Ja dit is wel zuur.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
En dan klagen wij over het Nederlands elftal, je zou maar Belg zijn.
Zelf ook gedaan vorig jaar. Beste beslissing ooitquote:
Dan ben je net te laatquote:
Ik had hiervoor Heilige Birmanen. Wat een zalige kattenquote:
Vind het geen saaie wedstrijd hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |