abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221113291
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
Lollerloting voor Belgjes
U MAD?
pi_221113292
Hoelang houdt Iran stand, dat vraagt Trump zich ook af
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:27:38 #78
35723 crew  GGMM
pi_221113293
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113295
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Dan zal Iran zo wel scoren
pi_221113296
Hans :')
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:49 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113298
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Gecondoleerd ;(
What can change the nature of a man?
pi_221113300
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Was Tony ook een Maine Coon?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:28:18 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113301
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Gecondoleerd ;(
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:28:20 #84
441859 crew  Lenny77
pi_221113302
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Harig
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:28:27 #85
35723 crew  GGMM
pi_221113304
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Ach :{
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:28:43 #86
441859 crew  Lenny77
pi_221113306
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:28:46 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113307
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Was Tony ook een Maine Coon?
Nee asbak.
pi_221113308
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
;(

Maar katten uit het asiel halen _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:29:20 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113310
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef Solotovski het volgende:

[..]
;(

Maar katten uit het asiel halen _O_
Zal weer vollopen met de vakanties.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:22 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113311
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ach :{
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:27 #91
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113312
lenovo 240p camera genot
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:29:42 #92
441859 crew  Lenny77
pi_221113313
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Ow das jong..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113315
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Zal weer vollopen met de vakanties.
Kan daar echt woest om worden he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:51 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113316
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
ok merci, dank voor de tip :)
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:51 #95
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113317
Dit was een overtreding
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:30:11 #96
35723 crew  GGMM
pi_221113322
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
he bah gecondoleerd wat kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Dan zit het je niet mee :{ .
pi_221113324
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef butz0rs het volgende:
lenovo 240p camera genot
Temu restpartij
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:30:16 #99
441859 crew  Lenny77
pi_221113325
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Kan daar echt woest om worden he
Dit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:30:37 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113330
Dit Belgie gaat ook niet ver komen zeg, als je tegen gehandicaptenteams al zo moeilijk tot scoren komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')