abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:40:36 #241
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113555
“Het brandt in LA sowieso”

Nou nou nou nou nou
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221113556
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113557
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Te veel onderhoud.
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:40:50 #244
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113558
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het brandt in LA sowieso”

Nou nou nou nou nou
Whehehe
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113559
Is er ook een statistiek hoe vaak de xG klopt?
pi_221113561
Allemaal kattenliefhebbers hier
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:41:19 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113562
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Ja
What can change the nature of a man?
pi_221113565
Ik voel mij soms ook een raskat
pi_221113570
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Verschilt heel erg per ras.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:41:56 #250
441859 crew  Lenny77
pi_221113571
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.
Ik heb wel altijd tweedehandsjes gehad die niet meer bij hun baasjes konden blijven
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113574
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
Kaal of kammen

pi_221113575
Belgen 1 uit 2. Heel mooi.
U MAD?
pi_221113576
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij soms ook een raskat
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:22 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113577
Waar is @capuchon_jongen ????
pi_221113579
Sabine Dardenne komt voetbal kijken.

Hef het glas en pak een ratel. @kapucijners_jongen
pi_221113580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
Draai de vragen even om svp
pi_221113581
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Beademing
pi_221113584
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Die doet waarschijnlijk alsof hij met vrienden aan het kijken is.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:58 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113585
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:59 #260
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113587
Scoor eens belgie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:05 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113588
wrepper
pi_221113589
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:14 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113590
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Hoorde net wel iemand van een flat springen.
pi_221113591
Tied voor de 0-1.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:17 #265
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113592
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
op fok.be
pi_221113593
Valt er een appel uit de kast.

Waar staat de kast
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:27 #267
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221113597
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
Lekker stront scheppen zeker
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:43:34 #269
35723 crew  GGMM
pi_221113598
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:39 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113600
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Was op verjaardags visite, misschien teveel kloosterbiertjes gedronken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')