Die moet zo naar bed, bijna half tien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kijkt met 'vrienden'. Hoop ik voor hem.
Die heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op ordequote:
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatst,
Noted
Banmeldttopiced
op naar het anoniem van GGMM
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bentquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op orde
Is dit een schop na richting een voormalig FA?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijn
Dat zul je mij niet zo snel zien doen
Wiequote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Die keepert van Iran doet me denken aan Khalid Sinouh.
Lekker manquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik douw maar vast een kipcorn in de AF
Quoted voor het nageslacht.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijn
Dat zul je mij niet zo snel zien doen
Zeker als ze 90 wordt, kan de laatste zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bent
Had ie gvd de hele dag de tijd voorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bent
gewoon mayo denkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker man; in welke saus ga je het dippen?
Nee dat niet zo zeer.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een schop na richting een voormalig FA?
Van Dijkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef Meister1984 het volgende:
De Bruyne is een beetje de Memphis van Belgie.
Een 'statement' maken ofzo. Wat iedereen na een dag weer vergeten is.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer.
Ik snap het alleen niet. Log gewoon uit.
De mijne wordt dit jaar 98quote:Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als ze 90 wordt, kan de laatste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |