Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.quote:
Whehehequote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het brandt in LA sowieso”
Nou nou nou nou nou
Jaquote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Verschilt heel erg per ras.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Kaal of kammenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
Welke aandoeningen heb jij last van dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij soms ook een raskat
Draai de vragen even om svpquote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Lekker stront scheppen zekerquote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier
Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt isquote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier
Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |