Ja dit is wel zuur.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
En dan klagen wij over het Nederlands elftal, je zou maar Belg zijn.
Zelf ook gedaan vorig jaar. Beste beslissing ooitquote:
Dan ben je net te laatquote:
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige kattenquote:
Vind het geen saaie wedstrijd hoorquote:
Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit wordt weer een droevige avond voor de neutrale kijker
Gooi jezelf wegquote:
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige katten
En daarvoor een siamees
Leukste katten ooitquote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen.
Die gaan er hoe dan ook nog niet uit vanavond dacht ik?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie in de makkelijkste poule dat er gewoon nog uit kan na 2 duels. Ag ag ag.
Sommige mensen maken ook overal een punt vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |