Ik ken chevy als een zeer correcte user die af en toe van een gebbetje houdtquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Chevy is toch een grote troll joh hou op
zotquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
Het is wel een flinke afleider hequote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
40 miljoen dollarquote:Op zondag 21 juni 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
Als je in dat stadion zot word je volgens mij compleet tureluurs van dat scherm bovenin.
Egyptische Mauquote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen.
Capuchonjongen zonder capuchon.quote:
Hier een Cornish Rex. De vorige werd 22 en tot het laatst superfit en speels. Had in haar laatste jaar zelfs een vos klop gegevenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Birmaan zou ik op zich ook nog wel willen.
Ja dat word je er vanquote:
Te veel onderhoud.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
In een ver verleden heb ik wel een Persje gehad met nog een normaal neusje. Ook een zeer lieve katquote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben meer van de langharige rassen.
Dat is een uitstekend biertje.quote:
Haren in huis!quote:Op zondag 21 juni 2026 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ONDERHOUD
Dat noem je geen onderhoud joh gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |