abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:36 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113172
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:40 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113173
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dixons :D.Daar kocht ik ooit mijn eerste iPod.
Ik mijn eerste Dreamcast.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:20:40 #3
35723 crew  GGMM
pi_221113174
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113177
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
fipo
HAHAHAHAHA
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:20:54 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113179
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:21:00 #6
441859 crew  Lenny77
pi_221113181
Pics van mijn poes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113182
Ik was een groot Lukaku en Kevin fan. Maar het is wel klaar met beide heren qua top.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:07 #8
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221113183
Voorzie voor de Belgen een welverdiende 0-0
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:18 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113186
De Belgen veranderen in de 16 steeds in kelderklasse spelers.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:21:19 #10
35723 crew  GGMM
pi_221113187
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113188
Belgie mist een type Depay
pi_221113193
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:

[..]
O+
Praat er maar overheen
pi_221113194
In Iran wint Iran in de return. @RamboDirk
pi_221113195
Die de Bruyne kan echt niet meer
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:21:47 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Poesindoosgenot
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:21:53 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113198
Tijd voor de 1-0
pi_221113199
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Die de Bruyne kan echt niet meer
Rooie rommel.
pi_221113200
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:22:09 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113203
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Pics van mijn poes
[ link | afbeelding ]
Zou leuk zijn als @maxi-mus nu ook een tegenpoes pic plaatst.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:22:36 #20
441859 crew  Lenny77
pi_221113206
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:21 schreef Coco het volgende:

[..]
Poesindoosgenot
Hoort piet in de doos te zijn
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:22:37 #21
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221113208
3 wissels belgen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221113209
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mijn eerste Dreamcast.
Geniale console.
pi_221113211
3x rommel erin.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:23:00 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113212
Ah daar komt Hans van Aken. Nu gaat het goedkomen @capuchon-jongen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:23:07 #25
441859 crew  Lenny77
pi_221113213
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:22 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hoeveel wil je voor hem/haar hebben?
Ik betaal jou..
Beest heeft een rotkarakter :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')