Ja dat word je er vanquote:
Te veel onderhoud.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
In een ver verleden heb ik wel een Persje gehad met nog een normaal neusje. Ook een zeer lieve katquote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Dat is een uitstekend biertje.quote:
Haren in huis!quote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ONDERHOUD
Dat noem je geen onderhoud joh gek
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.quote:
Whehehequote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het brandt in LA sowieso”
Nou nou nou nou nou
Jaquote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Verschilt heel erg per ras.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |