abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:04 #1
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221112180
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:22 #2
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221112185
Prima begin :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:25 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112186
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De mijne wordt dit jaar 98 O+
Goede genen.
pi_221112187
Komt de 1-0 aan
pi_221112191
Tielemans KORTE HOEK
pi_221112192
Die spits was wonderbaarlijk snel genezen. Wat doet die Allah dat toch knap.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:50 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112196
Gelukkig zag niemand dat. @GGMM
pi_221112197
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef OmniRocket het volgende:
Komt de 1-0 aan
Maar nu nog niet
pi_221112198
Oud-doelman van oa. RKC en PSV
pi_221112201
Mijn fietsenmaker lijkt als 2 druppels water op de Bruyne
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 21:23:04 #11
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112202
Niet zo zeuren kiepertje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112203
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef Monolith het volgende:
Die spits was wonderbaarlijk snel genezen. Wat doet die Allah dat toch knap.
Nieuwe regel genot.
pi_221112204
Belg denkt dat ze nog American Football spelen gezien dat schot
Jack does it in real time...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:23:19 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112205
GGMM post weer door het slotje heen dit WK.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:23:19 #15
441859 crew  Lenny77
pi_221112206
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Goede genen.
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60 -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:23:36 #16
441859 crew  Lenny77
pi_221112207
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Coco het volgende:
GGMM post weer door het slotje heen dit WK.
Man man man
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:24:12 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60 -O-
Ja herkenbaar.

Des te meer reden om een feestje te maken van de dagen. :)
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:24:12 #18
35723 crew  GGMM
pi_221112212
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112213
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Coco het volgende:
GGMM post weer door het slotje heen dit WK.
Corruptie... zou zo bij de FIFA aan de slag kunnen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:24 #20
441859 crew  Lenny77
pi_221112215
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja herkenbaar.

Des te meer reden om een feestje te maken van de dagen. :)
Ja O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:36 #21
441859 crew  Lenny77
pi_221112219
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Tsss zo gevoelig
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:40 #22
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112222
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als jullie zo doorgaan ga ik wel anoniem
Maar wie maakt dan de ai wedstrijd plaatjes?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:24:46 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112224
0-1
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:24:47 #24
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112225
JAAAAAAAAAAA
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:24:49 #25
35723 crew  GGMM
pi_221112229
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja ik heb de genen van mijn pa, daar worden ze maar max midden 60 -O-
Gelukkig worden vrouwen over het algemeen ouder
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')