abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:36 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113172
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:40 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113173
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dixons :D.Daar kocht ik ooit mijn eerste iPod.
Ik mijn eerste Dreamcast.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:20:40 #3
35723 crew  GGMM
pi_221113174
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113177
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
fipo
HAHAHAHAHA
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:54 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113179
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:21:00 #6
441859 crew  Lenny77
pi_221113181
Pics van mijn poes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113182
Ik was een groot Lukaku en Kevin fan. Maar het is wel klaar met beide heren qua top.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:07 #8
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113183
Voorzie voor de Belgen een welverdiende 0-0
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:18 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113186
De Belgen veranderen in de 16 steeds in kelderklasse spelers.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:21:19 #10
35723 crew  GGMM
pi_221113187
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113188
Belgie mist een type Depay
pi_221113193
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:

[..]
O+
Praat er maar overheen
pi_221113194
In Iran wint Iran in de return. @RamboDirk
pi_221113195
Die de Bruyne kan echt niet meer
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:21:47 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Poesindoosgenot
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:53 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113198
Tijd voor de 1-0
pi_221113199
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Die de Bruyne kan echt niet meer
Rooie rommel.
pi_221113200
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:22:09 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113203
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Zou leuk zijn als @maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:22:36 #20
441859 crew  Lenny77
pi_221113206
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Coco het volgende:

[..]
Poesindoosgenot
Hoort piet in de doos te zijn
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:22:37 #21
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221113208
3 wissels belgen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221113209
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mijn eerste Dreamcast.
Geniale console.
pi_221113211
3x rommel erin.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:23:00 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113212
Ah daar komt Hans van Aken. Nu gaat het goedkomen @capuchon-jongen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:07 #25
441859 crew  Lenny77
pi_221113213
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:23:20 #26
842 Zorro
Z
pi_221113214
Vanaken erin.
Dit is gespeeld.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:24 #27
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113216
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
nou ja zeg
What can change the nature of a man?
pi_221113217
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Wow
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:23:33 #29
35723 crew  GGMM
pi_221113219
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
sow
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113220
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:59 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113223
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Moet dus aan het baasje liggen.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:03 #32
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113224
penalty!
pi_221113225
Schwalbe
pi_221113226
Die Trossard kan er niet veel van.
pi_221113227
Lijkt een kat op het baasje?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:24:16 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113229
hahahahaha
What can change the nature of a man?
pi_221113231
_O- .
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:24:25 #38
842 Zorro
Z
pi_221113232
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Zo, dit is een plot met een verrassende wending!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113234
Jeetje die telde ik
pi_221113235
WTF
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:33 #41
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113236
Scrimmage *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113238
:') Belgen
U MAD?
pi_221113239
_O-
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:37 #44
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221113240
SOW WAT EEN KEEPER
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:24:38 #45
441859 crew  Lenny77
pi_221113241
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
nou ja zeg
Nee nee ik doe hem nooit weg..
Maar dat van dat karakter klopt wel :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113242
LOL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:41 #47
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113243
Ik heb zo het idee dat al die memo's over regelwijzigingen het niet hebben gehaald naar Teheran.
pi_221113244
Oof!
pi_221113245
Wtf
pi_221113246
Hahhahaha typisch Belgie dit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:47 #51
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113247
_O-
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:24:47 #52
842 Zorro
Z
pi_221113248
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:24 schreef Cupfighter het volgende:
Jeetje die telde ik
De commentator ook _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:51 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113250
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Kadtgod.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:24:57 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113253
Wat een kansen he.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:06 #55
441859 crew  Lenny77
pi_221113254
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Een Coon met een rotkarakter? Dat geloof ik niet.
Mja niemand.. maar echt, het is waar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:11 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113257
Bijna, maar niet helemaal.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:16 #57
441859 crew  Lenny77
pi_221113260
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet dus aan het baasje liggen.
Sow
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:29 #58
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113261
MANMANMAN
pi_221113262
Belgie mist wat scorend vermogen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:25:33 #60
35723 crew  GGMM
pi_221113263
Alle leuke mensen in dit topic hebben een kat :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113265
Belgie heeft niet genoeg spelers die de hulp van God inroepen zoals wij bij Oranje
  zondag 21 juni 2026 @ 22:25:46 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221113266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Moet dus aan het baasje liggen.
Een kat heeft geen baas, wel personeel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:25:54 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113269
België gaat nog wel een zeer onverdiende penalty krijgen.
What can change the nature of a man?
pi_221113271
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een kansen he.
België heh, die verprutsen ook al sinds 1830 kansen om een fatsoenlijk land te worden.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:26:05 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wie treffen de nr’s 1 en 2 van deze poule?
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
pi_221113273
Jezus, hoezo staat dit nog 0-0 :D
  zondag 21 juni 2026 @ 22:26:39 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113277
Beiranvand is de nieuwe Room
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:26:48 #68
35723 crew  GGMM
pi_221113279
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113283
De Bruyne voorzet.

Ingeleverd.
U MAD?
pi_221113284
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Beiranvand is de nieuwe Room
Moet hij nog 12 reddingen verrichten
  zondag 21 juni 2026 @ 22:27:11 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113285
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou leuk zijn als @:maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
Tony is niet meer. ;(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:12 #72
441859 crew  Lenny77
pi_221113286
Ik denk dat we het allemaal eens kunnen zijn met het feit dat de Belgen er weer geen klote van kunnen....
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:27:13 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113287
Ik kijk nu ook :)
pi_221113289
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[poll=10045]
Geen kingflopland :') .
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:33 #75
441859 crew  Lenny77
pi_221113290
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[poll=10045]
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113291
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
G1 - 3rd Groep A/E/H/I/J
G2 - D2 (Aus of Para waarschijnlijk.
Lollerloting voor Belgjes
U MAD?
pi_221113292
Hoelang houdt Iran stand, dat vraagt Trump zich ook af
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:27:38 #78
35723 crew  GGMM
pi_221113293
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113295
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Dan zal Iran zo wel scoren
pi_221113296
Hans :')
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:27:49 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113298
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Gecondoleerd ;(
What can change the nature of a man?
pi_221113300
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Was Tony ook een Maine Coon?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:28:18 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113301
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Gecondoleerd ;(
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:28:20 #84
441859 crew  Lenny77
pi_221113302
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
Harig
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:28:27 #85
35723 crew  GGMM
pi_221113304
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
Ach :{
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:28:43 #86
441859 crew  Lenny77
pi_221113306
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tony is niet meer. ;(
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:28:46 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113307
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Was Tony ook een Maine Coon?
Nee asbak.
pi_221113308
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
;(

Maar katten uit het asiel halen _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:29:20 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113310
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef Solotovski het volgende:

[..]
;(

Maar katten uit het asiel halen _O_
Zal weer vollopen met de vakanties.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:22 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113311
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ach :{
Die ander ook al niet toch. Je hebt wel pech
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:27 #91
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113312
lenovo 240p camera genot
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:29:42 #92
441859 crew  Lenny77
pi_221113313
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankjewel ouwe reus. Helaas maar 4 jaar geworden. Ga deze vakantie even in het asiel kijken.
Ow das jong..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113315
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Zal weer vollopen met de vakanties.
Kan daar echt woest om worden he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:51 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113316
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig :) Wees welkom
Je hebt de pussypics van Lenny gemist scroll nog even omhoog
ok merci, dank voor de tip :)
  zondag 21 juni 2026 @ 22:29:51 #95
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113317
Dit was een overtreding
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:30:11 #96
35723 crew  GGMM
pi_221113322
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
he bah gecondoleerd wat kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee die is maar 1 jaar geworden, Tony lag 3 weken geleden opeens dood in de steeg, leek nog kerngezond. Klap in het gezicht was een hele lieve kat.
Dan zit het je niet mee :{ .
pi_221113324
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef butz0rs het volgende:
lenovo 240p camera genot
Temu restpartij
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:30:16 #99
441859 crew  Lenny77
pi_221113325
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Kan daar echt woest om worden he
Dit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:30:37 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221113330
Dit Belgie gaat ook niet ver komen zeg, als je tegen gehandicaptenteams al zo moeilijk tot scoren komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')