Kaal of kammenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb een Siberische Kat en een Coon, beide vrij weinig onderhoud nodig. Alleen Sibeer in winter 2x per week even kammen.
Welke aandoeningen heb jij last van dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij soms ook een raskat
Draai de vragen even om svpquote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke aandoeningen heb jij last van dan?
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Raskatten hebben wel vaker last van allerlei aandoeningen enzo toch?
Lekker stront scheppen zekerquote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier
Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt isquote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik had toen ik taakstraf had, m'n taakstraf gedaan bij het dierenasiel hier
Was echt geweldig. Voelde geen moment als straf
Op haar 22stequote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
Hij is bezig met z'n recuperatiequote:Op zondag 21 juni 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat je rehabilitatie mislukt is
?nad nav tsal jij beh negnineodnaa ekleWquote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Draai de vragen even om svp
Altijd iets negatiefs erbij he...quote:Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind de Belse madamekes altijd wel geil. Zwoele stem, beetje dom.
Saaie zakquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Goede fokkers fokken die eruit. Bij mijn kat was er gezien het ras risco op drie aandoeningen dus daar was ze ook genetisch op getest. Dit ras wordt vaak erg oud en blijft lang fit. Zoals ik eerder schreef ramde de mijne op haar 22e nog een vos het erf af en sprong tot bijna op het laatst vanuit stand 2,5m.
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonenquote:
De mijne was inderdaad een tweedehandsje maar dan van de fokker zelf. Was helemaal gezond maar was nogal hysterisch in het moederschap, dat was niet goed voor haar dus toen kwam ze bij ons.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je moet een beetje kijken van waar je ze haalt.
Ik heb wel altijd tweedehandsjes gehad die niet meer bij hun baasjes konden blijven
Toen ik mijn kat uit het asiel ging ophalen lag ze binnen 1 minuut compleet gekroeld om mijn schoen heen terwijl ik met een medewerker vh asiel eea aan het doorspreken wasquote:Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En de verblijven schoonmaken, dieren voeren en kattenbakken verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |