Ik mijn eerste Dreamcast.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dixons.Daar kocht ik ooit mijn eerste iPod.
quote:
Zou leuk zijn als @maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.quote:
Ik betaal jou..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
nou ja zegquote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter
Wowquote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter
sowquote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter
Moet dus aan het baasje liggen.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Zo, dit is een plot met een verrassende wending!quote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter
Nee nee ik doe hem nooit weg..quote:
De commentator ookquote:
Mja niemand.. maar echt, het is waarquote:Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Een kat heeft geen baas, wel personeel.quote:
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/Jquote:Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie treffen de nr’s 1 en 2 van deze poule?
Tony is niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als @:maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
Lollerloting voor Belgjesquote:Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
Wat gezelligquote:
Harigquote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Achquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Ow das jong..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Kan daar echt woest om worden hequote:
ok merci, dank voor de tipquote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
he bah gecondoleerd wat kutquote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Dan zit het je niet meequote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Kan wel even duren tot ze een serieuze tegenstander tegenkomen maar dan gaan ze er meteen uit ja.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit Belgie gaat ook niet ver komen zeg, als je tegen gehandicaptenteams al zo moeilijk tot scoren komt.
Ik denk dat we tot 00:21 moeten wachtenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:30 schreef Coco het volgende:
Hopelijkt valt er snel een goal om ons af te leiden.
Wat is er dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we tot 00:21 moeten wachten
50000000 gun punten voor jouquote:Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef Solotovski het volgende:
Ik kan het eenieder aanraden om een senior kat te adopteren uit het asiel
Niks mis mee ouwe reus. Wees welkom.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Net bij mijn vader op bezoek geweest, biertje gedronken. Altijd gezellig bij die oude baas.
Ik hou het toch bij raskatten.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:31 schreef Solotovski het volgende:
Ik kan het eenieder aanraden om een senior kat te adopteren uit het asiel
Ja dit is wel zuur.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
En dan klagen wij over het Nederlands elftal, je zou maar Belg zijn.
Zelf ook gedaan vorig jaar. Beste beslissing ooitquote:
Dan ben je net te laatquote:
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige kattenquote:
Vind het geen saaie wedstrijd hoorquote:
Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit wordt weer een droevige avond voor de neutrale kijker
Gooi jezelf wegquote:
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige katten
En daarvoor een siamees
Leukste katten ooitquote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen.
Die gaan er hoe dan ook nog niet uit vanavond dacht ik?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie in de makkelijkste poule dat er gewoon nog uit kan na 2 duels. Ag ag ag.
Sommige mensen maken ook overal een punt vanquote:
wtfquote:
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Is dit een trolletje of vind je dat echt
Chevy is toch een grote troll joh hou opquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Is dit een trolletje of vind je dat echt
Ik ken chevy als een zeer correcte user die af en toe van een gebbetje houdtquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Chevy is toch een grote troll joh hou op
zotquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
Het is wel een flinke afleider hequote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
40 miljoen dollarquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
Egyptische Mauquote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen.
Capuchonjongen zonder capuchon.quote:
Hier een Cornish Rex. De vorige werd 22 en tot het laatst superfit en speels. Had in haar laatste jaar zelfs een vos klop gegevenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen.
Ja dat word je er vanquote:
Te veel onderhoud.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
In een ver verleden heb ik wel een Persje gehad met nog een normaal neusje. Ook een zeer lieve katquote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Dat is een uitstekend biertje.quote:
Haren in huis!quote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ONDERHOUD
Dat noem je geen onderhoud joh gek
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.quote:
Whehehequote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het brandt in LA sowieso”
Nou nou nou nou nou
Jaquote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Verschilt heel erg per ras.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Kaal of kammenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
Welke aandoeningen heb jij last van dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij soms ook een raskat
Draai de vragen even om svpquote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Lekker stront scheppen zekerquote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier
Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt isquote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier
Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf
Op haar 22stequote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
Hij is bezig met z'n recuperatiequote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
?nad nav tsal jij beh negnineodnaa ekleWquote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Draai de vragen even om svp
Altijd iets negatiefs erbij he...quote:Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind de Belse madamekes altijd wel geil. Zwoele stem, beetje dom.
Saaie zakquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonenquote:
De mijne was inderdaad een tweedehandsje maar dan van de fokker zelf. Was helemaal gezond maar was nogal hysterisch in het moederschap, dat was niet goed voor haar dus toen kwam ze bij ons.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.
Ik heb wel altijd tweedehandsjes gehad die niet meer bij hun baasjes konden blijven
Toen ik mijn kat uit het asiel ging ophalen lag ze binnen 1 minuut compleet gekroeld om mijn schoen heen terwijl ik met een medewerker vh asiel eea aan het doorspreken wasquote:Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |