abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:33 #41
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113236
Scrimmage *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113238
:') Belgen
U MAD?
pi_221113239
_O-
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:37 #44
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221113240
SOW WAT EEN KEEPER
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:24:38 #45
441859 crew  Lenny77
pi_221113241
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
nou ja zeg
Nee nee ik doe hem nooit weg..
Maar dat van dat karakter klopt wel :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113242
LOL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:41 #47
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113243
Ik heb zo het idee dat al die memo's over regelwijzigingen het niet hebben gehaald naar Teheran.
pi_221113244
Oof!
pi_221113245
Wtf
pi_221113246
Hahhahaha typisch Belgie dit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:47 #51
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113247
_O-
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:24:47 #52
842 Zorro
Z
pi_221113248
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:24 schreef Cupfighter het volgende:
Jeetje die telde ik
De commentator ook _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:51 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113250
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Kadtgod.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:57 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113253
Wat een kansen he.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:06 #55
441859 crew  Lenny77
pi_221113254
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Mja niemand.. maar echt, het is waar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:11 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113257
Bijna, maar niet helemaal.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:16 #57
441859 crew  Lenny77
pi_221113260
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet dus aan het baasje liggen.
Sow
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:29 #58
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113261
MANMANMAN
pi_221113262
Belgie mist wat scorend vermogen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:25:33 #60
35723 crew  GGMM
pi_221113263
Alle leuke mensen in dit topic hebben een kat :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113265
Belgie heeft niet genoeg spelers die de hulp van God inroepen zoals wij bij Oranje
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:46 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221113266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet dus aan het baasje liggen.
Een kat heeft geen baas, wel personeel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:54 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221113269
België gaat nog wel een zeer onverdiende penalty krijgen.
What can change the nature of a man?
pi_221113271
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een kansen he.
België heh, die verprutsen ook al sinds 1830 kansen om een fatsoenlijk land te worden.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:26:05 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wie treffen de nr’s 1 en 2 van deze poule?
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
pi_221113273
Jezus, hoezo staat dit nog 0-0 :D
  zondag 21 juni 2026 @ 22:26:39 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113277
Beiranvand is de nieuwe Room
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:26:48 #68
35723 crew  GGMM
pi_221113279
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113283
De Bruyne voorzet.

Ingeleverd.
U MAD?
pi_221113284
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Beiranvand is de nieuwe Room
Moet hij nog 12 reddingen verrichten
  zondag 21 juni 2026 @ 22:27:11 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113285
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou leuk zijn als @:maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
Tony is niet meer. ;(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:12 #72
441859 crew  Lenny77
pi_221113286
Ik denk dat we het allemaal eens kunnen zijn met het feit dat de Belgen er weer geen klote van kunnen....
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:27:13 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113287
Ik kijk nu ook :)
pi_221113289
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[poll=10045]
Geen kingflopland :') .
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:33 #75
441859 crew  Lenny77
pi_221113290
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[poll=10045]
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113291
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
Lollerloting voor Belgjes
U MAD?
pi_221113292
Hoelang houdt Iran stand, dat vraagt Trump zich ook af
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:27:38 #78
35723 crew  GGMM
pi_221113293
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113295
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Dan zal Iran zo wel scoren
pi_221113296
Hans :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')