Nieuwe regel genot.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef Monolith het volgende:
Die spits was wonderbaarlijk snel genezen. Wat doet die Allah dat toch knap.
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60quote:
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60
Jaquote:Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Des te meer reden om een feestje te maken van de dagen.
Gelukkig worden vrouwen over het algemeen ouderquote:Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60
Oh jaquote:Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wie maakt dan de ai wedstrijd plaatjes?
Zondequote:Op zondag 21 juni 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is niet zo slim als je naast de muur staat.
waarom maken jullie alles politiekquote:
wel vaak een grote neusquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
quote:
0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
JABRA TROEPquote:Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef Zorro het volgende:
De batterijen van de scheids zijn microfoon zijn op
Die heeft geen poep in zn ogen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
Ik kan wel een kopje thee gebruiken inderdaadquote:
En een van de best opgeleide groepen ookquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Was toch al dichtquote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Straat van Hormuz weer dichtgegooid.
edit: spuit 11
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terugquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Jij heb geluk met de afwezigheid van een niet nader bij naam te noemen mod.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Saddam hangen ze overal bijquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Anders ik wel. Net een zak Doritos achter mijn huig geschoven. Was er bijna niet meer geweest!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Ik zie nu de Belgische herder pasquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Lul maar lekker slap als het om een erectie gaat.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we gewoon een kat een kat noemen...
Ik kijk op de Belg.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we een kat een kat noemen...
Doe maar niet, dan gaan ze bij de VRT ook reclames uitzendenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....
Laten we een kat een kat noemen...
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Waarom?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Eens. Al had Belgie altijd wel echt kwaliteit. Zelfs nu moeten ze de poule toch makkelijk doorkomen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Daarom zo’n zonde dat ze van hun overheid zichzelf moeten bedekkenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld.
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er wasquote:
En hoe groot en fysiek een speler is vanaf een bepaalde RAL-waarde. Net met die Saoedi's ook weerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje,
In Portugal doen ze helemaal geen reclamequote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
Lekker getraindquote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was de eerste training van Utrecht
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Wat voor tips heb je gegeven?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Erg mooi.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
corrupte fifa klotezooiquote:Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef butz0rs het volgende:
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
oh had je niet eens gemist!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
DEFUND NOSquote:Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.quote:
Had toch wat dm's en een kleine 20 mentions die we uiteraard niet allemaal gaan beantwoorden. Hebben wel wat beters te doen ouwe dibbesquote:
Die laatste is een gouden tipquote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Klinkt logisch. Zeker dat laatste.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Zodat de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan. Bijvoorbeeld omroep brabant.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
Peer?quote:
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
Leer de regels.quote:
Rust reclame is minder.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
Blijft de NOS wel binnen de maximale 12 minuten reclame in een uur met de reclame tijdens de hydration break?
Dit is veel beter dan de VARquote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Eens. Ook zo'n regel waarvan je denkt, waarom hadden we dit nog niet?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.quote:
En dat halverwege z'n eigen helftquote:Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Brobbeyquote:Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Gewoon langs het been vastzetten met een Memphis hoofdbandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Gewoon normaal gooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
Gewoon niet treuzelen met ingooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaatquote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Het is bijna bedtijd.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gekut en gepiel met steeds weer van die marginale flutregeltjes om niks![]()
En dan ff een WK-tje pakken om dat allemaal even uit te gaan proberen. Als voorbereidingstoernooitje op de Bal op het DAK cup.
Lazer toch op fifa
Plus duivels zijn altijd roodquote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
Oh dat is simpelquote:Op zondag 21 juni 2026 21:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaat
Ze moesten iets verzinnen toen ze hoorden van de Oranje Leeuwen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
inshallahquote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Gohquote:
Dat lukt de meesten niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Daar vrees ik ook voorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is simpel
Messi & co: doen we niks mee
De rest: de pineut
Eerste wedstrijd ging ook niet best tochquote:
Er is ook niemand met snelheid of een actie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
België speelt aardig maar Big Rom doet niet mee...
Die Trossard is ook altijd matig bij Belgie.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Nee kan me niet herinneren het ooit gehoord te hebben. Meestal iets van (fout) herstellen of heroverenquote:
kijken wij naar dezelfde wedstrijd?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:
Vlaanderen gewoon 13e provincie van Nederland maken. Als schadebetaling mag Wallonie al onze allochtonen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Hoe dan? " Ik heb ontzettende ambetantie aan mijn recuperatie"?quote:
Ja na 2-3 passen loopt het steeds verkeerd? Niet zo best tochquote:
Bal stuitert lekker op als Lukaku kaatst ook. Heb je helemaal niets aan.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Geniet er lekker vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |