@Zorroquote:
Blijft bijzonder hoeveel mensen daar moeite mee hebbenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even je ongelijk kunnen toegeven.
Het gevolg van de kaats.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat zijn kaats niet zijn verdienste was
Erg bijzonder
Goeie!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat 80 sokken in z'n gat niet zo fijn loopt.
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:quote:Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat moedergrapjes wel eens afgeschaft mogen worden.
Oh ja, Zorro.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:zorro
[..]
Blijft bijzonder hoeveel mensen daar moeite mee hebben
Het is dan ook geen Friesquote:
De ai plaatjes van GGMMquote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
Alles ‘woke’ noemen wat je niet leuk vindt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt:
Wat vindt u nog meer een vermoeiende rubriek?
Zijn ze dat niet bijna elk toernooi?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Dan zou ik bijvoorbeeld Joey Kooij woke vinden, dat lijkt me inderdaad niet juist.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles ‘woke’ noemen wat je niet leuk vindt.
Al niet op het veld.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
Ik zou gokken op Kroatië.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Belgie gemiddeld het oudste team van dit WK?
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey woont inmiddels rentfree in vele VBL-hoofden.
Halve finale zou ik nu voor tekenen.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een flashforward naar de halve finale @:zipportal
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederlandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
België mist een type Van Buyten.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
België is defensief toch echt helemaal niks wtf
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Alleen de cup telt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Halve finale zou ik nu voor tekenen.
Ach, Zorroquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zorro in WK / [Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #9 Brabbie
Mag je gewoon zeggen hoorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
Pussy!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen maar FA ...
Nog niets gehoordquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft die commentator het over politieke statements
Die zijn inmiddels dus allemaal opgehangen, toeteren naar een manquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen ik vlakbij de grens van Iran was, toeterden alle Iraanse chauffeurs naar mij terwijl ze een biertje in hun handen hadden.
Wat alcohol achter het stuur betreft lijken ze best op Belgen. Gezellig volk
GIJ ZIJT ZELF EEN ZWAKKE UITVOERINGquote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is België een zwakke uitvoering van Nederland
Ben blij dat ik op de belg kijkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft die commentator het over politieke statements
Wat is dit nu weer voor wartaalquote:Op zondag 21 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
Maar ik bedoelde wel het Belgische elftal, niet België in zijn algemeenheid
Al had dat ook gekund
Dat bij nader inzien bedoelde ik dat wel
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.quote:
TR geplaatst,quote:
Bij z'n oma, die is jarig vandaagquote:
Dat kan.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.
Maar ze spelen niet in een mandquote:Op zondag 21 juni 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Let maar op, tegen Tunesie speelt ie weer, scoort ook nog want Tunesie kan er HE LE MAAL niks van dus denkt Koeman dat het tegen Marokko/Brazilie ook wel kan. Waar hij dan gigantisch door de mand valt.
Het was het waardquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatst,
Noted
Banmeldttopiced
op naar het anoniem van GGMM
Die moet zo naar bed, bijna half tien.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kijkt met 'vrienden'. Hoop ik voor hem.
Die heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op ordequote:
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatst,
Noted
Banmeldttopiced
op naar het anoniem van GGMM
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bentquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op orde
Is dit een schop na richting een voormalig FA?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijn
Dat zul je mij niet zo snel zien doen
Wiequote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Die keepert van Iran doet me denken aan Khalid Sinouh.
Lekker manquote:Op zondag 21 juni 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik douw maar vast een kipcorn in de AF
Quoted voor het nageslacht.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anoniem gaan is voor mensen die labiel zijn
Dat zul je mij niet zo snel zien doen
Zeker als ze 90 wordt, kan de laatste zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bent
Had ie gvd de hele dag de tijd voorquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel dat is toch lief dat je bij je oma bent
gewoon mayo denkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker man; in welke saus ga je het dippen?
Nee dat niet zo zeer.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een schop na richting een voormalig FA?
Van Dijkquote:Op zondag 21 juni 2026 21:20 schreef Meister1984 het volgende:
De Bruyne is een beetje de Memphis van Belgie.
Een 'statement' maken ofzo. Wat iedereen na een dag weer vergeten is.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer.
Ik snap het alleen niet. Log gewoon uit.
De mijne wordt dit jaar 98quote:Op zondag 21 juni 2026 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als ze 90 wordt, kan de laatste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |