abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221113574
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
Kaal of kammen

pi_221113575
Belgen 1 uit 2. Heel mooi.
U MAD?
pi_221113576
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij soms ook een raskat
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:22 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113577
Waar is @capuchon_jongen ????
pi_221113579
Sabine Dardenne komt voetbal kijken.

Hef het glas en pak een ratel. @kapucijners_jongen
pi_221113580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
Draai de vragen even om svp
pi_221113581
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Beademing
pi_221113584
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Die doet waarschijnlijk alsof hij met vrienden aan het kijken is.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:58 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113585
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:42:59 #260
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113587
Scoor eens belgie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:05 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113588
wrepper
pi_221113589
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:14 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113590
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Hoorde net wel iemand van een flat springen.
pi_221113591
Tied voor de 0-1.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:17 #265
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113592
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
op fok.be
pi_221113593
Valt er een appel uit de kast.

Waar staat de kast
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:27 #267
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221113597
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
Lekker stront scheppen zeker
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:43:34 #269
35723 crew  GGMM
pi_221113598
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier

Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf _O_
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:39 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113600
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ????
Was op verjaardags visite, misschien teveel kloosterbiertjes gedronken.
pi_221113601
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
Op haar 22ste _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:43:46 #272
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113603
Sharia komt erin.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:01 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113606
Ik vind de Belse madamekes altijd wel geil. Zwoele stem, beetje dom.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:02 #274
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113607
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef leolinedance het volgende:
wrepper
De nieuwe Ferrari van pauperkabouter wreppen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113610
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
Hij is bezig met z'n recuperatie
pi_221113612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Draai de vragen even om svp
?nad nav tsal jij beh negnineodnaa ekleW
pi_221113613
Ik heb een blanco strafblad.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:44:29 #278
441859 crew  Lenny77
pi_221113615
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind de Belse madamekes altijd wel geil. Zwoele stem, beetje dom.
Altijd iets negatiefs erbij he...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:44:30 #279
35723 crew  GGMM
pi_221113616
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een blanco strafblad.
Saaie zak
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:44:37 #280
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113619
Ik ben tegen racisme.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:41 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113620
Hup Iran maak het maar af dan.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:44:44 #282
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113621
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
_O_ O+
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113625
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lekker stront scheppen zeker
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:45:04 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113628
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.
Ik heb wel altijd tweedehandsjes gehad die niet meer bij hun baasjes konden blijven
De mijne was inderdaad een tweedehandsje maar dan van de fokker zelf. Was helemaal gezond maar was nogal hysterisch in het moederschap, dat was niet goed voor haar dus toen kwam ze bij ons.

Helemaal de late wedstrijden zit ze altijd op me. Als de tv groen wordt begint ze al te spinnen :D
pi_221113631
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een blanco strafblad.
Nooit laten betrappen _O_ .
pi_221113632
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Saaie zak
Ik zal er verandering in brengen
pi_221113633
België moet zowaar zijn best gaan doen om niet voortijdig naar huis te gaan :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 22:45:47 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113634
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Altijd iets negatiefs erbij he...
Hier zit niets negatiefs in.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:45:48 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113635
Wat vinden jullie van match momentum?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:45:59 #290
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113636
Commentator wil nu dat scheids voor zaken fluit die de hele wedstrijd door konden gaan.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:06 #291
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113637
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Totaal onnodig.
pi_221113638
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Voelt wit
pi_221113639
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Op dit moment beetje zinloos.
pi_221113640
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Zegt meer dan xg
pi_221113642
Iran ruikt bloed
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113643
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Gaming is dood.
pi_221113645
Oei dat ging makkelijk
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:37 #298
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113647
Belgie mist een type Mika Godts.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:42 #299
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113648
OEH
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:49 #300
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113651
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Solotovski het volgende:

[..]
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonen
Toen ik mijn kat uit het asiel ging ophalen lag ze binnen 1 minuut compleet gekroeld om mijn schoen heen terwijl ik met een medewerker vh asiel eea aan het doorspreken was :s)

Moest ook niet voor niets motivatiebrief schrijven voordat ik haar kreeg torgewezen :@ _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')