Lollerloting voor Belgjesquote:Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
Wat gezelligquote:
Harigquote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Achquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Ow das jong..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Kan daar echt woest om worden hequote:
ok merci, dank voor de tipquote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
he bah gecondoleerd wat kutquote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Dan zit het je niet meequote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |