abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:04 #1
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221112180
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:22 #2
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221112185
Prima begin :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:25 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112186
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De mijne wordt dit jaar 98 O+
Goede genen.
pi_221112187
Komt de 1-0 aan
pi_221112191
Tielemans KORTE HOEK
pi_221112192
Die spits was wonderbaarlijk snel genezen. Wat doet die Allah dat toch knap.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:50 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112196
Gelukkig zag niemand dat. @GGMM
pi_221112197
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef OmniRocket het volgende:
Komt de 1-0 aan
Maar nu nog niet
pi_221112198
Oud-doelman van oa. RKC en PSV
pi_221112201
Mijn fietsenmaker lijkt als 2 druppels water op de Bruyne
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 21:23:04 #11
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112202
Niet zo zeuren kiepertje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112203
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef Monolith het volgende:
Die spits was wonderbaarlijk snel genezen. Wat doet die Allah dat toch knap.
Nieuwe regel genot.
pi_221112204
Belg denkt dat ze nog American Football spelen gezien dat schot
Jack does it in real time...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:23:19 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112205
GGMM post weer door het slotje heen dit WK.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:23:19 #15
441859 crew  Lenny77
pi_221112206
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Goede genen.
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60 -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:23:36 #16
441859 crew  Lenny77
pi_221112207
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Coco het volgende:
GGMM post weer door het slotje heen dit WK.
Man man man
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:24:12 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60 -O-
Ja herkenbaar.

Des te meer reden om een feestje te maken van de dagen. :)
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:24:12 #18
35723 crew  GGMM
pi_221112212
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112213
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Coco het volgende:
GGMM post weer door het slotje heen dit WK.
Corruptie... zou zo bij de FIFA aan de slag kunnen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:24 #20
441859 crew  Lenny77
pi_221112215
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja herkenbaar.

Des te meer reden om een feestje te maken van de dagen. :)
Ja O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:36 #21
441859 crew  Lenny77
pi_221112219
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Tsss zo gevoelig
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:40 #22
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112222
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Maar wie maakt dan de ai wedstrijd plaatjes?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:46 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112224
0-1
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:24:47 #24
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112225
JAAAAAAAAAAA
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:24:49 #25
35723 crew  GGMM
pi_221112229
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60 -O-
Gelukkig worden vrouwen over het algemeen ouder
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:24:49 #26
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221112230
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221112231
:D :D .
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:52 #28
441859 crew  Lenny77
pi_221112232
OMG :|W
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112233
Goallll
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:54 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112234
Ach, België.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:24:55 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112235
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Hommo.
pi_221112237
JAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHAAH
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112238
Jaaaaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221112239
Hahaha
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:24:59 #35
842 Zorro
Z
pi_221112240
Dit is gejat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:00 #36
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112241
Deze lijkt op die goal van WOUT
pi_221112242
JAAAAAAAAA
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221112245
EEN WEGHORSTJE
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:05 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112247
HAHAHAHA de Belgjes.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:05 #40
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112248
Hahahahaha _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:06 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221112249
Jaaaaaaaaa
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:08 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112251
Lol, een Weghorstje van Iran
pi_221112252
Au.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221112257
Sukkels
pi_221112258
M’n punten wat doe je weer _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221112259
Ja anoniem gaan snap ik ook niet zo.


Gollllllllllllll
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:13 #47
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112260
Och Belgen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:15 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221112261
Belgie is defensief echt zo lachwekkend
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:25:16 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112262
VAR?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:17 #50
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112264
sow
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:24 #51
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221112267
:BE :W
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221112268
Slim gejat :)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:25:25 #53
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112270
Hey hey
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221112271
Zooo.
pi_221112272
Och Belgie
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:25:26 #56
35723 crew  GGMM
pi_221112273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar wie maakt dan de ai wedstrijd plaatjes?
Oh ja

Dan blijf ik
Misschien ook leuk voor tijdens wedstrijden in VBL :)

0-1
Mijn voorspellingen kunnen weer traditiegetrouw de prullenbak in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112275
Buitenspel?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:27 #58
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221112276
tranen
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:25:28 #59
842 Zorro
Z
pi_221112277
Dit is buitenspel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:31 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112278
Buut'nspel lijkt mij.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:31 #61
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112279
maybe var?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:34 #62
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112281
grotere afgang dan Trump
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:35 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221112282
Ja, buitenspel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:39 #64
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221112285
Offside.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221112287
OFFSIDE.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:25:42 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_221112288
Zo België wat nu
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221112289
Offside.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:25:43 #68
35723 crew  GGMM
pi_221112290
Dit zou wel eens VARRED kunnen worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112291
Hij heeft een te dikke reet.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:46 #70
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112294
oh VARRED
pi_221112296
Offside
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:49 #72
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221112297
JAAAA
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221112298
Mooie kool, NL - Argentinie flashbacks
Jack does it in real time...
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:54 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112299
Dat is niet zo slim als je naast de muur staat.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:25:56 #75
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112300
Ach België.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:26:01 #76
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221112301
Oh, buitenspel :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221112303
ik kijk mee om capu te steunen!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:26:07 #78
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112304
Lekker wijf
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221112306
Belgie ontsnapt
  zondag 21 juni 2026 @ 21:26:21 #80
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221112308
Stukje VAR.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:26:21 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112309
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is niet zo slim als je naast de muur staat.
Zonde
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:26:21 #82
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221112310
Wtf
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:26:23 #83
35723 crew  GGMM
pi_221112311
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112314
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:25 schreef butz0rs het volgende:
grotere afgang dan Trump
waarom maken jullie alles politiek :+ geldt ook voor de commentator, maar die krijgt daar waarschijnlijk opdracht voor
  Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:26:32 #85
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221112316
Ach buitenspel toch.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221112318
Ooooo man wat zonde.
Noot noot.
pi_221112319
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef Paul het volgende:
Lekker wijf
Hoe was de eerste training van Utrecht
pi_221112320
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld O+ .
  zondag 21 juni 2026 @ 21:26:57 #89
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112322
iran mag niet winnen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:26:57 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221112323
lucky België.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:27:00 #91
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112325
VARRED
pi_221112326
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld O+ .
wel vaak een grote neus
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112328
Buitenspel
pi_221112329
Fijn!
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:27:12 #95
842 Zorro
Z
pi_221112333
De batterijen van de scheids zijn microfoon zijn op
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:27:12 #96
441859 crew  Lenny77
pi_221112334
HAHAHAHAHAHAHHAHAAAAA
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:27:12 #97
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112335
Ach, microfoon
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 21:27:13 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221112337
Abseitz.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221112338
VARRED
  zondag 21 juni 2026 @ 21:27:17 #100
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221112339
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef butz0rs het volgende:
iran mag niet winnen
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221112341
Gvd kutzooi
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:27:22 #102
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221112342
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
0-0
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:27:28 #103
35723 crew  GGMM
pi_221112344
Wederom is mijn voorspelling gered :)

Dit is mijn avond!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:27:31 #104
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112347
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef Zorro het volgende:
De batterijen van de scheids zijn microfoon zijn op
JABRA TROEP
pi_221112348
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef hhh38 het volgende:
Ach, microfoon
Geen Dolby Atmos.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:27:34 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112349
nog steeds geen drinkpauze
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112350
De straat van Hormuz wordt gesloten.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:27:40 #108
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112351
geen animatie
pi_221112352
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
De Belg is overtuigd van buitenspel
Die is niet helemaal objectief
Die heeft geen poep in zn ogen.
pi_221112353
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef butz0rs het volgende:
iran mag niet winnen
Oke Donald.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112355
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
wel vaak een grote neus
En puntige knieën?
pi_221112356
Hydrateren graag
  zondag 21 juni 2026 @ 21:28:01 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112358
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nog steeds geen drinkpauze
Incident met Lukaki duurde ook wel even.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:28:06 #114
35723 crew  GGMM
pi_221112359
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hydrateren graag
Ik kan wel een kopje thee gebruiken inderdaad
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112360
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef butz0rs het volgende:
geen animatie
ze hebben iets te verbergen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112362
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
pi_221112363
Trump belde even in om de goal af te keuren
pi_221112364
Toch leuk voor Iran dat ze een paar minuutjes op voorsprong hebben gestaan
  zondag 21 juni 2026 @ 21:28:23 #119
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112365
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld O+ .
En een van de best opgeleide groepen ook :)
pi_221112366
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:28:43 #121
842 Zorro
Z
pi_221112368
Goede kaats Lukaku.
Maar ja, zijn teamgenoten doen er niks mee
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:28:50 #122
441859 crew  Lenny77
pi_221112369
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Nou nou nou
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:28:56 #123
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112371
Straat van Hormuz weer dichtgegooid.

edit: spuit 11
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:29:21 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112379
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:25 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112381
Waar is mijn hydratatie-break? :o
pi_221112382
Waterpauze
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:32 #127
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112383
Fijne drinkpauze, allen
pi_221112384
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou nou nou
Volgens mij hebben die lui echt ALTIJD een makkelijke loting
pi_221112385
Het is tijd voor een Fristi.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:29:38 #130
35723 crew  GGMM
pi_221112386
Tijd voor thee :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112388
ik eet nu ananas
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112389
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Straat van Hormuz weer dichtgegooid.

edit: spuit 11
Was toch al dicht
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:29:43 #133
441859 crew  Lenny77
pi_221112390
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Zo dwingend
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:45 #134
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112391
Wel heel laat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:29:46 #135
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221112394
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby

Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 21 juni 2026 @ 21:29:54 #136
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112395
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
pi_221112396
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
Jij heb geluk met de afwezigheid van een niet nader bij naam te noemen mod.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:30:04 #138
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112397
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik eet nu ananas
En ananas eet jou.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:30:05 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112398
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:30:33 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112402
Brobbey genoemd bij de Belg.
What can change the nature of a man?
pi_221112403
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
pi_221112406
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Saddam hangen ze overal bij
  zondag 21 juni 2026 @ 21:30:58 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112411
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Anders ik wel. Net een zak Doritos achter mijn huig geschoven. Was er bijna niet meer geweest!
pi_221112412
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:28 schreef DobbyDobby het volgende:
Belgie weer met een pretloting en alsnog kunnen ze eruit. Wat een mongolen ploeg is dat toch.
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:05 #145
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221112413
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik eet nu ananas
Middelmaat
pi_221112415
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hoezo komt die kerel met z`n snor in ieder plaatje links terug
Ik zie nu de Belgische herder pas O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:07 #147
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112417
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we gewoon een kat een kat noemen...
Lul maar lekker slap als het om een erectie gaat.
pi_221112419
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
Brobbey genoemd bij de Belg.
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje, :D
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:13 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112421
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
Ik kijk op de Belg.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:31:16 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112422
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo dwingend
Ik ben verantwoordelijk voor de users hier.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:31:16 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112423
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef OmniRocket het volgende:
Zullen we hydration break gewoon commercial break noemen....

Laten we een kat een kat noemen...
Doe maar niet, dan gaan ze bij de VRT ook reclames uitzenden :{
pi_221112428
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
pi_221112430
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De Amerikaanse zenders en de NOS waren al in paniek.
Waarom?
pi_221112432
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
Ik ook.
pi_221112437
Bij Colombia doen ze ook altijd een peptalk tijdens de HYDRATION break
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112438
Dat nummer van Bon Jovi begint te irriteren.
pi_221112439
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
België is ook gewoon een soort Turkije in dat opzicht.
Eens. Al had Belgie altijd wel echt kwaliteit. Zelfs nu moeten ze de poule toch makkelijk doorkomen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:29 #158
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112440
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Iraanse vrouwen behoren echt tot de mooiste ter wereld O+ .
Daarom zo’n zonde dat ze van hun overheid zichzelf moeten bedekken
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:32:32 #159
35723 crew  GGMM
pi_221112441
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:33 #160
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221112442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
De Belg is een beetje geobsedeerd met oranje, :D
En hoe groot en fysiek een speler is vanaf een bepaalde RAL-waarde. Net met die Saoedi's ook weer :D
pi_221112443
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
In Portugal doen ze helemaal geen reclame
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:38 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112444
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
:o
pi_221112445
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik kijk op de Belg.
De Belg wil meer Brobby ball
  zondag 21 juni 2026 @ 21:32:59 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat de hydration break bijna vergeten werd.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:33:01 #165
35723 crew  GGMM
pi_221112449
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:33:05 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112450
:G
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:33:12 #167
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112451
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe was de eerste training van Utrecht
Lekker getraind
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:22 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112453
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leuk wist niet dat je tegenwoordig ZZP'er was
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:23 #169
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221112454
De Belg is toch heerlijk. Gewoon het Iraanse regime en infantilo met de grond gelijk maken. Heerlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:26 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112455
:G
pi_221112456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
9 likes gescoord in R&P inmiddels
Ik had écht psychiater moeten worden
Wat voor tips heb je gegeven?
pi_221112458
De Belg zal die post van Zorro ook gezien hebben.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:33:38 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112459
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb sinds vrijdag vakantie. Dus vanaf nu ben ik hier vaak.
Erg mooi.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:33:45 #174
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112460
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:29 schreef butz0rs het volgende:
geen water. geen animatie. hier klopt iets niet
corrupte fifa klotezooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112461
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
pi_221112463
Het was een sneaky poging van Iran ik mag dat wel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:34:00 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112467
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat voor tips heb je gegeven?
Gewoon uitloggen.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:34:05 #178
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112469
nou zeg. geel voor theatraal vallen :G
pi_221112473
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Was na de volksliederen even een tukkie aant doen.
oh had je niet eens gemist!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112475
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Gewoon uitloggen.
van het leven?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112476
Leuk schermpje in dat stadion. Kost maar 40 miljoen. Kan je ook een eredivisieclub voor kopen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:02 #182
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112481
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Amerikaanse zenders hebben splitscreen veld en reclame. Alleen de NOS heeft geen schaamte.
DEFUND NOS
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:35:03 #183
35723 crew  GGMM
pi_221112482
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat voor tips heb je gegeven?
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:08 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221112483
IJsje :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221112486
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
oh had je niet eens gemist!
Had toch wat dm's en een kleine 20 mentions die we uiteraard niet allemaal gaan beantwoorden. Hebben wel wat beters te doen ouwe dibbes
pi_221112487
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
DEFUND NOS
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:35:50 #187
441859 crew  Lenny77
pi_221112489
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Die laatste is een gouden tip :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:55 #188
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112490
Lukaku kopt

10 meter te hoog
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:35:59 #189
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112491
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IJsje :9
Ik pak een ijsje in de rust :)
What can change the nature of a man?
pi_221112493
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Focus op de dingen die je in de hand hebt en laat wereldzaken waar je zelf geen invloed op hebt los.
En eet geen gele sneeuw
Klinkt logisch. Zeker dat laatste.
pi_221112494
Buitenspel met je kont
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:24 #192
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112495
Met je kont buitenspel. Okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:26 #193
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112496
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zodat ze nog meer reclame moeten uitzenden?
Zodat de rechten naar een fatsoenlijke zender gaan. Bijvoorbeeld omroep brabant.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:36:29 #194
35723 crew  GGMM
pi_221112498
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik pak een ijsje in de rust :)
Peer?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112499
dat was geen offside
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:39 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112501
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:49 #197
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112502
geen offside :{w
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:36:50 #198
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112504
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Peer?
Cornetto
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:36:54 #199
35723 crew  GGMM
pi_221112505
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik focus me over een kleine 2 uren ook weer op zaken die ik in mijn hand heb.
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112512
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Peer?
500ml ben Jerry genot
  zondag 21 juni 2026 @ 21:37:18 #201
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221112514
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef butz0rs het volgende:
geen offside :{w
Leer de regels.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 21 juni 2026 @ 21:37:18 #202
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221112515
belgen kunnen niet voetballuh
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221112516
Waarom heb zoveel landen ook van die C-coaches. Ook Belgie weer.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:37:34 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112517
" ongelukkig". ja je moeder is ongelukkig 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:37:35 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112518
Het wordt tijd voor de goal.
What can change the nature of a man?
pi_221112519
Blijft de NOS wel binnen de maximale 12 minuten reclame in een uur met de reclame tijdens de hydration break?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:38:15 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112524
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
Blijft de NOS wel binnen de maximale 12 minuten reclame in een uur met de reclame tijdens de hydration break?
Rust reclame is minder.
What can change the nature of a man?
pi_221112526
Je mag ook een x geel geven.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:38:25 #209
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112527
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
pi_221112528
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Rust reclame is minder.
Loekigod
  zondag 21 juni 2026 @ 21:38:38 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112529
Deze scheidsrechter oogt wat gespannen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:38:39 #212
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112530
POLL
  zondag 21 juni 2026 @ 21:38:44 #213
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221112532
Dit was wel geel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221112534
De Bruyne liet zich vallen
pi_221112535
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Dit is veel beter dan de VAR
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:38:58 #216
441859 crew  Lenny77
pi_221112536
Kevin ziet er maar schraal uit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:39:23 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112540
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
Eens. Ook zo'n regel waarvan je denkt, waarom hadden we dit nog niet?
pi_221112542
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Buitenspel met je kont
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112545
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=10044]
Meer dan 20, zorg ik anders zelf wel voor
pi_221112548
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
En dat halverwege z'n eigen helft
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:40:12 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112549
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Brobbey
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:40:25 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112551
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221112554
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:39 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Lukaku is een van de weinige spelers die ook met zijn lul buitenspel kan staan.
Gewoon langs het been vastzetten met een Memphis hoofdband
  zondag 21 juni 2026 @ 21:40:37 #224
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112555
Man man man wat een gedoe met het ingooien
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 21 juni 2026 @ 21:40:51 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112558
Nog zo'n topregel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:40:54 #226
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112561
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
Gewoon normaal gooien.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:40:55 #227
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112562
_O-
pi_221112563
hahahahahahah wat dom
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112566
_O-
pi_221112568
Wat een amateurs... gooit er zometeen ook nog een verkeerd in?
pi_221112570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
hahahahahahah wat dom
Het is een Belg
  zondag 21 juni 2026 @ 21:41:32 #232
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112571
ken je die mop van die belg die mocht ingooien?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:41:41 #233
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112572
Belgie mist een type Hans van Aken. @capuchon_jongen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:41:41 #234
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112573
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
Man man man wat een gedoe met het ingooien
Gewoon niet treuzelen met ingooien.

Topregel wat mij betreft.
pi_221112574
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef butz0rs het volgende:
die 1 minuut eruit regel bij verzorging is het beste wat voetbal is overkomen sinds de VAR
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaat _O-
  zondag 21 juni 2026 @ 21:42:03 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112575
Dat gekut en gepiel met steeds weer van die marginale flutregeltjes om niks :r

En dan ff een WK-tje pakken om dat allemaal even uit te gaan proberen. Als voorbereidingstoernooitje op de Bal op het DAK cup.

Lazer toch op fifa :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:42:08 #237
35723 crew  GGMM
pi_221112577


En dat is 10 :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112579
De Bruyne doet weinig goeds, lijkt Memvis wel
pi_221112580
Poh Belgjes spelen kut.
U MAD?
pi_221112581
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:42:31 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112582
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gekut en gepiel met steeds weer van die marginale flutregeltjes om niks :r

En dan ff een WK-tje pakken om dat allemaal even uit te gaan proberen. Als voorbereidingstoernooitje op de Bal op het DAK cup.

Lazer toch op fifa :r
Het is bijna bedtijd.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:42:39 #242
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112586
Ik heb België betere helften zien spelen.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:42:41 #243
35723 crew  GGMM
pi_221112587
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
Plus duivels zijn altijd rood
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112590
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

En dat is 10 :)
Wauw maat, ben jaloers!
U MAD?
pi_221112593
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
ja ben benieuwd hoe het Zuid Amerikaans veldtheater uit gaat pakken als het er om gaat _O-
Oh dat is simpel

Messi & co: doen we niks mee
De rest: de pineut
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:43:07 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112595
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk de Rode Duivels, ik vind er weinig angstaanjagends aan
Ze moesten iets verzinnen toen ze hoorden van de Oranje Leeuwen.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:43:44 #247
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221112599
Einde tijdperk Lukaku
pi_221112600
Recuperatie

Leuk woord
  zondag 21 juni 2026 @ 21:43:45 #249
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112601
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is bijna bedtijd.
Tweede helft nog slimmeke
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:43:50 #250
35723 crew  GGMM
pi_221112602
Ik zie het zo gebeuren dat België weer faalt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112604
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=10044]
Stukje mensen weggejaagd
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:44:00 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112605
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Tweede helft nog slimmeke
:o
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:44:04 #253
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112607
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:44:23 #254
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112611
Oh RamboDirk had een poll geplaatst.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:44:27 #255
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112613
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
inshallah
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:44:32 #256
35723 crew  GGMM
pi_221112614
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Coco het volgende:
Oh RamboDirk had een poll geplaatst.
Goh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112615
belgjes tikken wel een stuk sneller dan wij gisteren.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:44:41 #258
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112616
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat België weer faalt
Puntje zou ook geen ramp zijn. Al willen ze graag 1e worden denk ik.
pi_221112617
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Iraniër is snel herrezen uit de dood.
Dat lukt de meesten niet.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:44:47 #260
441859 crew  Lenny77
pi_221112618
quote:
84s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
Recuperatie

Leuk woord
Gebruiken jullie dat niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:44:52 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112619
België speelt aardig maar Big Rom doet niet mee...
pi_221112622
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oh dat is simpel

Messi & co: doen we niks mee
De rest: de pineut
Daar vrees ik ook voor ;(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:45:00 #263
441859 crew  Lenny77
pi_221112623
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat België weer faalt
WEER???
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:45:21 #264
35723 crew  GGMM
pi_221112627
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
WEER???
Eerste wedstrijd ging ook niet best toch
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:45:32 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112629
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
België speelt aardig maar Big Rom doet niet mee...
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:45:38 #266
441859 crew  Lenny77
pi_221112630
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Eerste wedstrijd ging ook niet best toch
Bwah
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:45:51 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112632
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gebruiken jullie dat niet?
Nee wij kennen gewoon " herstel"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:45:58 #268
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112633
+8 :')
pi_221112634
Hoe kun je deze bal nou diepgeven op deze Lukaku :')
pi_221112635
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gebruiken jullie dat niet?
Herstel
  zondag 21 juni 2026 @ 21:46:18 #271
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112640
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:46:20 #272
441859 crew  Lenny77
pi_221112641
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee wij kennen gewoon " herstel"
Recuperatie is veel mooier O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:46:27 #273
35723 crew  GGMM
pi_221112642
+8 dat wordt opblijven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:46:27 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112643
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef butz0rs het volgende:
+8 :')
drinkpauze, goal review etc
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112644
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Die Trossard is ook altijd matig bij Belgie.
pi_221112649
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Recuperatie is veel mooier O+
Was jij maar veel mooier
pi_221112650
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gebruiken jullie dat niet?
Nee kan me niet herinneren het ooit gehoord te hebben. Meestal iets van (fout) herstellen of heroveren
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:46:54 #278
35723 crew  GGMM
pi_221112651
Ik heb ontzettende last van mijn recuperatie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112653
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
kijken wij naar dezelfde wedstrijd?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112654
Die iranier doe net wonderbaarlijk genezen was kan je prima geel geven.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:47:08 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112655
Trainen die Belgen wel samen?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:47:17 #282
441859 crew  Lenny77
pi_221112657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Was jij maar veel mooier
-O- -O- -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:47:18 #283
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112659
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Recuperatie is veel mooier O+
ja maar niet efficient
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:47:38 #284
441859 crew  Lenny77
pi_221112662
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ontzettende last van mijn recuperatie
Nee zo gaat dat niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112665
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
-O- -O- -O-
Dit is een gebbetje in VBL
pi_221112666
Belgen :’)
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:05 #287
441859 crew  Lenny77
pi_221112667
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is een gebbetje in VBL
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:48:14 #288
35723 crew  GGMM
pi_221112668
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is een gebbetje in VBL
Ik heb er nog nooit van gehoord
Wat een matige smoes
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112669
Ik heb mijn twijfels over België
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:19 #290
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112670
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Vlaanderen gewoon 13e provincie van Nederland maken. Als schadebetaling mag Wallonie al onze allochtonen hebben.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:23 #291
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112671
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee zo gaat dat niet
Hoe dan? " Ik heb ontzettende ambetantie aan mijn recuperatie"? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:24 #292
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112672
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
kijken wij naar dezelfde wedstrijd?
Ja na 2-3 passen loopt het steeds verkeerd? Niet zo best toch
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:24 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112673
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Bal stuitert lekker op als Lukaku kaatst ook. Heb je helemaal niets aan.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:24 #294
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112674
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Was jij maar veel mooier
Nou ja zeg.
What can change the nature of a man?
pi_221112676
Ik heb even een mango ijsje gepakt.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:42 #296
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112678
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is een gebbetje in VBL
Maar we zitten in WK.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:48:46 #297
35723 crew  GGMM
pi_221112679
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb even een mango ijsje gepakt.
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:48 #298
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112680
Vooralsnog houdt Iran de boel potdicht. Er komt niks doorheen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:49 #299
441859 crew  Lenny77
pi_221112681
:o :o
:(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:49 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112682
Aan je scheenbeen voelen als je miniscule scheenbeschermers hebt zou ook bestraft moeten worden
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:48:51 #301
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112684
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb even een mango ijsje gepakt.
Ik een kanon bier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')