Harigquote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Achquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Ow das jong..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Kan daar echt woest om worden hequote:
ok merci, dank voor de tipquote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
he bah gecondoleerd wat kutquote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Dan zit het je niet meequote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Kan wel even duren tot ze een serieuze tegenstander tegenkomen maar dan gaan ze er meteen uit ja.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit Belgie gaat ook niet ver komen zeg, als je tegen gehandicaptenteams al zo moeilijk tot scoren komt.
Ik denk dat we tot 00:21 moeten wachtenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:30 schreef Coco het volgende:
Hopelijkt valt er snel een goal om ons af te leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |