Pussy!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
Nog niets gehoordquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft die commentator het over politieke statements
Die zijn inmiddels dus allemaal opgehangen, toeteren naar een manquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen ik vlakbij de grens van Iran was, toeterden alle Iraanse chauffeurs naar mij terwijl ze een biertje in hun handen hadden.
Wat alcohol achter het stuur betreft lijken ze best op Belgen. Gezellig volk
GIJ ZIJT ZELF EEN ZWAKKE UITVOERINGquote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Ben blij dat ik op de belg kijkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft die commentator het over politieke statements
Wat is dit nu weer voor wartaalquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
Maar ik bedoelde wel het Belgische elftal, niet België in zijn algemeenheid
Al had dat ook gekund
Dat bij nader inzien bedoelde ik dat wel
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.quote:
TR geplaatst,quote:
Bij z'n oma, die is jarig vandaagquote:
Dat kan.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.
Maar ze spelen niet in een mandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.
Het was het waardquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatst,
Noted
Banmeldttopiced
op naar het anoniem van GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |