro
Z
pi_221113232
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Zo, dit is een plot met een verrassende wending!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113234
Jeetje die telde ik
pi_221113235
WTF
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:33 #41
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113236
Scrimmage *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113238
:') Belgen
U MAD?
pi_221113239
_O-
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:37 #44
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221113240
SOW WAT EEN KEEPER
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:24:38 #45
441859 crew  Lenny77
pi_221113241
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
nou ja zeg
Nee nee ik doe hem nooit weg..
Maar dat van dat karakter klopt wel :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113242
LOL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:41 #47
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113243
Ik heb zo het idee dat al die memo's over regelwijzigingen het niet hebben gehaald naar Teheran.
pi_221113244
Oof!
pi_221113245
Wtf
pi_221113246
Hahhahaha typisch Belgie dit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:47 #51
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113247
_O-
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:24:47 #52
842 Zorro
Z
pi_221113248
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:24 schreef Cupfighter het volgende:
Jeetje die telde ik
De commentator ook _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:51 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113250
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Kadtgod.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:57 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113253
Wat een kansen he.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:06 #55
441859 crew  Lenny77
pi_221113254
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Mja niemand.. maar echt, het is waar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:11 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113257
Bijna, maar niet helemaal.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:16 #57
441859 crew  Lenny77
pi_221113260
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet dus aan het baasje liggen.
Sow
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:29 #58
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113261
MANMANMAN
pi_221113262
Belgie mist wat scorend vermogen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:25:33 #60
35723 crew  GGMM
pi_221113263
Alle leuke mensen in dit topic hebben een kat :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113265
Belgie heeft niet genoeg spelers die de hulp van God inroepen zoals wij bij Oranje
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:46 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221113266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet dus aan het baasje liggen.
Een kat heeft geen baas, wel personeel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:54 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113269
België gaat nog wel een zeer onverdiende penalty krijgen.
What can change the nature of a man?
pi_221113271
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een kansen he.
België heh, die verprutsen ook al sinds 1830 kansen om een fatsoenlijk land te worden.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:26:05 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wie treffen de nr’s 1 en 2 van deze poule?
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
pi_221113273
Jezus, hoezo staat dit nog 0-0 :D
  zondag 21 juni 2026 @ 22:26:39 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113277
Beiranvand is de nieuwe Room
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:26:48 #68
35723 crew  GGMM
pi_221113279
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113283
De Bruyne voorzet.

Ingeleverd.
U MAD?
pi_221113284
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Beiranvand is de nieuwe Room
Moet hij nog 12 reddingen verrichten
  zondag 21 juni 2026 @ 22:27:11 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113285
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou leuk zijn als @:maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
Tony is niet meer. ;(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:12 #72
441859 crew  Lenny77
pi_221113286
Ik denk dat we het allemaal eens kunnen zijn met het feit dat de Belgen er weer geen klote van kunnen....
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:27:13 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113287
Ik kijk nu ook :)
pi_221113289
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[poll=10045]
Geen kingflopland :') .
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:33 #75
441859 crew  Lenny77
pi_221113290
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[poll=10045]
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113291
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
Lollerloting voor Belgjes
U MAD?
pi_221113292
Hoelang houdt Iran stand, dat vraagt Trump zich ook af
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:27:38 #78
35723 crew  GGMM
pi_221113293
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113295
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Dan zal Iran zo wel scoren
pi_221113296
Hans :')
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:49 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113298
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Gecondoleerd ;(
What can change the nature of a man?
pi_221113300
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Was Tony ook een Maine Coon?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:28:18 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113301
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Gecondoleerd ;(
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:28:20 #84
441859 crew  Lenny77
pi_221113302
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Harig
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:28:27 #85
35723 crew  GGMM
pi_221113304
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Ach :{
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:28:43 #86
441859 crew  Lenny77
pi_221113306
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:28:46 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113307
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Was Tony ook een Maine Coon?
Nee asbak.
pi_221113308
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
;(

Maar katten uit het asiel halen _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:29:20 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113310
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef Solotovski het volgende:

[..]
;(

Maar katten uit het asiel halen _O_
Zal weer vollopen met de vakanties.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:22 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113311
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ach :{
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:27 #91
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113312
lenovo 240p camera genot
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:29:42 #92
441859 crew  Lenny77
pi_221113313
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Ow das jong..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113315
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Zal weer vollopen met de vakanties.
Kan daar echt woest om worden he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:51 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113316
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
ok merci, dank voor de tip :)
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:51 #95
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113317
Dit was een overtreding
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:30:11 #96
35723 crew  GGMM
pi_221113322
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
he bah gecondoleerd wat kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Dan zit het je niet mee :{ .
pi_221113324
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef butz0rs het volgende:
lenovo 240p camera genot
Temu restpartij
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:30:16 #99
441859 crew  Lenny77
pi_221113325
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Kan daar echt woest om worden he
Dit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:30:37 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113330
Dit Belgie gaat ook niet ver komen zeg, als je tegen gehandicaptenteams al zo moeilijk tot scoren komt.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:30:39 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113331
Hopelijkt valt er snel een goal om ons af te leiden.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:06 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113332
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit Belgie gaat ook niet ver komen zeg, als je tegen gehandicaptenteams al zo moeilijk tot scoren komt.
Kan wel even duren tot ze een serieuze tegenstander tegenkomen maar dan gaan ze er meteen uit ja.
pi_221113333
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:30 schreef Coco het volgende:
Hopelijkt valt er snel een goal om ons af te leiden.
Ik denk dat we tot 00:21 moeten wachten
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:27 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:31:31 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113335
:R
What can change the nature of a man?
pi_221113336
Ik kan het eenieder aanraden om een senior kat te adopteren uit het asiel
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113338
:R .
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:42 #108
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113339
:R
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:31:42 #109
842 Zorro
Z
pi_221113340
:R
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:31:46 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113342
België is lachwekkend _O-
What can change the nature of a man?
pi_221113343
:R
Noot noot.
pi_221113344
Domme Belg.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:47 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113345
Net bij mijn vader op bezoek geweest, biertje gedronken. Altijd gezellig bij die oude baas.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:47 #114
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221113346
:R
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221113347
Rood
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:49 #116
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:50 #117
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113349
_O- _O- _O-
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:31:51 #118
35723 crew  GGMM
pi_221113350
:R
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113351
Wat dom zeg
pi_221113352
HAHAHAHAHAHAHAH
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:54 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221113353
Wat verdrietig Maxi-mus

Sterkte
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:55 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221113355
:R
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:56 #123
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221113356
och och och belgie.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221113357
Hahahahhahuahha België :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:56 #125
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113358
Domme belgen.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:59 #126
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221113360
:R
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:31:59 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221113362
Sjezus.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221113364
_O- _O- _O- _O- _O- _O- :R
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:00 #129
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113365
:R
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:00 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113366
ROOD!!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:32:04 #131
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113370
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat we tot 00:21 moeten wachten
Wat is er dan?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:04 #132
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113371
ROOD :R
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:05 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113372
1 roodhemd minder
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:32:06 #134
441859 crew  Lenny77
pi_221113373
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef Solotovski het volgende:
Ik kan het eenieder aanraden om een senior kat te adopteren uit het asiel
50000000 gun punten voor jou
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:07 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Net bij mijn vader op bezoek geweest, biertje gedronken. Altijd gezellig bij die oude baas.
Niks mis mee ouwe reus. Wees welkom.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:08 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113375
Ach, Belgie.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:08 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221113376
Waar zijn ze mee bezig?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221113377
Godverdomme wat een slechte speler is dat
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:10 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113379
douchen :W
pi_221113380
Sukkel
pi_221113381
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef Solotovski het volgende:
Ik kan het eenieder aanraden om een senior kat te adopteren uit het asiel
Ik hou het toch bij raskatten.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:14 #142
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221113382
Ach België
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_221113385
Hahaha
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:17 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221113386
Da's met recht een RODE Duivel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:18 #145
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221113387
:R
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:21 #146
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113389
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef Caland het volgende:
Wat verdrietig Maxi-mus

Sterkte
Dankjewel vriend.
pi_221113391
Haahha
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:25 #148
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113392
Nu nog een paar :G voor praten
pi_221113394
Lap zeg
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:32:27 #150
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113395
:R
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:32:27 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_221113396
Dom dom dom
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:28 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221113397
En dan klagen wij over het Nederlands elftal, je zou maar Belg zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:30 #153
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113398
:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:32:35 #154
441859 crew  Lenny77
pi_221113404
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niks mis mee ouwe reus. Wees welkom.
Je mist ABSOLUUT niets
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113405
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat is er dan?
Na de drinkpauze bij Kaapverdie Uru
pi_221113411
Belgjes hebben een probleem.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:54 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221113412
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
En dan klagen wij over het Nederlands elftal, je zou maar Belg zijn.
Ja dit is wel zuur.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:32:58 #158
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221113413
Ik kom hier voor de rode kaart _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221113414
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
50000000 gun punten voor jou
Zelf ook gedaan vorig jaar. Beste beslissing ooit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:01 #160
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113415
Dat is geel ipv rood
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:02 #161
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221113416
Is dit waarom het de rode duivels heten?
Life is what you make it.
pi_221113418
:R ik blijf die scheids een baas vinden bij dat duel van Paraguay _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:08 #163
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221113419
Waar zijn onze zuiderburen mee bezig?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:33:08 #164
35723 crew  GGMM
pi_221113420
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kom hier voor de rode kaart _O-
Dan ben je net te laat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:33:08 #165
441859 crew  Lenny77
pi_221113421
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik hou het toch bij raskatten.
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige katten O+
En daarvoor een siamees O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113422
Amai gertje.
pi_221113423
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat is er dan?
Buren.
pi_221113424
POLL
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221113426
DRAMA! Theate
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 22:33:26 #170
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221113427
Irangoden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221113429
Belgie in de makkelijkste poule dat er gewoon nog uit kan na 2 duels. Ag ag ag.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:29 #172
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113430
Ach ach ach... Ze doen het zichzelf aan...
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:32 #173
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113431
Dit wordt weer een droevige avond voor de neutrale kijker
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113433
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Viesdik het volgende:
[poll=10046]
Vind het geen saaie wedstrijd hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:52 #175
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113437
1-0 eraf, gelijkspel NZ en naar huis.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:33:52 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113438
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit wordt weer een droevige avond voor de neutrale kijker
Ik vermaak me prima.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:33:58 #177
35723 crew  GGMM
pi_221113440
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Viesdik het volgende:
[poll=10046]
Gooi jezelf weg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige katten O+
En daarvoor een siamees O+
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen O+ .
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:34:07 #179
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113444
Dit een saaie wedstrijd vinden :')
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:34:13 #180
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221113446
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan ben je net te laat
2 min vertraging :@
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:34:19 #181
441859 crew  Lenny77
pi_221113448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vermaak me prima.
Komt door de Belg in het topic :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 22:34:19 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221113449
POLL
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2026 @ 22:34:21 #183
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113450
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Viesdik het volgende:
[poll=10046]
tevens kingflopland
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113451
Ik ben tegen slavernij
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:34:38 #185
441859 crew  Lenny77
pi_221113456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen O+ .
Leukste katten ooit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:34:42 #186
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113458
Jongens hij was gewoon het woordje "geen" vergeten.
pi_221113462
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie in de makkelijkste poule dat er gewoon nog uit kan na 2 duels. Ag ag ag.
Die gaan er hoe dan ook nog niet uit vanavond dacht ik?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:34:51 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113463
Paul is er :)
What can change the nature of a man?
pi_221113464
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben tegen slavernij
Waarom?
Noot noot.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:34:57 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113465
Maar goed ook al krijgt Belgie nog 2 rode kaarten, scoren gaat Iran niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:35:05 #191
35723 crew  GGMM
pi_221113467
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Waarom?
Sommige mensen maken ook overal een punt van
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113469
Tegen iran nog wel. Het is niet veel bij de belgjes
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:35:24 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113470
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:35:37 #194
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113471
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113472
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:
Paul is er :)
Al heel lang joh
  zondag 21 juni 2026 @ 22:35:45 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113473
Totaal onzinnige slomo's 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113474
Ik denk niet dat capu zich nog durft te vertonen hier
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:35:52 #198
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113475
Wat een walgelijk slechte wedstrijd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221113476
Ik was even wat anders doen. Och België
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:36:01 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113477
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Drankpauze bij de Belg.
What can change the nature of a man?
pi_221113478
Zal wel genot zijn als NZ deze poule wint.
pi_221113479
Belgen verknoeien alle pooltjes :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221113482
MR BRIGHTSIDEEE
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:36:19 #204
35723 crew  GGMM
pi_221113483
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een walgelijk slechte wedstrijd
wtf
Is dit een trolletje of vind je dat echt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:36:27 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113485
Stiekem jenever in de flessen van Iran zeker.

Stukje opstand.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:36:29 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221113486
Drinkpauze.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221113488
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Leukste katten ooit
Natuurlijk niet leuker dan mijn eigen katten. Maar wel pracht beesten.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:36:46 #208
842 Zorro
Z
pi_221113489
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:36:49 #209
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113491
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf
Is dit een trolletje of vind je dat echt
Klopt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221113492
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf
Is dit een trolletje of vind je dat echt
Chevy is toch een grote troll joh hou op
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:37:00 #211
441859 crew  Lenny77
pi_221113494
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Perrin het volgende:
Drinkpauze.
[ afbeelding ]
Welke fokker is dit?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:37:15 #212
35723 crew  GGMM
pi_221113498
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Chevy is toch een grote troll joh hou op
Ik ken chevy als een zeer correcte user die af en toe van een gebbetje houdt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113499
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
zot
pi_221113500
It was only a kiss
pi_221113501
Blije borsten bh
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221113503
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
Het is wel een flinke afleider he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113507
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221113508
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
40 miljoen dollar
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:37:47 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113510
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen O+ .
Egyptische Mau
What can change the nature of a man?
pi_221113511
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
zot
Eindhoven trekt Belgen aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:37:54 #221
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221113512
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Welke fokker is dit?
Capuchonjongen zonder capuchon.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:38:19 #222
441859 crew  Lenny77
pi_221113518
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Egyptische Mau
Die zijn ook mooi :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:38:25 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113520
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen O+ .
Hier een Cornish Rex. De vorige werd 22 en tot het laatst superfit en speels. Had in haar laatste jaar zelfs een vos klop gegeven :o

Tegen mensen superlief O+
pi_221113521
CAUSEE IMMM MRR BRIGHTSIDEE
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:38:29 #225
441859 crew  Lenny77
pi_221113523
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Capuchonjongen zonder capuchon.
Urgh
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113524
Theater
  zondag 21 juni 2026 @ 22:38:49 #227
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113530
Ze gaan voor de 0-0
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:38:56 #228
842 Zorro
Z
pi_221113532
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
zot
Ja dat word je er van
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113537
Wat een BLAMAGE
pi_221113538
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Egyptische Mau
Ik ben meer van de langharige rassen.
pi_221113539
Post van Viesdik

  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:39:10 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113540
Brugse Zot
What can change the nature of a man?
pi_221113542
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Capuchonjongen zonder capuchon.
Er zit een man en geen jongen....
  zondag 21 juni 2026 @ 22:39:27 #234
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113543
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:
Brugse Zot
Lekker maat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:39:29 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113544
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Te veel onderhoud.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:39:54 #236
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113548
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Ik ben tegen racisme
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113549
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Te veel onderhoud.
ONDERHOUD

Dat noem je geen onderhoud joh gek
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:39:57 #238
441859 crew  Lenny77
pi_221113550
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
In een ver verleden heb ik wel een Persje gehad met nog een normaal neusje. Ook een zeer lieve kat
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:40:21 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221113553
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:
Brugse Zot
Dat is een uitstekend biertje.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:40:29 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113554
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
ONDERHOUD

Dat noem je geen onderhoud joh gek
Haren in huis!

Verzorging van kat :)
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:40:36 #241
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113555
“Het brandt in LA sowieso”

Nou nou nou nou nou
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221113556
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113557
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Te veel onderhoud.
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:40:50 #244
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113558
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het brandt in LA sowieso”

Nou nou nou nou nou
Whehehe
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113559
Is er ook een statistiek hoe vaak de xG klopt?
pi_221113561
Allemaal kattenliefhebbers hier
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:41:19 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113562
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Ja
What can change the nature of a man?
pi_221113565
Ik voel mij soms ook een raskat
pi_221113570
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Verschilt heel erg per ras.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:41:56 #250
441859 crew  Lenny77
pi_221113571
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.
Ik heb wel altijd tweedehandsjes gehad die niet meer bij hun baasjes konden blijven
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113574
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
Kaal of kammen

pi_221113575
Belgen 1 uit 2. Heel mooi.
U MAD?
pi_221113576
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij soms ook een raskat
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:22 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113577
Waar is @capuchon_jongen ????
pi_221113579
Sabine Dardenne komt voetbal kijken.

Hef het glas en pak een ratel. @kapucijners_jongen
pi_221113580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
Draai de vragen even om svp
pi_221113581
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Beademing
pi_221113584
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Die doet waarschijnlijk alsof hij met vrienden aan het kijken is.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:58 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113585
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:59 #260
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113587
Scoor eens belgie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:05 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113588
wrepper
pi_221113589
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:14 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113590
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Hoorde net wel iemand van een flat springen.
pi_221113591
Tied voor de 0-1.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:17 #265
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113592
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
op fok.be
pi_221113593
Valt er een appel uit de kast.

Waar staat de kast
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:27 #267
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221113597
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
Lekker stront scheppen zeker
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:43:34 #269
35723 crew  GGMM
pi_221113598
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:39 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113600
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Was op verjaardags visite, misschien teveel kloosterbiertjes gedronken.
pi_221113601
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
Op haar 22ste _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:46 #272
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113603
Sharia komt erin.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:01 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113606
Ik vind de Belse madamekes altijd wel geil. Zwoele stem, beetje dom.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:02 #274
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113607
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
wrepper
De nieuwe Ferrari van pauperkabouter wreppen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113610
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
Hij is bezig met z'n recuperatie
pi_221113612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Draai de vragen even om svp
?nad nav tsal jij beh negnineodnaa ekleW
pi_221113613
Ik heb een blanco strafblad.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:44:29 #278
441859 crew  Lenny77
pi_221113615
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind de Belse madamekes altijd wel geil. Zwoele stem, beetje dom.
Altijd iets negatiefs erbij he...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:44:30 #279
35723 crew  GGMM
pi_221113616
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een blanco strafblad.
Saaie zak
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:44:37 #280
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113619
Ik ben tegen racisme.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:41 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113620
Hup Iran maak het maar af dan.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:44 #282
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113621
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
_O_ O+
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113625
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lekker stront scheppen zeker
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:45:04 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113628
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.
Ik heb wel altijd tweedehandsjes gehad die niet meer bij hun baasjes konden blijven
De mijne was inderdaad een tweedehandsje maar dan van de fokker zelf. Was helemaal gezond maar was nogal hysterisch in het moederschap, dat was niet goed voor haar dus toen kwam ze bij ons.

Helemaal de late wedstrijden zit ze altijd op me. Als de tv groen wordt begint ze al te spinnen :D
pi_221113631
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een blanco strafblad.
Nooit laten betrappen _O_ .
pi_221113632
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Saaie zak
Ik zal er verandering in brengen
pi_221113633
België moet zowaar zijn best gaan doen om niet voortijdig naar huis te gaan :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 22:45:47 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113634
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Altijd iets negatiefs erbij he...
Hier zit niets negatiefs in.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:45:48 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113635
Wat vinden jullie van match momentum?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:45:59 #290
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113636
Commentator wil nu dat scheids voor zaken fluit die de hele wedstrijd door konden gaan.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:06 #291
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113637
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Totaal onnodig.
pi_221113638
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Voelt wit
pi_221113639
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Op dit moment beetje zinloos.
pi_221113640
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Zegt meer dan xg
pi_221113642
Iran ruikt bloed
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113643
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Gaming is dood.
pi_221113645
Oei dat ging makkelijk
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:37 #298
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113647
Belgie mist een type Mika Godts.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:42 #299
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113648
OEH
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:49 #300
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113651
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Solotovski het volgende:

[..]
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonen
Toen ik mijn kat uit het asiel ging ophalen lag ze binnen 1 minuut compleet gekroeld om mijn schoen heen terwijl ik met een medewerker vh asiel eea aan het doorspreken was :s)

Moest ook niet voor niets motivatiebrief schrijven voordat ik haar kreeg torgewezen :@ _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:52 #301
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113653
Belgen gaan winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')